❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Det er veldig flotte tiltak han har gjort uansett da! Og litt ekstra gøy når mannen er så engasjert. Tenk så fantastisk hvis det går i orden til jul !! [emoji7] Tror min man innerst inne ønsker at det skal drøye ennå noen måneder, for han lever livets glade dager nå synes han selv... ikke like stilig med spyende, gravid kone

Ja, han har virkelig imponert meg i høst[emoji173]️[emoji173]️ hadde vært et mirakel om det gikk, men kan jo skje[emoji12]

Hehe, skjønner jo litt at han synes det da[emoji23][emoji23]
 
Jeg hører nok til her[emoji1384] venter på at tr skal dukke opp når som helst nå. Kommer med oppdatert info[emoji56] hadde jo vært såå stas med to streker i julegave[emoji1392][emoji92]

Håper du får en avklaring snart! Kjedelig å vente [emoji17] To streker i jula er definitivt den beste gaven, krysser fingrene for oss [emoji173]️
 
Spotting på gang og jeg hopper inn her.

Lady_Z - PP2 - B3 - EL? - IKM 18.12
 
Det hadde vert knas.

Blir 2 flotte streker på deg no.

Huff, ja, ser sånn ut. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Typisk at det skulle skje akkurat denne pp. Er ennå veldig tidlig da. Får se om det holder til over ikm. Og så må jeg se om den overlever de neste ukenes prøvelser. Tør ikke glede meg helt ennå...
 
Begynte å spotte for to dager siden og tr kom i går. Og i dag ser det ut til at hun har forlatt åstedet? [emoji848] Det kan jeg like [emoji16] Har nesten ikke blødd i det hele tatt!
 
Måtte ta en ny test for sikkerhets skyld og den er stadig like blenda [emoji23] Spotter litt fortsatt, men det spørs om jeg er ferdig med tr for denne gang gitt [emoji16] Så da begynner nedtellingen til eggjakten. Gjorde stor bestilling av tester og skal være godt forberedt så jeg får med meg EL helt sikkert!
 
Stardust — pp 4 (1 MA) — B1 — ca 9.12 — ca 23.12

Positiv test til julaften er målet :wav
 
Jeg også melder meg inn her :)

ProsjektBaby - PP3 - B1 - EL 06.12 - IKM 19.12
 
FrøkenSol - pp2 - b2 - el ca. 9.12. - IKM 24.12.

Satser på at det blir mange fine julegaver her :santa
 
Back
Topp