Åå så fin strek!!Skrev her om dagen at jeg ikke har funnet EL denne måneden. Så jeg tester fortsatt daglig. I dag tok jeg for moro skyld en gravitest i tillegg, og....ser dere det jeg ser?
Vis vedlegget 433868
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så fin strek!!Skrev her om dagen at jeg ikke har funnet EL denne måneden. Så jeg tester fortsatt daglig. I dag tok jeg for moro skyld en gravitest i tillegg, og....ser dere det jeg ser?
Vis vedlegget 433868
Vil vente til jeg ser at det ikke blir kjemiskGratulerer
Du må bare gi beskjed hvis/når du lnsker jeg skal sette deg på gravid!
Sniker fra uke 18 Ser antydning til noe der når jeg zoomer inn!Okei, jeg klarte ikke vente til 10 dpo (i morgen) før test
Og jeg sverger på at jeg i virkeligheten ser antydning til noe…
Vis vedlegget 433925
Om det er skyggestrek, ønsketenkning eller starten på noe er umulig å si … og nå skulle jeg selvfølgelig bare ønske at jeg hadde ventet til helga før jeg tidligst testet fordi denne uvissheten er jo til å bli gal av Syns jeg så noe etter ca. 2,5 min, men lyset er ikke optimalt så veldig vanskelig å si hva det var.
Jeg ser også antydning til noe her, men kan godt hende det bare er skygge. Tatt en ny i dag?Okei, jeg klarte ikke vente til 10 dpo (i morgen) før test
Og jeg sverger på at jeg i virkeligheten ser antydning til noe…
Vis vedlegget 433925
Om det er skyggestrek, ønsketenkning eller starten på noe er umulig å si … og nå skulle jeg selvfølgelig bare ønske at jeg hadde ventet til helga før jeg tidligst testet fordi denne uvissheten er jo til å bli gal av Syns jeg så noe etter ca. 2,5 min, men lyset er ikke optimalt så veldig vanskelig å si hva det var.
Ja, jeg tenker også at det godt kan være en skyggeJeg ser også antydning til noe her, men kan godt hende det bare er skygge. Tatt en ny i dag?
Wow. Og de testene slår også sent ut hadde du hatt make sure test så hadde du garantert hatt tydeligere strekOk, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer
Strek nr. 2 dukket kunne ses etter 1,5 min (bildet er tatt etter ca. 4-4,5 min).
Vis vedlegget 433973
Dere andre ser også det jeg ser, ikke sant?!
Har faktisk Makesure test, men tenkte ikke på det når jeg tok denWow. Og de testene slår også sent ut hadde du hatt make sure test så hadde du garantert hatt tydeligere strek
Den må du jo ta AsapHar faktisk Makesure test, men tenkte ikke på det når jeg tok den
Kjenner jeg frykter det ender opp med ny kjemisk.
Blir ny test (Makesure) hvis jeg får presset ut litt mer tiss i kveldDen må du jo ta Asap
Ikke vanskelig å se strek der neiOk, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer
Strek nr. 2 kunne ses etter 1,5 min (bildet er tatt etter ca. 4-4,5 min).
Vis vedlegget 433973
Ser strek håper det er babystrek og at den sitterOk, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer
Vis vedlegget 433973
Ok, jeg ser definitivt noe på testen i dag, men gjenstår å se om det er skyggestrek eller skyldes en liten mageboer
Vis vedlegget 433973
Makesure er tingenHerregud, jeg tror faktisk jeg er gravid igjen
Vis vedlegget 433982
Takk for tips, @Maggie86
Hadde én Makesure test igjen.
Herregud, jeg tror faktisk jeg er gravid igjen
Vis vedlegget 433982
Takk for tips, @Maggie86
Hadde én Makesure test igjen.
TakkGratulerer