❤️ IKM uke 19 ❤️

Takk for det. Det er det du beskriver vi håper på❤️ Så nå bare kroppen skjønne at den må slippe et egg :D

Hvor gammel er din yngste? Blir de også tette i alder hvis det klaffer nå?
Ja, han ble 10 uker i går, så blir veldig tett om det går veien nå. Rekker ikke fylle ett år engang. Men vi får se, ikke sikkert den sitter :nailbiting: spent på hvordan syklusene blir fremover da, hvis dette ikke går veien. Om de er lange eller ja.

dpo 5 idag og jeg har blitt så varm dem siste to dagene! Er dette et symptom? :laughing002

Til vanlig så er jeg en skikkelig fryspinne av meg, men nå svetter jeg så og si av ingenting. Skal sies at jeg blir alltid veldig varm dagen før tr, men det er jo fortsatt lenge til :happy7

2 dpo her. Men har ikke helt troen denne mnd :( blir noen lange dager fremover.

dpo 5 idag og jeg har blitt så varm dem siste to dagene! Er dette et symptom? :laughing002

Til vanlig så er jeg en skikkelig fryspinne av meg, men nå svetter jeg så og si av ingenting. Skal sies at jeg blir alltid veldig varm dagen før tr, men det er jo fortsatt lenge til :happy7
Tror det meste kan være et symptom. Hørt om flere som blir veldig varm når de er gravid, mens andre fryser mer.
Er selv en frostpinne, men i 2 av 2 svangerskap nådde det nye høyder hos meg.
Sitter forsåvidt på hjemmekontor i dag, med ullsokker, ullgenser og dyne over og fryser fortsatt… er 23 C her. Kan jo være helt tilfeldig, men ja …

Skikkelig misunnelig på dere som er godt uti DPO-land :love017 Her har eggløsning latt vente på seg. Eggløsning har vært «stabil» på CD 17-19, men nå er jeg på CD 20 og ikke helt sikker på om den har vært. Tempen har gått liiitt opp i dag, så det kommer nok an på om tempen fortsetter videre opp eller ikke. Har kjent litt småkramper i eggstokk og ømme bryster de to siste dagene, men jeg er enda ny på å klare å kjenne etter symptomer på eggløsning. Har hatt litt EL-slim, men ikke så mye som vanlig. Er på reise, så kanskje det bidrar til å klusse det litt til. Aksjeinnleggingen har i hvert fall vært solid, så får fortsett med det til jeg er 100% sikker at eggløsning har vært :love2

Vedlegg

• IMG_1356.jpeg
    IMG_1356.jpeg
    340 KB · Visninger: 27
Tror det meste kan være et symptom. Hørt om flere som blir veldig varm når de er gravid, mens andre fryser mer.
Er selv en frostpinne, men i 2 av 2 svangerskap nådde det nye høyder hos meg.
Sitter forsåvidt på hjemmekontor i dag, med ullsokker, ullgenser og dyne over og fryser fortsatt… er 23 C her. Kan jo være helt tilfeldig, men ja …
Ja man overanalyserer alt :laughing002 Haha får håpe det er et godt tegn for deg! Må si jeg begynner å miste forhåpninga allerede, enda det er bare 5 dpo for meg :shy:

Jeg flytter gruppe, vi hadde sex i går (selv om vi egentlig er i en prøvefri mnd), og fikk positiv EL test i dag med åpen livmorhals og ELslim.
Så forventer EL i morgen. IMG_7474.jpeg

Tok en test i dag 7DPO som var blenda, som forventet. Dum som jeg er ser jeg på den i kveld og ser en svak skyggestrek. Den er såpass svak at man umulig klarer å ta bilde og alle som ikke kjenner til skyggestreker hadde nok ikke sett den heller. Jeg vet jo at jeg har fått skyggestreker før så jeg vet jo at det ikke trenger å bety noe, og at det sannsynligvis ikke er noe. Men så får man dette håpet måned eller måned, og lager fallgruven like høy hver gang.. Blir som alltid spennende å følge med de neste dagene men jeg er jo redd det går samme vei som det har gjort i nesten to år.

Da var man plutselig 2 dpo. Må innrømme at jeg ikke har spesielt stor tro på dette her. Det murrer godt av og på, og føler sterkt på meg at det blir med de fem vi har. Men spennende er det uansett! Tok ny eggløsningstest i dag, mest for gøy, og den var nesten blenda

Back
Topp