❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

SuperSussi

Gift med forumet
Ny pp og nye muligheter [emoji3]
Måtte det komme mange fine julegaver i form av positive tester i uke 51!

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så oppdaterer jeg løpende, masse lykke til alle sammen [emoji173]️



Mandag 18. desember
* solidarisk - IKM 18.12

Tirsdag 19. desember

Onsdag 20. desember

Torsdag 21. desember
* Trheim1992 - Pp2- el 6. Des - ikm 21. Des

Fredag 22. desember

Lørdag 23. desember
* Stardust - pp 4 (1 MA) - B1 - ca 9.12 - ca 23.12

Søndag 24. desember
* Meierismør - PP2 - EL 09/12 - IKM 24/12
* VGK - EL 10.12 - IKM 24.12

Usikker IKM
* Theo - PP1 -B2 -EL ca 18.12 tror jeg og IKM er usikkert

I løpet av uka

Gravid [emoji7]

* Jollypop
* Sofia85
* Spero
* Fra2til3
* Aili
* Maispiren
* Lillefrøkna

TR [emoji35]
* lusemus 71
* Sol*
* Bkno93
* Lykkeliten7
* moltemor
* SuperSussi
* Lady_Z
* Ventepus
* Lmn86
* Skjermtrollet
* ProsjektBaby
* Daydream
* Kalaya00
* Sølvstjerne
* FrøkenSol
* Håpefull85
* MissK
*Babyklar89

Usikker/over IKM [emoji15]

Ikke oppdatert [emoji848]
 
Last edited:
Regner med at jeg hører til her også, med ikm på selveste julaften. Men venter noen dager til med å melde meg inn på ordentlig, siden tr ikke har kommet helt ennå. Håper det blir mange julespirer her inne [emoji7]
 
Regner med at jeg hører til her også, med ikm på selveste julaften. Men venter noen dager til med å melde meg inn på ordentlig, siden tr ikke har kommet helt ennå. Håper det blir mange julespirer her inne [emoji7]

Håper egentlig på at du får en positiv test jeg selvom det er veldig hyggelig å være i samme gruppe som deg! Krysser fingre og tær [emoji173]️
 
Regner med at jeg hører til her også, med ikm på selveste julaften. Men venter noen dager til med å melde meg inn på ordentlig, siden tr ikke har kommet helt ennå. Håper det blir mange julespirer her inne [emoji7]

Da er vi to, IKM julaften her også om jeg følger de siste månedene! Men i de har jeg jo gått på hormoner! Dette blir første syklus siden juli uten hormoner[emoji51] så venter til evt etter EL med å melde meg inn! Vil egentlig ha en måned helt uten EL-tester, men mannen er veldig gira på å prøve! Så da tar jeg noen få rundt de dagene jeg regner med at den kommer[emoji12]
 
Da er vi to, IKM julaften her også om jeg følger de siste månedene! Men i de har jeg jo gått på hormoner! Dette blir første syklus siden juli uten hormoner[emoji51] så venter til evt etter EL med å melde meg inn! Vil egentlig ha en måned helt uten EL-tester, men mannen er veldig gira på å prøve! Så da tar jeg noen få rundt de dagene jeg regner med at den kommer[emoji12]

Moro når mannen er helt med! [emoji3] Masse lykke til med prøvingen [emoji173]️
 
Moro når mannen er helt med! [emoji3] Masse lykke til med prøvingen [emoji173]️

Det er det[emoji173]️ men sjansen for at det går uten prøverørsforsøk er minimal, så motivasjonen min er ikke helt på topp! PP42 nå, og jeg er sliten etter tre mislykka prøverørsforsøk på tre måneder! Men han har stor tro på at svømmerne er bedre nå, så får bli med[emoji173]️[emoji23]
 
Det er det[emoji173]️ men sjansen for at det går uten prøverørsforsøk er minimal, så motivasjonen min er ikke helt på topp! PP42 nå, og jeg er sliten etter tre mislykka prøverørsforsøk på tre måneder! Men han har stor tro på at svømmerne er bedre nå, så får bli med[emoji173]️[emoji23]

Såpass ja, skjønner veldig godt at du er sliten da [emoji22] Det setter ting litt i perspektiv når man selv er lei i pp3. Men jeg har ikke helt alderen på min side så skal inn til utredning i mars hvis det ikke går av seg selv.
Sender mange gode tanker din vei og håper at gullegget slipper snart [emoji173]️ Og kanskje det hjelper å ikke ha så mye fokus i prøvingen. Hvis man klarer å få det litt på avstand?
 
