❤️ August 2018 ❤️

I kveld starter mannen og jeg antibiotikakuren. :D 12 dager igjen til kontroll, spraydag 5 i dag.
 
Blodprøve tatt i morges, og de ringte nettopp med bekreftende melding, HCG på 247,6, som er over snittet når jeg er i uke 4.
Tul i uke 8 (15. august).

Sender babystøv til dere andre, og ønsker lykke til!! ‍♀️[emoji92]

Fantastisk! :D
 
Legger man på seg av hormonbehandling? Gjorde ikke det sist, men tok en annen type denne gangen. Og jeg har seriøst lagt på meg - etter én runde. Pergoveris 450 ie i 11 dager. Så er jo heftige doser, men...
 
Legger man på seg av hormonbehandling? Gjorde ikke det sist, men tok en annen type denne gangen. Og jeg har seriøst lagt på meg - etter én runde. Pergoveris 450 ie i 11 dager. Så er jo heftige doser, men...

Jeg legger på meg hver gang. :shifty:
 
Jeg legger på meg hver gang. :shifty:

Men er de lett å få av? Sliter jo fortsatt med gravidkiloene fra første graviditet [emoji85] Trodde ikke jeg skulle bli så påvirket av hormoner.
 
Men er de lett å få av? Sliter jo fortsatt med gravidkiloene fra første graviditet [emoji85] Trodde ikke jeg skulle bli så påvirket av hormoner.
Hvor mye har du lagt på deg? Jeg holdt vekta..
 
Legger man på seg av hormonbehandling? Gjorde ikke det sist, men tok en annen type denne gangen. Og jeg har seriøst lagt på meg - etter én runde. Pergoveris 450 ie i 11 dager. Så er jo heftige doser, men...

Ikke merket unormal økning (kanskje 1/2 kg), gått på Gonal-f, Orgalutran og Crinone.
 
Men er de lett å få av? Sliter jo fortsatt med gravidkiloene fra første graviditet [emoji85] Trodde ikke jeg skulle bli så påvirket av hormoner.

Jeg har gått opp alt fra 2 til 5 kg per forsøk. Går gjerne ned igjen ca 2 kg første måneden etterpå bare av å slutte med hormonene. I høst hadde jeg tre forsøk på rad, så da rakk jeg ikke å gå ned i mellom, så i slutten av januar (etter siste negative forsøk) var jeg på +5 kg siden jeg startet i august. Nå hadde jeg noen tilleggskilo fra før, så fra februar til nå har jeg gått ned ca 10 kg. Men det må jeg jobbe for. Jeg har en sånn kropp som lagrer raskt og godt. :rolleyes:

Gikk innsettet ditt greit i dag? :) Fikk du egg på frys?
 
Jeg har gått opp alt fra 2 til 5 kg per forsøk. Går gjerne ned igjen ca 2 kg første måneden etterpå bare av å slutte med hormonene. I høst hadde jeg tre forsøk på rad, så da rakk jeg ikke å gå ned i mellom, så i slutten av januar (etter siste negative forsøk) var jeg på +5 kg siden jeg startet i august. Nå hadde jeg noen tilleggskilo fra før, så fra februar til nå har jeg gått ned ca 10 kg. Men det må jeg jobbe for. Jeg har en sånn kropp som lagrer raskt og godt. :rolleyes:

Gikk innsettet ditt greit i dag? :) Fikk du egg på frys?

Ok, da er det håp om å miste de. Jeg har ikke veid meg da jeg er på ferie, men kan se at jeg har lagt på meg - og merker det på klærne. Er noen kilo nemlig. Flink som har gått ned 10 kg på et halvt år! Er det kostholdet du har endret? Må gjøre noe jeg også.

Innsettet gikk greit. Da jeg kom var det liv i fire egg. De resterende tre skulle dyrkes videre til blastocyster, så de ville vite på lørdag om det var igjen egg til å fryses. Håper det. Datteren min har allerede slengt seg to ganger på magen ved leggetider, så ikke helt ideelt kanskje. Det er så mye enklere å sette inn fryseegg og slippe de hormonene...
 
Hvor mye har du lagt på deg? Jeg holdt vekta..

Vet ikke. Må veie meg når jeg kommer hjem fra ferie. Men sånn at jeg ser det (oppblåst) og merker det på klærne. Før jeg begynte på Pergoveris tok jeg noen tabletter «progynon» eller noe - så har jo tilført kroppen noe i over tre uker.
 
Back
Topp