Takk
Kjenner liksom fortsatt på «engstelsen» for at det bare egentlig er skyggestrek, selv om strek nr. 2 virker til å være i sterkeste laget til å være det
Det forstår jeg godt men syns denne er sterkere enn en skyggestrek, ikke vanskelig å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Kjenner liksom fortsatt på «engstelsen» for at det bare egentlig er skyggestrek, selv om strek nr. 2 virker til å være i sterkeste laget til å være det
Ja, det er jo akkurat detDet forstår jeg godt men syns denne er sterkere enn en skyggestrek, ikke vanskelig å se
Grattis blir januarbarn igjen da om ikke det er tidlig januar? Blir vel satt igang 38+0? Satser på januar og ikke desemberHerregud, jeg tror faktisk jeg er gravid igjen
Vis vedlegget 433982
Takk for tips, @Maggie86
Hadde én Makesure test igjen.
Tusen takk!Grattis blir januarbarn igjen da om ikke det er tidlig januar? Blir vel satt igang 38+0? Satser på januar og ikke desember
Åå så fantastisk!! Gratulerer så masseHerregud, jeg tror faktisk jeg er gravid igjen
Vis vedlegget 433982
Takk for tips, @Maggie86
Hadde én Makesure test igjen.
Åå Vi krysser fingra at den holder seg godt godt fast!!Gårsdagens vs dagens morgentest. Det ser jo ut som den øker. Tenk om jeg faktisk er gravid
Jeg kjenner engstelse kryper frem etter SA I Januar, men prøver å holde de positive tankene fremme
Vis vedlegget 434006
Vis vedlegget 434007
Gårsdagens vs dagens morgentest. Det ser jo ut som den øker. Tenk om jeg faktisk er gravid
Jeg kjenner engstelse kryper frem etter SA I Januar, men prøver å holde de positive tankene fremme
Vis vedlegget 434006
Vis vedlegget 434007
Føler det er litt sånn jeg har (hatt) det…8 Dpo i dag og har ingen symptomer.. Da kjenne jeg heller ikke på noe testetrang heller. Så kjedelig!
Noen som vet om det er et symptom på graviditet når man ikke har utflod, men bare litt sånn «vått?»
Fortsatt veldig tidligKlarte ikke holde meg, og tok en test i dag. 7 dpo og negativ test
Takk! Er alltid skuffende, men fikk ikke positiv før ca 10 dpo sist gang jeg var gravidFortsatt veldig tidlig
Du kan ikke gi opp håpet enda (selv om negativ test uansett hvor tidlig er skuffende)
Kan ikke tro noe annet enn at den slår ut, den er jo kjempe sterk! GratulererDenne må vel slå ut på digital?
Vis vedlegget 434041
Utålmodig etter å få overtalt samboer til å erkjenne at jeg er gravid så måtte snike meg til en test mens jeg er på jobb
Tusen takk!Kan ikke tro noe annet enn at den slår ut, den er jo kjempe sterk! Gratulerer
Vi har omtrent samme utvikling på strekene ser jeg, og samme bekymring etter kjemisk og SA. Krysser fingrene for ossTusen takk!
Føles fortsatt ganske uvirkelig.
Fortsatt nervøs for at det ikke skal gå veien etter kjemisk i april.
Likevel er det en viss trygghet i at testen allerede er mye sterkere nå enn den noen gang ble da.