Såpass ja, skjønner veldig godt at du er sliten da [emoji22] Det setter ting litt i perspektiv når man selv er lei i pp3. Men jeg har ikke helt alderen på min side så skal inn til utredning i mars hvis det ikke går av seg selv.
Sender mange gode tanker din vei og håper at gullegget slipper snart [emoji173]️ Og kanskje det hjelper å ikke ha så mye fokus i prøvingen. Hvis man klarer å få det litt på avstand?

Takk for det[emoji173]️ kan jo kanskje håpe på et julemirakel[emoji173]️ jeg har tro på at hos noen så går det lettere om man ikke har fokus på det og stresser ned, er jo mange som plutselig blir gravide i pausemåneder[emoji5] men i vårt tilfelle hvor det er snakk om fysiologiske årsaker til hvorfor det ikke går (sterk nedsatt sædkvalitet), så blir det litt vanskelig å tro på det! Men han har gjort store grep de siste tre månedene.. har knaska masse vitaminer, nesten ikke drukket alkohol og har gått ned 10 kilo! Så vi kan jo håpe[emoji173]️ han har hvertfall stor tro på det![emoji173]️

Håper du slipper utredning og at spiren snart sitter![emoji173]️ hvis ikke så er det nok lurt med utredning[emoji5][emoji5][emoji5]
 
Takk for det[emoji173]️ kan jo kanskje håpe på et julemirakel[emoji173]️ jeg har tro på at hos noen så går det lettere om man ikke har fokus på det og stresser ned, er jo mange som plutselig blir gravide i pausemåneder[emoji5] men i vårt tilfelle hvor det er snakk om fysiologiske årsaker til hvorfor det ikke går (sterk nedsatt sædkvalitet), så blir det litt vanskelig å tro på det! Men han har gjort store grep de siste tre månedene.. har knaska masse vitaminer, nesten ikke drukket alkohol og har gått ned 10 kilo! Så vi kan jo håpe[emoji173]️ han har hvertfall stor tro på det![emoji173]️

Håper du slipper utredning og at spiren snart sitter![emoji173]️ hvis ikke så er det nok lurt med utredning[emoji5][emoji5][emoji5]

Nei, det gjør saken litt vanskeligere [emoji22]
Håper tiltakene han har gjort hjelper i denne pp og at dere får den beste julegaven [emoji173]️ Masse lykke til!!
 
Vi får alle krysse og håpe på eit julemirakel.

Får krysse og håpe at mine gamle egg at der er eit som vil.

Håper det[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Takk for det[emoji173]️ kan jo kanskje håpe på et julemirakel[emoji173]️ jeg har tro på at hos noen så går det lettere om man ikke har fokus på det og stresser ned, er jo mange som plutselig blir gravide i pausemåneder[emoji5] men i vårt tilfelle hvor det er snakk om fysiologiske årsaker til hvorfor det ikke går (sterk nedsatt sædkvalitet), så blir det litt vanskelig å tro på det! Men han har gjort store grep de siste tre månedene.. har knaska masse vitaminer, nesten ikke drukket alkohol og har gått ned 10 kilo! Så vi kan jo håpe[emoji173]️ han har hvertfall stor tro på det![emoji173]️

Håper du slipper utredning og at spiren snart sitter![emoji173]️ hvis ikke så er det nok lurt med utredning[emoji5][emoji5][emoji5]

Det er veldig flotte tiltak han har gjort uansett da! Og litt ekstra gøy når mannen er så engasjert. Tenk så fantastisk hvis det går i orden til jul !! [emoji7] Tror min man innerst inne ønsker at det skal drøye ennå noen måneder, for han lever livets glade dager nå synes han selv... ikke like stilig med spyende, gravid kone
 
Jeg hører nok til her[emoji1384] venter på at tr skal dukke opp når som helst nå. Kommer med oppdatert info[emoji56] hadde jo vært såå stas med to streker i julegave[emoji1392][emoji92]
 
Back
Topp