❤️ IKM uke 21 ❤️

Å, så spennende med ekstra sterke symptomer! Myyyye el-slim, men ingen positiv test enda. Cd 14, så er vel like rundt hjørnet[emoji4]

Da er den sikkert her veldig snart ja! Jeg har alltid mest slim to og tre dager før el :) nå skal det bli baby! Hvis ikke har vi fått brev fra sykehuset nå og får starte IVF allerede på neste syklus eller første etter sommerstengt, så det er håp i sikte og derfor kjenner jeg meg mer ved godt mot denne pp-en:) håper el kommer straks hos deg og at dere koser dere med aksjer i helga!
 
EL i dag, bra med aksjer lagt og bare å begynne ventingen. Har hatt ekstra kraftige el-symptomer denne gangen, med massssevis av slim, og i dag med litt blodspor i. Håper på en super-eggløsning og at det endelig skal bli en liten spire denne gangen :smiley-angelic001
Hvordan går det med dere?

Blodspor er et supertegn, det betyr at du er ekstra fertil [emoji173]️ jeg hadde det da jeg ble gravid med sønnen min [emoji4]
 
Har dere en plan på når dere skal teste? Jeg har en clear blue (gravid/ikke gravid) å to stk billig strimler liggende. Tenker at den clear blue skal få vente til samboers bursdag i slutten av mnd(mange dager etter ikm), å så kanskje en billigtest på 10dpo.
 
Har dere en plan på når dere skal teste? Jeg har en clear blue (gravid/ikke gravid) å to stk billig strimler liggende. Tenker at den clear blue skal få vente til samboers bursdag i slutten av mnd(mange dager etter ikm), å så kanskje en billigtest på 10dpo.

Jeg begynner sikkert 9dpo selv om det er for tidlig, vi reiser til dublin den dagen [emoji28]
 
Jeg begynner sikkert 9dpo selv om det er for tidlig, vi reiser til dublin den dagen [emoji28]
Jeg tror det tidligste jeg har testet positiv er 8 dpo. Mange år siden :) Men det kan gå.
 
Har dere en plan på når dere skal teste? Jeg har en clear blue (gravid/ikke gravid) å to stk billig strimler liggende. Tenker at den clear blue skal få vente til samboers bursdag i slutten av mnd(mange dager etter ikm), å så kanskje en billigtest på 10dpo.

Har ingen spesifikk plan for testingen, men det blir vel å prøve å holde meg til dpo 10-11. Har 6 billigstrimler og 3 staver fra babyplan, er mulig at det går en annen hver dag fram til inn fra 10-11 dpo. Tørr ikke kjøpe inn digital før evt positiv billigst, da jeg er redd for å svi den av unødvendig :oops: Er dpo 1 i dag, og syns det er så veldig lenge til IKM :arghh:
 
Idag ble jeg inseminert med mannens gode svømmere - som ikke hadde gjort skade av frysing [emoji847] Mens han selv er på sjøen på jobb [emoji23]

Det er en litt rar opplevelse men såå spennende![emoji173]️

Det har murret litt idag, håper det er et godt tegn, livmoren ville trekke seg litt sammen sa de på klinikken [emoji846]
Over i DPO imorgen [emoji7]
 
Idag ble jeg inseminert med mannens gode svømmere - som ikke hadde gjort skade av frysing [emoji847] Mens han selv er på sjøen på jobb [emoji23]

Det er en litt rar opplevelse men såå spennende![emoji173]️

Det har murret litt idag, håper det er et godt tegn, livmoren ville trekke seg litt sammen sa de på klinikken [emoji846]
Over i DPO imorgen [emoji7]

Hurra for at det gikk fint [emoji173]️ det blir litt av en historie å fortelle evt barn og barnebarn: mamma laget nåt pappa var på jobb [emoji28][emoji28]

Krysser fingrene!
 
Satser på at dette er vår måned [emoji4]

Kan jeg forresten spørre hvilken lege/klinikk/sykehus du går til? Det er visst ikke alle som gjør inseminering [emoji848][emoji85]

Ja, krysser fingrene for det [emoji16]

Jeg går hos spiren fertilitetsklinikk i tr.heimn[emoji7]
 
Nå er jeg skuffet. Det ble ikke noe action i går da barnet hadde en urolig kveld og mannen sovnet foran TVen på soverommet. Dvs. aksjene ble lagt inn bare kvelden før den positive testen. EL-testen var positiv på tirsdag. Det er vel ikke noe vits med aktivitet i kveld, på torsdag? Jeg er sikker på at EL var i går.
Da er sjansene ikke så alt for store, selv om de er til stedet....
Som sagt skuffet. Har jo entet i evigheter føles det ut som. pp6.
Da er vi i samme båt. Her forsvann slimet torsdag. Tolker det som at EL var torsdag.(?).
Lagt inn aksjer annankvar dag fram til tirsdag. Men torsdag fikk vi ikkje fullføre. Samme fredag.
Lov å håpe at det kom et par dråper likevel [emoji85] evt at det som låg klart vart klaff når egget slapp.
Men har desverre dårlig følelse.. :/
 
Her var el i natt, aksjer kun inne torsdagskveld. Men om jeg skal ta gyn sine ord i går til etterretning, er det liten sjanse for å lykkes uten støtte. Ser for meg bedre lykke i ikm uke 24[emoji4]
 
Boblebob - PP5 - B1 - EL 10.05 - IKM 25.05

Syklusene mine er ikke helt stabile, men fikk positive EL-tester på torsdag så stikker innom her :)
 
No blir eg litt oppgitt på syklusen min.
Hadde slim tidligere i veka, ingenting tors+fre. Så trudde EL var over. Stemte godt med syklus på 30 dagar.
Men i kveld er det plutselig slimtråder i truseinnlegget igjen?!

Neste syklus skal eg jammen teste for EL likevel, dersom tr kommer om 2 små veker.
 
Back
Topp