❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Spotter enda jeg også. Trodde jeg var ferdig forrige uke, men tydeligvis ikke. Nå har jeg bedt mannen om å stoppe det. For hver gang vi har samleie på slutten av tr så stopper det alltid :wacky:
I følge appen så skal jeg ha EL om 11 dager så begynner vel å teste om 7 dager [emoji14]

Håper for oss begge!! [emoji813]red
Det må prøves her å [emoji23][emoji23]
 
Helt enig, utrolig behagelig å vite hva man har å forholde seg til :happy119
Testedate er moro! Skal du teste etter EL denne gangen?

Ja, jeg kommer nok til å gjøre det. Prøvde forrige pp, men fikk det ikke helt til. Men nå er jeg super motivert og klar for september baby!! :p Skal du?
 
Ja, jeg kommer nok til å gjøre det. Prøvde forrige pp, men fikk det ikke helt til. Men nå er jeg super motivert og klar for september baby!! :p Skal du?
Tror faktisk ikke jeg gidder det denne gangen.. Fikk det til greit sist, og EL var nok omtrent da jeg tror den er. Som tidligere nevnt; stabilitet er flott! Men blir spennende å følge med på din testing da (og alle andres såklart) :D
 
Ja, jeg kommer nok til å gjøre det. Prøvde forrige pp, men fikk det ikke helt til. Men nå er jeg super motivert og klar for september baby!! :p Skal du?
Og forresten; jeg er også veldig motivert for septemberbaby! Har en av det slaget fra før, og det er helt supert :smug:
 
Tror faktisk ikke jeg gidder det denne gangen.. Fikk det til greit sist, og EL var nok omtrent da jeg tror den er. Som tidligere nevnt; stabilitet er flott! Men blir spennende å følge med på din testing da (og alle andres såklart) :D

Tenker jeg gir det en siste sjanse. Hjelper på å få tiden til å gå fortere! :happy:
 
I dag har jeg tatt blodprøve for å sjekke fertiliteten, deretter time hos gyn om ei uke. Får da status på hvordan ting står til! Veldig spent!

Så spennende!! Lykke til[emoji5]
 
Lillefrøkna - PP9 (PP2 etter sist SA) - B1 - EL 09.12 - IKM 23.12

Det hadde vært en perfekt julegave etter lang tid med prøving og 2 SA'er <3
 
Er ikke helt inne i det med el-tester jeg, så følger bare appen :)
 
Back
Topp