❤️ Eggløsningstestene våre August 2018 ❤️

Det har jeg også lest, kanskje det var fra denne linken du leste det? http://eggløsning.no (jeg har lagt ut utdrag fra der tidligere på forumet for lenge siden) Men tror nok at det varierer fra person til person.

Ja leste det der også[emoji4] blir nå ikke klok på min kropp iallfall[emoji23] tykt el slim i går og ganske masse. I dag ingening [emoji85]
 
Hvordan klarer dere å gå 4 timer på etm uten å drikke og gå på do? Jeg har ikke sjangs. :confused:
Har fått «eggehvit» slim i dag, kan det bety at EL har vært?
 
Stor forskjell på el testene, grønn er babyplan og blå er fra normal.
20180821_175908.jpg
 
Hvordan klarer dere å gå 4 timer på etm uten å drikke og gå på do? Jeg har ikke sjangs. :confused:
Har fått «eggehvit» slim i dag, kan det bety at EL har vært?
Ikke like enkelt å gå så lenge uten å gå på do, men prøver å begrense inntaket av drikke så går det greit. Det er vel to timer iten drikke og 4 t8mer siden siste dobesøk. Noen ganger klarer jeg bare å holde meg i 3-3,5timer men får likevel positov test når jeg skal ha det.
Eggehvite slim/EL slim får man før EL. Hos meg er det som regel borte igjen den dagen jeg har EL.
 
Fikk positiv EL test i går formiddag og ved middagstider. Sent i går kveld var den negativ og er negativ i dag. Regner med EL har vært i natt eller i dag , ikke sant???
Pleier dere også å kun få positiv en dag????
 
Fikk positiv EL test i går formiddag og ved middagstider. Sent i går kveld var den negativ og er negativ i dag. Regner med EL har vært i natt eller i dag , ikke sant???
Pleier dere også å kun få positiv en dag????
EL var nok enten i natt eller den kommer i dag. Jeg bruker å ha positiv test to dager, en sjelden gang en eller tre.
 
Denne er tatt på morgen CD-15, ikke veldig konsentrert urin. Tror dere EL kommer veldig snart, typ bør jeg teste flere ganger om dagen fremover...? Eller tror dere at det er enda noen dager igjen?:nailbiting: Dette er første gangen med el-tester så aner ikke om jeg har lang/kort LH topp. Har hatt el smerter i går og i dag. Ikke el-slim, bare sånn vannete. (Har sjelden el-slim)
 

Vedlegg

  • AF39E8AA-F1DA-498E-AB4D-F451691BE1CB.jpeg
    AF39E8AA-F1DA-498E-AB4D-F451691BE1CB.jpeg
    102,7 KB · Visninger: 41
Denne er tatt på morgen CD-15, ikke veldig konsentrert urin. Tror dere EL kommer veldig snart, typ bør jeg teste flere ganger om dagen fremover...? Eller tror dere at det er enda noen dager igjen?:nailbiting: Dette er første gangen med el-tester så aner ikke om jeg har lang/kort LH topp. Har hatt el smerter i går og i dag. Ikke el-slim, bare sånn vannete. (Har sjelden el-slim)
Jeg ville testet igjen i kveld. Så du evt ikke går glipp av en rask topp. Jeg fikk positivt i ca 8 timer i går før den ble negativ igjen.... jeg testet på morgen urin og så rundt middagstider. Da jeg tok en før sengetid var den negativ og negativ i dag tidlig
 
Jeg ville testet igjen i kveld. Så du evt ikke går glipp av en rask topp. Jeg fikk positivt i ca 8 timer i går før den ble negativ igjen.... jeg testet på morgen urin og så rundt middagstider. Da jeg tok en før sengetid var den negativ og negativ i dag tidlig

Ok, da prøver jeg en til i kveld :) Tisen takk for tips/svar!
 
Hm.. Ser ut som de ble sterkere igjen i dag, får bare teste mer å se hvordan det utvikler seg:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1698363057.jpg
    Snapchat-1698363057.jpg
    209,3 KB · Visninger: 35
Er den positiv? Jeg blir fullstendig forvirra av den appen.
 

Vedlegg

  • 51A155FD-8C40-47D3-BC0D-9F7D2115D20D.jpeg
    51A155FD-8C40-47D3-BC0D-9F7D2115D20D.jpeg
    262,8 KB · Visninger: 38
Back
Topp