❤️ IKM uke 21 ❤️

Oki, blir sååå spennende å høre eggestatus på onsdag altså[emoji85][emoji7]

Så bra mannen hjelper deg da, min vil ikke engang se på at jeg setter den han, liker ikke sprøyter [emoji85]

Happy humping til dere

Han hjelper mer enn gjerne, tipper at han får glede av å stikke den hormonelle kjerringa si [emoji23] han er kaptein på båt da, så han har lært mye sånt.
Takk[emoji254]
 
Ikke alle får tydlig eggløsningsslim da [emoji4] greit å ha i bakhodet[emoji28] temper du eller tester?

Eg truuur eg har slim
Viss det er mulig å ha det mange dagar

Ingenting foreløpig. Har både tempa og testa tidligare. Men no skal eg prøve å "la det skje som det skjer".
Dette er første pp etter at vi fikk påvist BO i veke 12 i mars. Så eg prøvar å vente flest mulig pp før eg blir heilt besatt
 
Eg truuur eg har slim
Viss det er mulig å ha det mange dagar

Ingenting foreløpig. Har både tempa og testa tidligare. Men no skal eg prøve å "la det skje som det skjer".
Dette er første pp etter at vi fikk påvist BO i veke 12 i mars. Så eg prøvar å vente flest mulig pp før eg blir heilt besatt

Hvis du kan strekke det mellom fingrene flere ganger er det vel slim[emoji28]
 
Hvis du kan strekke det mellom fingrene flere ganger er det vel slim[emoji28]
Det har eg ikkje prøvd [emoji28]
Har berre klemt litt sammen truseinnlegget.
Men er liksom tydelig at det er helt blank utflod, av og til med seige "tråder".
Såå eg har trodd at det er EL-slim iallfall [emoji13]
 
Det har eg ikkje prøvd [emoji28]
Har berre klemt litt sammen truseinnlegget.
Men er liksom tydelig at det er helt blank utflod, av og til med seige "tråder".
Såå eg har trodd at det er EL-slim iallfall [emoji13]

IMG_4670.jpg


Ikke lett å vite alltid! Kompliserte greier [emoji28]
 
Takk [emoji4]
Er nok "riktig slim" eg har, ja [emoji23] og godt er det, å ha en indikator!
Meeen, det lar vente på seg denne gangen..
Er så klar for å fyre løs! [emoji13]

Da er det bare å vente ja [emoji4]men jeg hadde nok lagt inn aksjer annenhver dag likevel for å være sikker [emoji28]
 
Dere som har sex annenhver dag. Legger dere inn aksjene dagen dere får en positiv el-test eller dagen etter/EL-dagen?
 
Dere som har sex annenhver dag. Legger dere inn aksjene dagen dere får en positiv el-test eller dagen etter/EL-dagen?

Fra positiv test hadde jeg lagt aksker hver dag i 3 dager [emoji4] det er det jeg får beskjed om av spesiaist legen. Hvis ikk hadde jeg lagt aksjer den dagen jeg fikk positiv el test og så hoppet over en dag. Svømmerene kan jo leve lengre enn eggene, så hadde lagt inn aksjer så fort som mulig.
 
Ventingen er alltid det verste! Er det noe spesielt du skal inn å sjekke? [emoji4]
Vi er i pp23, vi hadde gyn time tidlig i år. Den var helt bortkastet, gyn var til null hjelp, var avvisende og lite behjelpelig uten at jeg kan forstå hvorfor.
Så vi oppsøkte en privat etterpå, der fikk vi ovitrelle (eggløsningssprøyte) og beskjed om litt tynn slimhinne.
Nå skal vi offentlig igjen, og jeg håper vi får mere hjelp og medisinsk støtte.
 
Håper det er en snill og forståelsesfull og hjelpsom gyn [emoji173]️[emoji257]
Takk, da må vi enten få en annen enn sist eller så må det komme en adferdsendring[emoji23]
Satser på en annen, siden det er lettere enn adferdsendring.
 
Vi er i pp23, vi hadde gyn time tidlig i år. Den var helt bortkastet, gyn var til null hjelp, var avvisende og lite behjelpelig uten at jeg kan forstå hvorfor.
Så vi oppsøkte en privat etterpå, der fikk vi ovitrelle (eggløsningssprøyte) og beskjed om litt tynn slimhinne.
Nå skal vi offentlig igjen, og jeg håper vi får mere hjelp og medisinsk støtte.

Det er så synd at det finnes så mange leger der ute som er slik. Håper dere får en bedre lege denne gangen [emoji173]️
Ovitrelle er jo en ok medisin, jeg tok min senest i går, men dere må vel få mer utredning etter så lang tid?
Selv går jeg til verdens beste og mest behagelige lege (tror jeg selv vertfall. Han er av typen du kan sende sms med[emoji28]), jeg skulle sikkert gått offentlig for det koster jo, men har møtt så mange møkkaleget offentlig at jeg holder meg til han litt til..
 
Dere som har sex annenhver dag. Legger dere inn aksjene dagen dere får en positiv el-test eller dagen etter/EL-dagen?

Hver dag, det sies at det kun er når man vet at mannens sædkvalitet er redusert at man bør «spare» seg opp[emoji4] Ved normal sædkvalitet/produksjon kan man godt ha sex hver dag, det øker bare sjansen for å treffe på [emoji1]
 
Hver dag, det sies at det kun er når man vet at mannens sædkvalitet er redusert at man bør «spare» seg opp[emoji4] Ved normal sædkvalitet/produksjon kan man godt ha sex hver dag, det øker bare sjansen for å treffe på [emoji1]
Takk for påminnelse. Da kjører vi annenhver dag. Sist ble vi gravid to ganger etter å ha avventet i 5-7 dager, faktisk.
 
Nei, nå forstår jeg ikke kroppen og føler jeg har kastet bort sikkert 20 el-tester allerede. Tester morgen og kveld for å ikke gå glipp av den positive testen. cd 19 i dag. Testen i går kveld så slik ut (lånt fra Google), så jeg trodde den skulle bli positiv i dag, men nei da. Nesten mindre enn halvstyrke nå. Og disse testene pleier jo å få en sterkere teststrek enn kontrollstreken.
Jeg vet jeg bare må vente og teste videre, men måtte bare få det ut.

Vanlig EL-dag er på cd 15-19. CD19 er en sjeldent gang, typ 1-2 ganger per år.

upload_2018-5-8_6-45-16.png
 
Nei, nå forstår jeg ikke kroppen og føler jeg har kastet bort sikkert 20 el-tester allerede. Tester morgen og kveld for å ikke gå glipp av den positive testen. cd 19 i dag. Testen i går kveld så slik ut (lånt fra Google), så jeg trodde den skulle bli positiv i dag, men nei da. Nesten mindre enn halvstyrke nå. Og disse testene pleier jo å få en sterkere teststrek enn kontrollstreken.
Jeg vet jeg bare må vente og teste videre, men måtte bare få det ut.

Vanlig EL-dag er på cd 15-19. CD19 er en sjeldent gang, typ 1-2 ganger per år.

Vis vedlegget 256994

Det kan jo hende det var dårlig farge på den du tok i går? At den i går var positiv altså [emoji4] evt. kan det hende kroppen prøver å få eggløsning men ikke har fått det til..
 
Dpo er første dag etter pos el test?
 
Back
Topp