❤ IKM uke 17 ❤

Ja kan visst det. Har hørt noen har opplevd det. Ikke hatt festeblødning selv men. Er jo lov å håpe på det :) Kan jo være egget var raskt på plass.:D

Takk for svar[emoji8]har hørt at det kan bruke alt fra 2-10 dager på å feste seg og at det er individuelt..kanskje jeg hadde et raskt påskeegg....[emoji23]får bare vente å se..
 
Huff... Jeg tenker å ta en test i morgen, men kjenner jeg gruer meg... Er da 10 dpo. Har ikke av de mest sensitive testene (25), og kommer til å bli kjempeskuffa om den er negativ, men samtidig ikke heelt sikker på at det ikke bare er for tidlig til at det slår ut.. Tester i morgen fordi jeg er hjemme alene på morgenen, og fordi jeg har time til fertilitetsutredning onsdag. Haha, føler jeg jinxer bare ved å skrive om det[emoji85]

Men gratulerer såå mye til dere med positive tester! Gleder meg veldig på deres vegne[emoji4]
 
Beklager ekle detaljer..[emoji15]

Men da jeg gikk på do i dag kom det en liten "slimklump" på str med en ert, så ut som om den var litt farget/med en liten blodflekk. Hva i all verden? Mensmurringer i dag også, men er bare 5dpo..

Noen oppklarende tanker/erfaringer?
Du vet at man skal kunne se egg? De er visstnok såppas store at man kan se dem uten problem.. [emoji14] ihvertfall er det min første tanke.. håper jo at det er noe helt annet da, såklart!
Red: de Google er min venn [emoji173]
https://nhi.no/kroppen-var/fosterets-utvikling-embryologi/fosterutvikling/
Egget kaster skallet sitt 5-6 dager etter befruktning [emoji16]
 
Last edited:
Negativ test her, 10 dpo[emoji17] Æsj- blir så sint på kroppen som sender ut falske signaler. Og at jeg aldri lærer; får jo håp hver gang.. Jaja... Da blir det å starte utredningen på onsdag.

c8f5bed46dd3dd81771201dd6c517428.jpg
 
Negativ test her, 10 dpo[emoji17] Æsj- blir så sint på kroppen som sender ut falske signaler. Og at jeg aldri lærer; får jo håp hver gang.. Jaja... Da blir det å starte utredningen på onsdag.

c8f5bed46dd3dd81771201dd6c517428.jpg

Uff, så kjedelig :( Man får alltid håp uansett om man har hatt nederlag på nederlag, det er helt naturlig <3 Krysser alt jeg har for at dere får hjelp etter utredning, og at det klaffer fort <3
 
Uuuutåååålmoooodiiig!!! Flere? håpet går så opp og ned også.. Den ene dagen er jeg sånn "fy søren jeg blir overtaket hvis jeg IKKE er gravid", mens andre er mer "men jeg er jo sannsynligvis ikke det, må ta det med ro" [emoji85] blir gal!
 
Uuuutåååålmoooodiiig!!! Flere? håpet går så opp og ned også.. Den ene dagen er jeg sånn "fy søren jeg blir overtaket hvis jeg IKKE er gravid", mens andre er mer "men jeg er jo sannsynligvis ikke det, må ta det med ro" [emoji85] blir gal!

Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver! :hilarious: Det varierer gjennom dpo dagene, jo nå er jeg helt sikkert gravid, nei slutt å tull så klart er jeg ikke det. Haha som en samtale med seg selv i hodet. Dagene snegler seg på en måte avgårde selv om jeg egentlig har mer enn nok å gjøre, tålmodighetsprøve dette med prøving ja.

Her venter jeg bare på tanta nå da, ikm om 2- 3 dager og bare blenda tester. Så jeg har forberedt meg på andre pp med innkjøp av El-tester, g-tester, salvie te og rooibos te :joyful:
Håper virkelig mannen er våryr i mai!
 
Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver! :hilarious: Det varierer gjennom dpo dagene, jo nå er jeg helt sikkert gravid, nei slutt å tull så klart er jeg ikke det. Haha som en samtale med seg selv i hodet. Dagene snegler seg på en måte avgårde selv om jeg egentlig har mer enn nok å gjøre, tålmodighetsprøve dette med prøving ja.

Her venter jeg bare på tanta nå da, ikm om 2- 3 dager og bare blenda tester. Så jeg har forberedt meg på andre pp med innkjøp av El-tester, g-tester, salvie te og rooibos te :joyful:
Håper virkelig mannen er våryr i mai!

Samme her :p Følelsen om spire eller ikke går opp og ned mens dpodagene går. Helt til tanta kommer, da er det håpet definitivt over :(
Tålmodighetsprøve absolutt!
 
Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver! :hilarious: Det varierer gjennom dpo dagene, jo nå er jeg helt sikkert gravid, nei slutt å tull så klart er jeg ikke det. Haha som en samtale med seg selv i hodet. Dagene snegler seg på en måte avgårde selv om jeg egentlig har mer enn nok å gjøre, tålmodighetsprøve dette med prøving ja.

Her venter jeg bare på tanta nå da, ikm om 2- 3 dager og bare blenda tester. Så jeg har forberedt meg på andre pp med innkjøp av El-tester, g-tester, salvie te og rooibos te :joyful:
Håper virkelig mannen er våryr i mai!

Godt vi er flere i samme båt. Man mister jo helt hodet.

Så kjedelig med blendatester, man må bare prøve å holde motet oppe. Tror det kommer til å variere litt også. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde testetrangen under kontroll, haha[emoji23]
 
Så gode dere er. Takk[emoji173]️ Det hjelper så veldig mye å kunne lufte tanker og frustrasjoner her, og å kunne diskutere smått og stort med dere som er i samme båt. Jeg prøver å holde det til et minimum med tanke på hva jeg deler med mannen min, og det er mye lettere etter at jeg registrerte meg her igjen.

Må også si jeg kjenner meg igjen i det dere beskriver over her- den evige diskusjonen i hodet. [emoji23] Samtidig, hvis jeg er ærlig med meg selv, den eneste gangen jeg har gledet meg til å teste, var den gangen for snart et år siden, da jeg faktisk var gravid. [emoji57]
 
Noen rare stikninger /smerter nederst i magen idag, aldri opplevd før. I tillegg ble jeg andpusten av å gå opp ei trapp, men det kan være fordi jeg trimma litt hardere enn jeg hadde tenkt i går. Har skikkelig følelse av at mensen er på vei, samme følelse i korsryggen og mage. Har vært flere ganger på do i dag fordi jeg har følt at det har kommet noe, men falsk alarm hver gang. IKM onsdag eller torsdag, så det er ikke helt vanlig for meg.
 
Noen rare stikninger /smerter nederst i magen idag, aldri opplevd før. I tillegg ble jeg andpusten av å gå opp ei trapp, men det kan være fordi jeg trimma litt hardere enn jeg hadde tenkt i går. Har skikkelig følelse av at mensen er på vei, samme følelse i korsryggen og mage. Har vært flere ganger på do i dag fordi jeg har følt at det har kommet noe, men falsk alarm hver gang. IKM onsdag eller torsdag, så det er ikke helt vanlig for meg.

Så utrolig spennende! Når skal du teste? :)
 
Back
Topp