❤️ IKM uke 21 ❤️

Nå er jeg skuffet. Det ble ikke noe action i går da barnet hadde en urolig kveld og mannen sovnet foran TVen på soverommet. Dvs. aksjene ble lagt inn bare kvelden før den positive testen. EL-testen var positiv på tirsdag. Det er vel ikke noe vits med aktivitet i kveld, på torsdag? Jeg er sikker på at EL var i går.
Da er sjansene ikke så alt for store, selv om de er til stedet....
Som sagt skuffet. Har jo entet i evigheter føles det ut som. pp6.

Kommer ann på.. Nå ble EL-testen negativ igjen? Noen har jo positivt test i flere dager før de når LH-toppen og egget slipper. Kan jo fortsatt være en sjanse om dere legger inn aksjer i dag tenker jeg. Egget lever jo ca 24 timer etter at det slipper.
 
Kommer ann på.. Nå ble EL-testen negativ igjen? Noen har jo positivt test i flere dager før de når LH-toppen og egget slipper. Kan jo fortsatt være en sjanse om dere legger inn aksjer i dag tenker jeg. Egget lever jo ca 24 timer etter at det slipper.
I dag om morgen er første dag med negativ test. cd 20. Har lest at EL er innen 36 timer etter den første positive testen + egget lever i 12-24 timer. Derfor passer det med sex også på dag 2 med positiv test/på selve EL-dagen.
Jeg hadde veldig sterke menssmerter i går mellom kl 16 og 20. Er veldig sikker på at dette var EL. Dette er nå 18 timer siden.

Så sånn sett la vi inn aksjene 46 timer før el...
 
Nå er jeg skuffet. Det ble ikke noe action i går da barnet hadde en urolig kveld og mannen sovnet foran TVen på soverommet. Dvs. aksjene ble lagt inn bare kvelden før den positive testen. EL-testen var positiv på tirsdag. Det er vel ikke noe vits med aktivitet i kveld, på torsdag? Jeg er sikker på at EL var i går.
Da er sjansene ikke så alt for store, selv om de er til stedet....
Som sagt skuffet. Har jo entet i evigheter føles det ut som. pp6.

Det kan godt hende det går likevel [emoji4] da jeg ble gravid med sønnen min hadde vi sex 1 gang 3 dager før eggløsning (og jeg løp rett på do og tissa etter runden), og jammen ble jeg gravid likevel [emoji173]️ det skader jo ikke å legge inn noen alsjer i dag også, så tidlig som mulig [emoji4]
 
IMG_4689.JPG


Strek er strek?[emoji23]. Neida. Jeg driver å tester ut når eggløsningssprøyta forlater kroppen for å vite når jeg kan stole på en evt positiv test [emoji28] gøy å se to streker likevel da [emoji4] ikveld er det 4 dager siden sprøyta ble satt, sist var den helt ute etter 5, kan se ut som det tar lengre tid denne gangen!
 
Ååh! Tiden i dpo-land gåår såå ufattelig treigt?! 3dpo nå, sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv test på 9dpo.. Føles ut som en evighet til[emoji30][emoji28] Hvordan går det med dere damer? Tester etter EL?
 
Ååh! Tiden i dpo-land gåår såå ufattelig treigt?! 3dpo nå, sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv test på 9dpo.. Føles ut som en evighet til[emoji30][emoji28] Hvordan går det med dere damer? Tester etter EL?
Ikke testet etter el, skal til gynekolog i dag. Er super spent, har ingen aning om el har vært eller ikke. Skummel dag, vil så gjerne få vår baby etter 23pp, en MA og flere kjemiske. Det er så vondt å vente etter MAen i sept, synes liksom det er vår tur.
 
Ååh! Tiden i dpo-land gåår såå ufattelig treigt?! 3dpo nå, sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv test på 9dpo.. Føles ut som en evighet til[emoji30][emoji28] Hvordan går det med dere damer? Tester etter EL?

