❤️ IKM uke 19 ❤️

Noen som har god erfaring med temping? Jeg har ikke tempet aktivt men har fulgt litt med her og der. I en tidligere syklus lå jeg mellom 36,6-36,8 etter EL. I går og i dag tok jeg temp for å se og da var den 35,7 og 35,8. Jeg har en teori om at jeg kanskje ikke hadde ordentlig EL denne syklusen. Jeg hadde blant annet ikke EL på enkel dose letrozol og får det ikke naturlig av meg selv (svært sjeldent). Så kan være medisinene ikke har fungert optimalt? Testene ble aldri tydelig positiv - bare nesten.
 
Jeg vet det er aaalt for tidlig å ta en test nå, men jeg har åpenbart null selvkontroll :laughing021
Har kjent så mye stikk/trykk/strekk nederst i magen i en ukes tid nå. Vet at man merker mer når man kjenner etter og leter etter symptomer, men kan ikke forestille meg at det er så mye sånt til vanlig:bored: Så derfor rasjonaliserte jeg meg frem til å ta en test, selv om jeg angret med det samme jeg tok den:hilarious: Tok bilde av testen innen tiden og kastet den. MEN! Når jeg bare skulle så på bildet av den nå så kan jeg sverge det er noe der? :pompus: La ikke merke til det irl der og da, men føler jeg ser noe på bildet nå?
IMG_5254.jpeg


Det er en rfsu tidligtest. Og er det bare meg som hater at det er helt umulig å se gjennom det lille glasset? :facepalm:
 
Okei, jeg klarte ikke vente til 10 dpo (i morgen) før test :shy:
Og jeg sverger på at jeg i virkeligheten ser antydning til noe…
IMG_0861.jpeg

Om det er skyggestrek, ønsketenkning eller starten på noe er umulig å si … og nå skulle jeg selvfølgelig bare ønske at jeg hadde ventet til helga før jeg tidligst testet fordi denne uvissheten er jo til å bli gal av :nailbiting: Syns jeg så noe etter ca. 2,5 min, men lyset er ikke optimalt så veldig vanskelig å si hva det var.
 
Okei, jeg klarte ikke vente til 10 dpo (i morgen) før test :shy:
Og jeg sverger på at jeg i virkeligheten ser antydning til noe…
Vis vedlegget 433925
Om det er skyggestrek, ønsketenkning eller starten på noe er umulig å si … og nå skulle jeg selvfølgelig bare ønske at jeg hadde ventet til helga før jeg tidligst testet fordi denne uvissheten er jo til å bli gal av :nailbiting: Syns jeg så noe etter ca. 2,5 min, men lyset er ikke optimalt så veldig vanskelig å si hva det var.
Sniker fra uke 18 :happy: Ser antydning til noe der når jeg zoomer inn!
 
Okei, jeg klarte ikke vente til 10 dpo (i morgen) før test :shy:
Og jeg sverger på at jeg i virkeligheten ser antydning til noe…
Vis vedlegget 433925
Om det er skyggestrek, ønsketenkning eller starten på noe er umulig å si … og nå skulle jeg selvfølgelig bare ønske at jeg hadde ventet til helga før jeg tidligst testet fordi denne uvissheten er jo til å bli gal av :nailbiting: Syns jeg så noe etter ca. 2,5 min, men lyset er ikke optimalt så veldig vanskelig å si hva det var.
Jeg ser også antydning til noe her, men kan godt hende det bare er skygge. Tatt en ny i dag? :D
 
Jeg ser også antydning til noe her, men kan godt hende det bare er skygge. Tatt en ny i dag? :D
Ja, jeg tenker også at det godt kan være en skygge :shifty:
Tenker ta ny neste gang jeg må på do, men har drukket ganske mye så tviler på at den vil vise noe selv om set skulle være en liten mageboer der.
 
Ok, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer :excited001
Strek nr. 2 kunne ses etter 1,5 min (bildet er tatt etter ca. 4-4,5 min).
IMG_0873.jpeg

Dere andre ser også det jeg ser, ikke sant?!
 
Last edited:
Ok, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer :excited001
Strek nr. 2 dukket kunne ses etter 1,5 min (bildet er tatt etter ca. 4-4,5 min).
Vis vedlegget 433973
Dere andre ser også det jeg ser, ikke sant?!
Wow. Og de testene slår også sent ut;) hadde du hatt make sure test så hadde du garantert hatt tydeligere strek ❤️
 
Ok, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer :excited001
Strek nr. 2 kunne ses etter 1,5 min (bildet er tatt etter ca. 4-4,5 min).
Vis vedlegget 433973
Dere andre ser også det jeg ser, ikke sant?!
Ser strek :excited001 håper det er babystrek og at den sitter :Heartred
 
Back
Topp