❤️ August 2018 ❤️

Ååå så dritt! Satser på de i magen har det bra i bedre omgivelser [emoji173]️

Ja, jeg satser på gullegg i magen. :D

Og hvis ikke fikk jeg fire to-dagers på frys, så lov å håpe noen av de kan utvikle seg til blasto selv om de fire andre falt fra på veien dit.
 
Ser ikke sånn ut. Sykepleier var enig.
Null utslag på testene og cd21, så..

Har normalt syklus på 32 men oppi all prøvinga ble syklusen plutselig på 41 dager.. Ingenting overrasker meg lengre når det gjelder kroppen og dens funksjoner..
Om du får mens uten el er det vell ikke en «ekte» menstrasjon?
X fingrene for at den plutselig er der[emoji1303]
Vil også anbefale Letrozol, gir tidligere el og boost til eggene..
 
Change in plans her i gården. Riksen ringte i dag og sa de ønsket å utsette innsett til søndag morgen for å optimalisere synk mellom slimhinnen og embryoene. Rutiner hos de har hele tiden vært innsett tre dager etter første positive test på todagers så litt overrasket over at de prøver noe nytt. Men jeg har veldig trua på dette! Noen som har erfaringer for eller i mot å utsette innsett en dag?

Jeg har veldig trua på det, internasjonalt er det mye fokus på helt rett timing, og de setter ofte inn litt senere enn vi har brukt å gjøre her. Jeg tror det er bra!

Red: misforsto og tenkte du mente innsett tre dager etter pos.test, skjønner nå at du mente fire. Da har jeg ikke noe å komme med, men tenker at hvis de gjør en sånn vurdering så er det nok med god grunn!
 
Last edited:
Det har veldig leit å høre:( Håper du uansett har babyen(e) din(e) i magen nå så har det ingenting å si:Heartred

Jeg hadde ikke så stor tro på de embryoene altså, siden de ikke var perfekte - og de skulle dyrkes til blasto. Jeg satser på gullegg i magen, eventuelt at ett av de som ble fryst er gullegget vårt. :D
 
Jeg hadde ikke så stor tro på de embryoene altså, siden de ikke var perfekte - og de skulle dyrkes til blasto. Jeg satser på gullegg i magen, eventuelt at ett av de som ble fryst er gullegget vårt. :D

Ja, det må helt klart være gullegg i bunten der :happy: Særlig «skolebok-embryoene» i magen!!
 
Så spennende da er vi helt likt [emoji1] Jeg går også på menopur for første gang nå (3. forsøk på første barn). 300 ie per dag, starter med orgalutran lørdag, og har UL på tirsdag [emoji4] Lykke til!

Krysser fingrene for deg til tirsdagens UL:)
Da er vi ganske likt i løypen,håper vi får det til begge to denne gang da:)
 
Change in plans her i gården. Riksen ringte i dag og sa de ønsket å utsette innsett til søndag morgen for å optimalisere synk mellom slimhinnen og embryoene. Rutiner hos de har hele tiden vært innsett tre dager etter første positive test på todagers så litt overrasket over at de prøver noe nytt. Men jeg har veldig trua på dette! Noen som har erfaringer for eller i mot å utsette innsett en dag?

Jeg satte inn tredagers på riksen - var med på et forsøk, så det var planen. Er gravid, 8+1 nå.
 
Jeg satte inn tredagers på riksen - var med på et forsøk, så det var planen. Er gravid, 8+1 nå.

Men du hadde ferskforsøk med dyrking i 3 dager? Ikke innsett av to-dagers fryse-embryo 4 dager etter positiv EL-test?
 
Har normalt syklus på 32 men oppi all prøvinga ble syklusen plutselig på 41 dager.. Ingenting overrasker meg lengre når det gjelder kroppen og dens funksjoner..
Om du får mens uten el er det vell ikke en «ekte» menstrasjon?
X fingrene for at den plutselig er der[emoji1303]
Vil også anbefale Letrozol, gir tidligere el og boost til eggene..
Aner ikke:bag: Aldri opplevd det her før..
Satser på at det er et engangstilfelle.
 
Ja, det var ferskforsøk. Fikk ikke noen på frys.

Godt du fikk inn gullegget da. :Heartred

Jeg tror det TipsiM lurte på var om noen hadde erfaring med å sette inn embryo på en annen dag enn tilsvarende alder på slimhinnene. :)
 
CD 22, og denne dukket opp IMG_20180818_073128.jpg
Haha..så pinlig. Da blir det den fjerde tlf til klinikken denne syklusen:facepalm:
Håper de kan skvise meg inn igjen..spl fjernet meg fra listen i går.

Jaja, en gang må være den første med lang syklus:bag:
 
CD 22, og denne dukket oppVis vedlegget 271249
Haha..så pinlig. Da blir det den fjerde tlf til klinikken denne syklusen:facepalm:
Håper de kan skvise meg inn igjen..spl fjernet meg fra listen i går.

Jaja, en gang må være den første med lang syklus:bag:

Det virket mer normalt, sjeldnere å ha syklus uten eggløsning enn at den er forsinket. :D

Håper du blir skviset inn igjen. Skal du bruke noe progesteronstøtte? :)

Jeg fjernet deg fra listen her i går. Hva vil du at jeg skal skrive av informasjon om forsøket ditt i oversikten? :)
 
Men du hadde ferskforsøk med dyrking i 3 dager? Ikke innsett av to-dagers fryse-embryo 4 dager etter positiv EL-test?

Blir 2-dagers på dag tre her (tror jeg)[emoji846] De regner dagen etter første positive EL-test for «uttaksdagen» eller dag 0 da EL mest sannsynlig skjer da. Selv har jeg positiv EL test to dager på rad alltid. Mulig de derfor velger å flytte meg en dag fordi EL da faktisk kan være dagen etter andre positive test, på det de vil kalle dag 1. Noe annet som slo meg er jo at det også kan være at de tar opp embryoene i dag og dyrker til i morgen slik at det blir 3-dagers på dag 3. Var opptatt på jobb med mye folk rundt da de ringte så må innrømme at jeg ikke stilte så mye spørsmål[emoji85][emoji15]
 
Back
Topp