❤️ August 2018 ❤️

Håper jeg og. Mister litt motet hver morgen når det lyser «lav».
Klinikken er stengt i helgene. Har både 3 dgr og et blasto, så tror det går bra uansett hvilken dag el kommer på.
Bare så irriterende at el ikke dukker opp.
Kanskje jeg ringer de i morgen og hører.

Så bra:) da håper jeg det ordner seg for deg:) lurt å ringe i morgen kanskje ja, sålenge det er fredag:)
 
Nei, det er ikke farlig om de på klinikken synes du er litt masete. Det skader jo ingen, og du trenger ikke bli venner med dem sånn på privaten så ingen grunn til å være taus og sjarmerende. :hilarious:

Hilsen masekråka. :p :cool:
Heheh..nei:oops: Er bare sånn som person..vil ikke være til bry:p
 
Kontroll utført. Ny kontroll på lørdag [emoji85]

Som legen sa; Det har skjedd positiv framgang, men vi vil ikke tenne på hele huset [emoji23][emoji23]
 
Kontroll utført. Ny kontroll på lørdag [emoji85]

Som legen sa; Det har skjedd positiv framgang, men vi vil ikke tenne på hele huset [emoji23][emoji23]

Fikk du vite noe om størrelser og antall? :)
 
Heheh..nei:oops: Er bare sånn som person..vil ikke være til bry:p

Tror vi er mange som er sånn, men det nytter ikke i det gamet her. Du får tenke at det er dine ufødte barn du kjemper for. Løvemammaen har litt mindre sperrer. ;)
 
Kontrollen i dag gikk kjempe bra! Folliklene er mellom 18 og 20 mm, så da skal jeg sette eggløsningssprøyta lørdag kveld og ha uttak mandag! Nååå begynner det virkelig å skje noe her og! :D Og herlighet så deilig med medisinfri søndag! :hilarious:

Så spennende! :D
 
Fikk du vite noe om størrelser og antall? :)

Han målte den ene folikkelen til 10 mm, slimhinnen var på 6,noe mm.. antallet sa han ikke noe om,men så på UL-bildet at det var mange [emoji85]
 
Han målte den ene folikkelen til 10 mm, slimhinnen var på 6,noe mm.. antallet sa han ikke noe om,men så på UL-bildet at det var mange [emoji85]

Da blir det spennende. :D
 
Heisann:)
Sommeren er over, og vi prøver igjen . Søskenforsøk. Forrige forsøk gikk dessverre ikke. Så da blir det søskenforsøk nr 2.
Har fått ny medisin denne gangen, så nå er jeg på 4 dagen med menopur. I morgen skal jeg ta orgalutran i tillegg.
Ultralyd på mandag for å sjekke tilstanden.
Håper det går veien denne gangen:)
 
Heisann:)
Sommeren er over, og vi prøver igjen . Søskenforsøk. Forrige forsøk gikk dessverre ikke. Så da blir det søskenforsøk nr 2.
Har fått ny medisin denne gangen, så nå er jeg på 4 dagen med menopur. I morgen skal jeg ta orgalutran i tillegg.
Ultralyd på mandag for å sjekke tilstanden.
Håper det går veien denne gangen:)

Så spennende da er vi helt likt [emoji1] Jeg går også på menopur for første gang nå (3. forsøk på første barn). 300 ie per dag, starter med orgalutran lørdag, og har UL på tirsdag [emoji4] Lykke til!
 
Heisann:)
Sommeren er over, og vi prøver igjen . Søskenforsøk. Forrige forsøk gikk dessverre ikke. Så da blir det søskenforsøk nr 2.
Har fått ny medisin denne gangen, så nå er jeg på 4 dagen med menopur. I morgen skal jeg ta orgalutran i tillegg.
Ultralyd på mandag for å sjekke tilstanden.
Håper det går veien denne gangen:)

Velkommen i august gjengen, og lykke til med forsøket ditt. :D
 
Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo. :D Hurra! :Heartred Så nå håper vi ett gullegg vil være med til termin. :Heartred

Da var jeg PUPO! :D

Gratulerer med innsett, håper de graver seg godt fast og blir til termin [emoji173]️ [emoji1319]

Fortalte legen noe om hvor stor sjangsen er for at det blir to? Vi har diskutert litt frem og tilbake om vi tørr å sette inn to eller ett. Dvs hvis vi får tilbudet.. Skal i utg.p bare ha ett barn til.
 
Lurer litt på om det er flere som kjenner «el.smerter» ved bruk av gonal-f og cetrotide.. er så redd for at jeg skal ha gjort noe feil og klusser til alt..
 
Back
Topp