❤️ IKM uke 21 ❤️

Da har jeg vært hos legen på ultralyd :) for en gangs skyld ser det lovende ut [emoji4] 3 egg, skal sette sprøyta på søndags kveld [emoji2] ifølge legen har vi 36% sjangse for å bli gravide denne runden, og 8% sjangse for tvillinger (hjelp). [emoji28] så da blir nok EL en dag eller to tidligere enn forventet, noe som er helt greit [emoji322]

Så spennende, masse lykke til[emoji1317][emoji271][emoji94]
 
Nå er mine to siste letrozol tatt for denne runden, gleder og gruer meg til gyn time på onsdag, håper det ser bra ut og at det blie inseminering denne runden [emoji322] Men med min flaks er ingen egg klare, eller 3-4 egg klare så vi må avbryte[emoji44]
 
Håper det er en snill og forståelsesfull og hjelpsom gyn [emoji173]️[emoji257]
Hvis ikke, kan du alltids bytte... Jeg gjorde det da jeg ikke var fornøyd med hun jeg først ble henvist til:confused:

Hun var aldri forberedt da jeg kom inn (begynte å lese journalen min da jeg satt meg ned inne hos hun), og henviste meg ikke til spesialist for hormonproblemene mine. Hun sa at fastlegen min kunne følge meg opp etter at hun satt meg på medisin. Da jeg nevnte dette for fastlegen ble hun litt paff. Så da spurte jeg om jeg kunne få bytte. Fastlegen min hadde full forståelse for dette.

Er fornøyd med hun jeg har nå:happy:
 
Nå er mine to siste letrozol tatt for denne runden, gleder og gruer meg til gyn time på onsdag, håper det ser bra ut og at det blie inseminering denne runden [emoji322] Men med min flaks er ingen egg klare, eller 3-4 egg klare så vi må avbryte[emoji44]

Krysser fingrene for deg! vi tok siste letrozol på fredag, hadde tatt to når jeg gikk på ul, og han ba meg kjøre på med to til. Murret godt nedi der i går foråsidetsånn[emoji28]
Vi må få høre hvordan det går![emoji254]
 
CD 13 her. Testet neg på el på cd 11,12 og i dag tidlig. Tester igjen i kveld. Det murrer i venstre eggleder hvertfall [emoji23]
 
Krysser fingrene for deg! vi tok siste letrozol på fredag, hadde tatt to når jeg gikk på ul, og han ba meg kjøre på med to til. Murret godt nedi der i går foråsidetsånn[emoji28]
Vi må få høre hvordan det går![emoji254]

Åja, hvorfor gjorde hsn det? [emoji85]

Det skal dere få høre, jeg er sååå spent! [emoji16]
 
CD 13 her. Testet neg på el på cd 11,12 og i dag tidlig. Tester igjen i kveld. Det murrer i venstre eggleder hvertfall [emoji23]

Jeg har lært at man helst skal teste etter EL på ettermiddag/kveld, så sikkert lurt å teste igjen senere da ja [emoji2] lykke til!
 
Åja, hvorfor gjorde hsn det? [emoji85]

Det skal dere få høre, jeg er sååå spent! [emoji16]

Han ville boozte litt ekstra [emoji28] jeg veit ikke, han er kjent for å være ekstremt dyktig så jeg får nok bare stole på han [emoji4]

Jeg var også superspent denn gangen. Må du ta eggløsningssprøte også eller kun letrozol?
 
Han ville boozte litt ekstra [emoji28] jeg veit ikke, han er kjent for å være ekstremt dyktig så jeg får nok bare stole på han [emoji4]

Jeg var også superspent denn gangen. Må du ta eggløsningssprøte også eller kun letrozol?

