❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Melder meg inn her, begynt å spotte 3 dager over ikm nå så regner med tanta er i anmarsj.

Sofia85 - pp5 - el ca 6/12 - IKM 19/12
 
Endelig snart ferdig med tanta, og bare en god uke til el. Tenker at det er en god ting at det skjer så mye fremover før jul, så går tiden litt fortere. Og kanskje prøvetrangen blir litt mindre også. [emoji87]
 
Melder meg inn her, litt ustabil syklus så blir bare cirka, kan komme med eksakt når el er påvist[emoji38]
Håpefull85 - PP4 - EL ?? - IKM 24.12
 
Dere som har prøvd en stund, har dere lagt noen planer for denne pp, noe dere skal gjøre annerledes enn tidligere? Prøvd 5 pp’er nå, kun blenda tester. Så jeg trenger tips!! Skal dere teste etter el? Tempe? Noe andre tips? Hvor ofte skal dere legge inn aksjer?
 
Dere som har prøvd en stund, har dere lagt noen planer for denne pp, noe dere skal gjøre annerledes enn tidligere? Prøvd 5 pp’er nå, kun blenda tester. Så jeg trenger tips!! Skal dere teste etter el? Tempe? Noe andre tips? Hvor ofte skal dere legge inn aksjer?

Tester etter EL, legger inn aksjer hver dag før og under EL (5 dager på rad), temper for å sjekke når EL hsr vært. Ellers prøve å stresse nef, spise sunt og tenke positive tanker. Dette som funka sist :)
 
Jeg sniker litt her inne jeg[emoji1] Med ustabile sykluser så er jeg ikke 100% sikker på om jeg hører til her eller i uke 52. Men kommer til å teste i uke 51 uansett om el kommer som "normalt"[emoji28]
Melder meg ordentlig inn når eltestingen begynner[emoji1][emoji106]
 
Tester etter EL, legger inn aksjer hver dag før og under EL (5 dager på rad), temper for å sjekke når EL hsr vært. Ellers prøve å stresse nef, spise sunt og tenke positive tanker. Dette som funka sist :)

Høres ut som en super oppskrift! Hører flere som først blir gravide når de «slutter å tenke» på prøvingen og bare har sex regelmessig. Føler testing etter el er litt stress, og at sex blir en «må gjøre» greie og lite annet, men klarer ikke la være å teste likevel! Skal prøve å tenke mer positivt og ha det mer avslappet denne pp, i alle fall[emoji4]
 
Endelig snart ferdig med tanta, og bare en god uke til el. Tenker at det er en god ting at det skjer så mye fremover før jul, så går tiden litt fortere. Og kanskje prøvetrangen blir litt mindre også. [emoji87]
Enig! Godt at det skjer noe, så man ikke tenker på det hele tiden :)
 
OMG OMG OMG, jeg er overlykkelig! Etter en aldri så liten prat med mannen ombestemte han seg og sa vi kunne fortsette jakten :happy093

Lykkeliten7 - PP3 - B3 - EL 07.12 - IKM 21.12

Jaaaaaa, såååå gode nyheter!! Velkommen tilbake! :Heartred
 
Hvordan går det med dere? Ikke lenge igjen til vi kan begynne å teste etter EL!! :D
Kjenner jeg begynner å bli skikkelig utålmodig og gleder meg veldig :sign19
 
Jeg har fortsatt tr, så er litt tid til jeg kan begynne! Håper dagene går fort [emoji173] når begynner Du?

Spotter enda jeg også. Trodde jeg var ferdig forrige uke, men tydeligvis ikke. Nå har jeg bedt mannen om å stoppe det. For hver gang vi har samleie på slutten av tr så stopper det alltid :wacky:
I følge appen så skal jeg ha EL om 11 dager så begynner vel å teste om 7 dager :p

Håper for oss begge!! :Heartred
 
Back
Topp