❤ IKM uke 17 ❤

Gleden var kortvarig. Etter svak positiv test hver dag så er vi gått over til knapt noe utslag. Får satse på neste pp[emoji4]
d671972fb72755b65abea17e486b1dc5.jpg
 
Åh så dritt :( Hvor mange dpo er du? Og er denne tatt med morgenurin?
Venter mens i morgen med kjennes mer ut som jeg får el på nytt egentlig. Nei er ikke tatt på morgenurin men skulle hatt mer utslag om jeg var gravid nå uansett. Får satse på neste pp når mensen ankommer[emoji4]
 
Venter mens i morgen med kjennes mer ut som jeg får el på nytt egentlig. Nei er ikke tatt på morgenurin men skulle hatt mer utslag om jeg var gravid nå uansett. Får satse på neste pp når mensen ankommer[emoji4]

Lykke til i neste pp hvis mensen kommer!
Vi får håpe på februar-baby :happy:
 
7 dpo i morgen, teste eller ikke teste? Er vel egentlig ikke vits og bare å skuffe seg selv unødvendig? Trener noen fornuftige innvendiger..
 
7 dpo i morgen, teste eller ikke teste? Er vel egentlig ikke vits og bare å skuffe seg selv unødvendig? Trener noen fornuftige innvendiger..
Har du noen symptomer? :happy: Er nok stor sjangs for negativ test, men kan jo være at du produserer hcg veldig fort :) Jeg ville kanskje ventet til 8-9 dpo;)
 
7 dpo i morgen, teste eller ikke teste? Er vel egentlig ikke vits og bare å skuffe seg selv unødvendig? Trener noen fornuftige innvendiger..

Etter denne pp har jeg bestemt meg for å vente til 8/9 dpo med å teste framover. Ble altfor deppa og skuffa av å få negativ test. Brukte timesvis hver dag på å tyde testene.. Så hvis du klarer å holde deg hadde jeg gjort det! :)
 
Etter denne pp har jeg bestemt meg for å vente til 8/9 dpo med å teste framover. Ble altfor deppa og skuffa av å få negativ test. Brukte timesvis hver dag på å tyde testene.. Så hvis du klarer å holde deg hadde jeg gjort det! :)

Var sånne tips jeg ville ha, takk[emoji8] tenker det er unødvendig å teste når det uansett er så stor sjanse for å få negativ..
 
Så utrolig spennende! Når skal du teste? :)
Jeg prøver å skru ned forhåpningene litt, blir så skuffa når det ikke går måned etter måned. Har ikke tenkt å teste før etter evt ikm, har bare clearblue digital og den der "ikke gravid" er så jævlig.
 
I sjokk :nailbiting: Og jeg får ikke lastet opp bilde, filen er for stor.
Jeg tenkte jeg skulle bruke den siste babyplan strimmelen og fikk totalt sjokk når en lyserosa strek kom innen 3min!!!
Tok en clearblue digital i samme morgenurin og der stod det ikke gravid. Men åpnet den og da er det kun en blå strek der. Skjønner ingenting.
Jeg var bombesikker på å få blenda test og jeg har forberedt meg godt på neste pp.

IKM er mellom torsdag og fredag tror jeg...

Håper billig testene kommer i posten i dag, dette er nervepirrende og jeg er i totalt sjokk
 
I sjokk :nailbiting: Og jeg får ikke lastet opp bilde, filen er for stor.
Jeg tenkte jeg skulle bruke den siste babyplan strimmelen og fikk totalt sjokk når en lyserosa strek kom innen 3min!!!
Tok en clearblue digital i samme morgenurin og der stod det ikke gravid. Men åpnet den og da er det kun en blå strek der. Skjønner ingenting.
Jeg var bombesikker på å få blenda test og jeg har forberedt meg godt på neste pp.

IKM er mellom torsdag og fredag tror jeg...

Håper billig testene kommer i posten i dag, dette er nervepirrende og jeg er i totalt sjokk
Å så spennende!!! De digitale er jo ikke så sensitive så selv om den sier nei nå så trenger det ikke ha noe å si. Strimmelen er jo positiv så lenge den kom innen 3 min og er rosa!! Så gøy!!! :happy: Du må ta bilde med lavere oppløsning på tlf. Det gjør du på innstillinger ;)
 
Her er min gtest fra i dag.. :happy: litt stigning på streken ihvertfall. Tørr håpe på at det ikke er lurestrek nå. Men har bena på jorda frem til jeg får tatt digital.. og den er her i løpet av dagen i følge posten.. :nailbiting::wideyed:
 

Vedlegg

  • 20170425_070025.jpg
    20170425_070025.jpg
    833,7 KB · Visninger: 99
Her er min gtest fra i dag.. :happy: litt stigning på streken ihvertfall. Tørr håpe på at det ikke er lurestrek nå. Men har bena på jorda frem til jeg får tatt digital.. og den er her i løpet av dagen i følge posten.. :nailbiting::wideyed:

Så fin strek!:) Hvor mange dpo er du?
Er den testen på 10 miu?(vet ikke hva benevnelsen heter :p)

Jeg fikk akkurat en lignende strek på babyplan strimmel som er 10 miu, og tok en digital i samme morgenurin, ikke gravid sto det.
Så jeg er i tvil om jeg er gravid, skjønner ingenting.
 
Så fin strek!:) Hvor mange dpo er du?
Er den testen på 10 miu?(vet ikke hva benevnelsen heter :p)

Jeg fikk akkurat en lignende strek på babyplan strimmel som er 10 miu, og tok en digital i samme morgenurin, ikke gravid sto det.
Så jeg er i tvil om jeg er gravid, skjønner ingenting.

Haha Nå så jeg at jeg har svart samme person! :hilarious: Flaut! Jeg er vist helt i sjokk
 
Så fin strek!:) Hvor mange dpo er du?
Er den testen på 10 miu?(vet ikke hva benevnelsen heter :p)

Jeg fikk akkurat en lignende strek på babyplan strimmel som er 10 miu, og tok en digital i samme morgenurin, ikke gravid sto det.
Så jeg er i tvil om jeg er gravid, skjønner ingenting.
Jeg er 13 dpo i dag. Og den her testen har mlu på 25. Så ikke så sensitiv test. Men den digitale har på 25 mlu tror jeg eller 50 mlu. Så hvis du har en test som slår ut nå som har sensitivitet på 10 så vil jeg nok tro at det bare var for tidlig å teste med digital. Hvor mange dpo er du?
 
Back
Topp