✿ IKM uke 21 ✿

Smakte litt oregano ja :p Hva gjør en ikke for å bli gravid? ;) Håper det gjør susen :)
Ja, veldig stille i går og i dag. Kan være været ja :) Kos deg med mannen du ;) Lykke til ;) hihi

Kanskje du kan bruke det PÅ pizza i stedet? :p Satser på at det virkelig gjør susen!

Kom plutselig på noen som jeg har ventet på å skravle med leenge, så brått ble jeg her litt til, mens mannen lager kveldsmat til oss. ;)
 
Hmm... Du har testet, ikke sant? Synes absolutt du skal være her hos oss inntil videre hvertfall. :)

Nei, har ikke testet. Og er 99,9% sikker på at jeg ikke er gravid. Vi hadde prøvefri måned i april, og satser på 2018-baby:happy: Jeg har fått begge mine barn 2-3 uker for tidlig, så vi droppet å prøve i april:)
 
Kanskje du kan bruke det PÅ pizza i stedet? :p Satser på at det virkelig gjør susen!

Kom plutselig på noen som jeg har ventet på å skravle med leenge, så brått ble jeg her litt til, mens mannen lager kveldsmat til oss. ;)
Kanskje det går ann du? :) Krysse fingra for det ❤

Koselig da :) Begge deler altså :)
 
Aner ikke hvilken CD, men håper og tror EL er til helga. ;) Har du også EL til helga?

Jeg tror egentlig ikke det. Følger jeg tidligere syklus så er ikke el før neste onsdag-fredag en gang :( men er jo lov å håpe at salvie te har funket :p
 
Da er både salviete og lakrisrot-te i hus [emoji23] Grapefruktjuice har jeg drukket siden tanta kom [emoji28] Herlighet så påvirket man blir av å være på ett slikt forum [emoji85]
 
Da er både salviete og lakrisrot-te i hus [emoji23] Grapefruktjuice har jeg drukket siden tanta kom [emoji28] Herlighet så påvirket man blir av å være på ett slikt forum [emoji85]

Spiste ein halv grapefrukt i går pga det eg leste her [emoji23] blir mange av dei frem mot EL, Hehe.
 
Spiste ein halv grapefrukt i går pga det eg leste her [emoji23] blir mange av dei frem mot EL, Hehe.

Haha [emoji13] så innmark godt det ikke er bare jeg som blir påvirket [emoji23]
Sambo bare rister på hodet og lurer på når dette skal slutte [emoji85][emoji23][emoji23]
 
Men er det noen som har tenkt å bruke EL tester? Evt når tenker dere å begynne? [emoji28] forventer EL på mandag jeg da, men hadde håpet at den kunne komme litt før siden sambo reiser søndag kveld [emoji53]
Drikker både te og grapefruktjuice for harde livet, så den burde jo kunne komme litt før [emoji23]
 
Men er det noen som har tenkt å bruke EL tester? Evt når tenker dere å begynne? [emoji28] forventer EL på mandag jeg da, men hadde håpet at den kunne komme litt før siden sambo reiser søndag kveld [emoji53]
Drikker både te og grapefruktjuice for harde livet, så den burde jo kunne komme litt før [emoji23]

Eg har ikkje hatt normal syklus sia 2009. Sist eg slutta på pilla vart eg gravid på pp1 (er i pp2 no)men trur og håper at eg har EL neste helg. Gidd ikkje å teste, håper heller på mykje EL slim [emoji85] og med grapefrukt i kjøleskapet burde jo det gå bra [emoji16][emoji23]
 
Back
Topp