Åja[emoji85] Men han har helt sikkert kontroll, da satser vi på at det var boozten som skulle til for at denne runden ble positiv [emoji846]

Jeg må ta eggløsningssprøyte dagen før insemineringen [emoji1360]
 
Åja[emoji85] Men han har helt sikkert kontroll, da satser vi på at det var boozten som skulle til for at denne runden ble positiv [emoji846]

Jeg må ta eggløsningssprøyte dagen før insemineringen [emoji1360]

Ja krysser fingrene [emoji4] her settes sprøyta ikveld [emoji86]
 
Spennende [emoji847] Men mannen er hjemme hos deg nå da?
Hvilken CD er du idag?

Ja han kom hjem for ei uke siden, så har 3 uker igjen [emoji173]️
Er CD dager siden første mens? Isåfall er jeg på CD12 i dag [emoji4]enn du?
 
Ja han kom hjem for ei uke siden, så har 3 uker igjen [emoji173]️
Er CD dager siden første mens? Isåfall er jeg på CD12 i dag [emoji4]enn du?

Så bra[emoji16]
Ja, det stemmer [emoji1360] Så skal du sette sprøyta allerede nå ja, kortere syklus enn meg du da[emoji85] Jeg har alltid satt sprøyta på CD 14-16 [emoji846]
Jeg er idag CD 8 [emoji1360] Har time hos gyn på CD 11 [emoji847]
 
Så bra[emoji16]
Ja, det stemmer [emoji1360] Så skal du sette sprøyta allerede nå ja, kortere syklus enn meg du da[emoji85] Jeg har alltid satt sprøyta på CD 14-16 [emoji846]
Jeg er idag CD 8 [emoji1360] Har time hos gyn på CD 11 [emoji847]

Jeg har 28 dager, men pcos og medisiner gjør at det blir litt ustabilt ‍♀️ så nå går vi etter størrelsen på eggene [emoji4] jeg har vanligvis satt den litt seinere jeg også.
Glad gubben er hjemme og kan sette den, hater å stikke selv[emoji23]
 
Hei. Jeg hopper over fra IKM uke 20 da jeg ikke har hatt el enda. Ta meg imot :)

Symaskin - B2 - pp6 (pp1 etter SA) - EL 07.05 - IMK 21.05.18

cd17 men fortsatt negative EL-tester. Det er normalt for meg å ha el på cd 14-19, så har noen dager igjen.
 
Yey! Positiv LH-test nå, da er vel EL i kveld/morgen da [emoji1][emoji1417] Da er det bare å legge inn aksjer [emoji16]‍♀️
 
Yey! Positiv LH-test nå, da er vel EL i kveld/morgen da [emoji1][emoji1417] Da er det bare å legge inn aksjer [emoji16]‍♀️

Happy humping [emoji23] her settes eggløsningssprøyta ikveld, så vi må også legge inn aksjer di neste døgnene [emoji28]
 
Jeg har 28 dager, men pcos og medisiner gjør at det blir litt ustabilt ‍♀️ så nå går vi etter størrelsen på eggene [emoji4] jeg har vanligvis satt den litt seinere jeg også.
Glad gubben er hjemme og kan sette den, hater å stikke selv[emoji23]

Oki, blir sååå spennende å høre eggestatus på onsdag altså[emoji85][emoji7]

Så bra mannen hjelper deg da, min vil ikke engang se på at jeg setter den han, liker ikke sprøyter [emoji85]

Happy humping til dere
 
CD 13 i dag. Ventar på at tegn til EL skal dukke opp..

Har eg forstått det riktig at slimet tyder at EL er på veg, og når slimet er borte så har egget sluppet?

Mener å huske at eg har slim ganske mange dagar...
 
CD 13 i dag. Ventar på at tegn til EL skal dukke opp..

Har eg forstått det riktig at slimet tyder at EL er på veg, og når slimet er borte så har egget sluppet?

Mener å huske at eg har slim ganske mange dagar...

Ikke alle får tydlig eggløsningsslim da [emoji4] greit å ha i bakhodet[emoji28] temper du eller tester?
 
Back
Topp