❤️ August 2018 ❤️

Har vanligvis brukt å ha EL rundt disse dager, men har kjent flere stikninger i området mens vi har vært på ferie...trenger jo ikke være EL da. Jeg får fortsette å teste i dagene fremover[emoji41]

Jeg har hatt eggløsningssmerter, fruktbar utflod, åpen tapp og lav temp i mange dager, men fikk først positiv EL-test i dag. Så det kan ta mange dager med de tegnene der. :p
 
Melder meg inn her [emoji847]
IVF - Riksen - PCOS - kort protokoll med Gonal-F og Orgalutran - oppstart Gonal-F 09.08
 
Da er vi kommet til første test for min del. I dag er nullpunkt - 7 dager siden uttak og 4 dager siden innsett. Regnet ikke med positiv test, men ønsket å sjekke at HCG er ute etter Ovitrellen. Er det sterkere fremover, er det håp!

Blenda g-test, men en svak strek på el-testen.
IMG_0012.JPG


Hvor lenge skal jeg vente før jeg tester igjen tro? 10 dpo, kanskje?
 
Da er vi kommet til første test for min del. I dag er nullpunkt - 7 dager siden uttak og 4 dager siden innsett. Regnet ikke med positiv test, men ønsket å sjekke at HCG er ute etter Ovitrellen. Er det sterkere fremover, er det håp!

Blenda g-test, men en svak strek på el-testen.
Vis vedlegget 266455

Hvor lenge skal jeg vente før jeg tester igjen tro? 10 dpo, kanskje?

Jeg pleier å få positiv 10 dpo ved graviditet, men det er jo noen som får første positive både før og etter det. :)
 
Da er vi kommet til første test for min del. I dag er nullpunkt - 7 dager siden uttak og 4 dager siden innsett. Regnet ikke med positiv test, men ønsket å sjekke at HCG er ute etter Ovitrellen. Er det sterkere fremover, er det håp!

Blenda g-test, men en svak strek på el-testen.
Vis vedlegget 266455

Hvor lenge skal jeg vente før jeg tester igjen tro? 10 dpo, kanskje?

Jeg liker å vente til 12-13 dpo. Da slipper jeg myse mot testen og får et tydelig resultat[emoji846] Men her er vi ulike[emoji6] Heier på deg!!!
 
Jeg liker å vente til 12-13 dpo. Da slipper jeg myse mot testen og får et tydelig resultat[emoji846] Men her er vi ulike[emoji6] Heier på deg!!!

Fikk positiv digital 10 dpo jeg, så ingen mysing. :p Men ja, vi er forskjellige, og hcg stiger ulikt fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. :)
 
Vis vedlegget 266828

Jeg testet i dag, jeg - 10 DPO.
Kanskje en svak skygge på g-testen, tydelig sterkere på el-testen enn sist.

Dette blir spennende! [emoji4]

Synes jeg ser "noe" på g-testen. Håper det er noe veldig spennende. :D

EL-tester pleier ofte å bli sterkere før tr, så de er ikke så morsomme å bruke som g-test. :bag:
 
Jeg har begynt med Synarela nesespray i dag. :D Da er det nedtelling til kontroll 31. juli. :)
 
Jeg skal på andre UL på mandag, og hvis alt ser bra ut blir det vel uttak i neste uke. Men jeg gjør dette i dk. En liten strek i regningen er at jeg har fått influensa, og begynner å lure på om jeg har begynnende lungebetennelse. Kjennes nesten litt sånn ut. Kunne ikke passet dårligere.

Hvordan går det med deg? :)
 
OK, det visste jeg ikke. Takk [emoji3]

Varierer jo litt fra person til person, men jeg har sjekket på meg selv og stemmer for meg, så da gadd jeg ikke bruke EL-tester til g-testing. :rolleyes: Dessuten blir g-testen positiv før EL-testen blir positiv dersom det er hcg, hvert fall for meg (da g-testene ble positive for meg sist tok jeg en EL-test den ene dagen for å se hvordan det egentlig var for meg.) :shy:
 
Jeg har begynt med Synarela nesespray i dag. :D Da er det nedtelling til kontroll 31. juli. :)

Hurra! Så deilig endelig være i gang!

Vi har kommet hjem fra ferie og hentet ut synarela på lørdag. Begynner neste lørdag den 21; men er litt usikker på når jeg skal ta den på døgnet, hva som passer meg best. Jobber stort sett dagtid, men også noe kveld og helg, har litt variabel turnus.
Når tar du dine doser? Jeg skal ta to doser morgen og kveld og klarer ikke helt å bestemme meg om det passer best klokken 7 eller 8 :think005
 
Hurra! Så deilig endelig være i gang!

Vi har kommet hjem fra ferie og hentet ut synarela på lørdag. Begynner neste lørdag den 21; men er litt usikker på når jeg skal ta den på døgnet, hva som passer meg best. Jobber stort sett dagtid, men også noe kveld og helg, har litt variabel turnus.
Når tar du dine doser? Jeg skal ta to doser morgen og kveld og klarer ikke helt å bestemme meg om det passer best klokken 7 eller 8 :think005

Ja, veldig deilig å endelig være i gang. :D

I brevet mitt stod det kl 8 og 20. :p Så jeg har bare gjort det.
 
Back
Topp