❤️ IKM uke 21 ❤️

Dpo er første dag etter pos el test?

Dagen etter positiv el- test regnes som dagen med eggløsning faktisk [emoji4] Dagen etter der igjen er 1dpo [emoji1]
 
Nei, nå forstår jeg ikke kroppen og føler jeg har kastet bort sikkert 20 el-tester allerede. Tester morgen og kveld for å ikke gå glipp av den positive testen. cd 19 i dag. Testen i går kveld så slik ut (lånt fra Google), så jeg trodde den skulle bli positiv i dag, men nei da. Nesten mindre enn halvstyrke nå. Og disse testene pleier jo å få en sterkere teststrek enn kontrollstreken.
Jeg vet jeg bare må vente og teste videre, men måtte bare få det ut.

Vanlig EL-dag er på cd 15-19. CD19 er en sjeldent gang, typ 1-2 ganger per år.

Vis vedlegget 256994

Kanskje den var på topp om natten? Det kan hende [emoji1] Min går også raskt ned etter positiv el-test så det kan være at du gikk glipp av toppen pga at det skjedde mens du sov? [emoji15]
 
Er ikke så kjent med EL-testene med streker på, jeg jeg tidligere bare har brukt CB sine med smilefjes. Tok denne nå, den er vel positiv?

IMG_20180508_104807.jpg


Vil det si at jeg har EL i dag eller i morgen? Og er første dpo dagen med første negative test eller dagen etter første negative test?
 
Er ikke så kjent med EL-testene med streker på, jeg jeg tidligere bare har brukt CB sine med smilefjes. Tok denne nå, den er vel positiv?

Vis vedlegget 257030

Vil det si at jeg har EL i dag eller i morgen? Og er første dpo dagen med første negative test eller dagen etter første negative test?

Syns den ser positiv ut[emoji4] Du har EL når testen har blitt negativ, så fortsett og test. Ta gjerne en i kveld og en i morgen. Om den i morgen er negativ har du mest sannsynlig EL i morgen[emoji4]
 
Syns den ser positiv ut[emoji4] Du har EL når testen har blitt negativ, så fortsett og test. Ta gjerne en i kveld og en i morgen. Om den i morgen er negativ har du mest sannsynlig EL i morgen[emoji4]

Tusen takk for svar :happy:
Da skal det testes og legges inn aksjer hver dag framover :D
Bare glad for at EL kommer før helga, siden mannen er borte på jobb fra fredag til søndag :p
 
Kanskje den var på topp om natten? Det kan hende [emoji1] Min går også raskt ned etter positiv el-test så det kan være at du gikk glipp av toppen pga at det skjedde mens du sov? [emoji15]
Altså da blir el i dag? Skal teste igjen når jeg kommer hjem fra jobben.
Selv med så mange pper bak meg så er det en hel vitenskap det å finne el og treffe riktig.
 
Wæææh! Da har vi ombestemt oss! Vi prøver denne mnd likevel! El i dag, supersterk rett etter jobb :) Har ikke lagt inn aksjer det blir baby av før i dag, så håper er lite, men det er der.
Ikm står, men el er flyttet frem.
 
Wæææh! Da har vi ombestemt oss! Vi prøver denne mnd likevel! El i dag, supersterk rett etter jobb :) Har ikke lagt inn aksjer det blir baby av før i dag, så håper er lite, men det er der.
Ikm står, men el er flyttet frem.
Med en positiv test i dag, så er EL i morgen + egget lever i 12-24 timer etter det igjen. Så dere har hele tre perfekte dager til å treffe!!!!
 
Haha. Nå er det ikke noe tvil :) cd 19, så dette blir en 33 dagers syklus.
La inn aksjene i går g tenker på en runde til i morgen. Sjansene er uansett ikke store, så jeg tenker ikke å stresse med sex hver dag.
upload_2018-5-8_20-37-11.png
 
Uff...
Jeg har time til GU imorgen, for å sjekke eggestr og finne ut når vi evt skal inseminere..
Har gått på dobbel letrozol kur, noe som KAN gjøre flere egg klare!
Nå er jeg livredd for at det er flere egg klare og at insemineringen bare blir avbrutt [emoji24]
 
Uff...
Jeg har time til GU imorgen, for å sjekke eggestr og finne ut når vi evt skal inseminere..
Har gått på dobbel letrozol kur, noe som KAN gjøre flere egg klare!
Nå er jeg livredd for at det er flere egg klare og at insemineringen bare blir avbrutt [emoji24]

Ååå jeg skal krysse fingre og tær for deg [emoji173]️ ingenting å gjøre nå enn å prøve å slappe av frem til da [emoji4]
 
Her er min superpositive :) Første el jeg får så sterkt utslag på etter MA’en i januar :)

Den var fin ja! Godt at kroppen er på plass nå da, jeg hadd også en MA i januar [emoji53]
 
Må faktisk si at jeg kjenner flere av de samme symptomene som jeg gjorde sist graviditet! [emoji50] Brystvortene er så ømme og stive at jeg får noia snart! Bruker aldri å ha ømme bryst til vanlig i syklus! Så har jeg mistet matlysten... Og magen er veeldig oppblåst. Kan jo være tilfeldigheter- men det med brystene er/var faktisk unormalt til meg at det var derfor jeg tok en GT sist, og jaggu var den svak positiv da! [emoji28] Spennende dette! Jeg tok den berømte testen 9 dpo sist, så da er det muligheter for å teste om en liten uke, vi kan jo tyde og se om vi ser noe svaakt [emoji16]
 
Ja, husker vi snakket tidligere i tråden her. Var du langt på vei da du oppdaget det?

Vi har endelig fått lagt inn aksjer :smiley-angelic001

Woho!! Da krysser vi alt vi har for at det klaffer for oss denne gangen [emoji1]

Oppdaget i uke 12, hadde gått galt i uke 11. Jeg hadde på følelsen at noe var feil, så jeg fikk UL som bekreftet det samme dag. Men de så på UL at fostret var litt lite i str, men utviklingsmessig var det i uke 11- derfor ble det skrevet MA i uke 11 i journalen..
 
Woho!! Da krysser vi alt vi har for at det klaffer for oss denne gangen [emoji1]

Oppdaget i uke 12, hadde gått galt i uke 11. Jeg hadde på følelsen at noe var feil, så jeg fikk UL som bekreftet det samme dag. Men de så på UL at fostret var litt lite i str, men utviklingsmessig var det i uke 11- derfor ble det skrevet MA i uke 11 i journalen..

Ja, krysses det som krysses kan! :)
Her ble det oppdaget 11+3 på tul, men lille bamsemumsen var bare 8+5. Hadde selv en magefølelse før jul at noe ikke stemte, så da vi fortalte det til mine foreldre sa jeg at vi fikk se om det var liv laga før vi feira noe som helst.
 
Back
Topp