Nettopp gått inn i dpo-land selv, første negative EL-test i går. And so so the waiting-game begins :arghh::wacky:
 
Ikke testet etter el, skal til gynekolog i dag. Er super spent, har ingen aning om el har vært eller ikke. Skummel dag, vil så gjerne få vår baby etter 23pp, en MA og flere kjemiske. Det er så vondt å vente etter MAen i sept, synes liksom det er vår tur.

Lykke til hos gybekologen idag!! [emoji1360] Håper det går deres vei denne gangen..

Hva ønsker dere å finne ut idag? At EL har vært eller ikke? [emoji846]

Skal selv til gynekolog å inseminere idag, veldig spent på den..
 
Lykke til hos gybekologen idag!! [emoji1360] Håper det går deres vei denne gangen..

Hva ønsker dere å finne ut idag? At EL har vært eller ikke? [emoji846]

Skal selv til gynekolog å inseminere idag, veldig spent på den..
Lykke til med insemineringen i dag[emoji173] [emoji92] [emoji4]
Vi har vel prøvd såpass lenge at vi kan få medisinsk støtte til å lettere lykkes. Har prøvd ovitrelle alene, uten at det lykkes. Kanskje clomid eller letrozol i tillegg til ovitrelle. Og med litt tynne slimhinner, kanskje progreston støtte kan hjelpe. Her har vi også mannlig faktor, i nedre grense på mengde og antall. Vi kan få ivf, men den karusellen venter vi ett år til med. Langt å reise og mye stress det også.
Og jeg er jo snart 38år, skummelt å være gamlis prøver[emoji85]
Mange stress tanker i dag[emoji94] [emoji28]
 
Last edited:
2DPO i dag. Stikker fælt i høyre side nå, så skal ta en ekstra el-test for å forsikre meg om at det ikke er kroppen som prøver på el igjen!
 
2DPO i dag. Stikker fælt i høyre side nå, så skal ta en ekstra el-test for å forsikre meg om at det ikke er kroppen som prøver på el igjen!

Sikkert lurt å teste da ja [emoji4]
Her har det vært rabalder i eggstokkene/livmor området siden mandag, men jeg må vel bare store på at EL kom man/tirs på grunn av sprøyta. Hater disse dpo dagene [emoji28]
 
Fremdeles ingen EL, men regner med at den kommer i løpet av den neste uken :) Har hatt litt lange sykluser, så må sikkert bytte til IKM uke 22!
 
Lykke til med insemineringen i dag[emoji173] [emoji92] [emoji4]
Vi har vel prøvd såpass lenge at vi kan få medisinsk støtte til å lettere lykkes. Har prøvd ovitrelle alene, uten at det lykkes. Kanskje clomid eller letrozol i tillegg til ovitrelle. Og med litt tynne slimhinner, kanskje progreston støtte kan hjelpe. Her har vi også mannlig faktor, i nedre grense på mengde og antall. Vi kan få øvd, men den karusellen venter vi ett år til med. Langt å reise og mye stress det også.
Og jeg er jo snart 38år, skummelt å være gamlis prøver[emoji85]
Mange stress tanker i dag[emoji94] [emoji28]

Takk for det, det gikk fint!! Så nå er det noen spennende uker fremover [emoji7]

Ja, skjønner veldig godt alle tankene dine! Denne prøvetiden er stressende og slitsom på så mange måter!! Hvordan gikk det idag?
 
EL i dag, bra med aksjer lagt og bare å begynne ventingen. Har hatt ekstra kraftige el-symptomer denne gangen, med massssevis av slim, og i dag med litt blodspor i. Håper på en super-eggløsning og at det endelig skal bli en liten spire denne gangen :smiley-angelic001
Hvordan går det med dere?
 
EL i dag, bra med aksjer lagt og bare å begynne ventingen. Har hatt ekstra kraftige el-symptomer denne gangen, med massssevis av slim, og i dag med litt blodspor i. Håper på en super-eggløsning og at det endelig skal bli en liten spire denne gangen :smiley-angelic001
Hvordan går det med dere?

Å, så spennende med ekstra sterke symptomer! Myyyye el-slim, men ingen positiv test enda. Cd 14, så er vel like rundt hjørnet[emoji4]
 
Back
Topp