✿ IKM uke 21 ✿

Hva er lakris og salvie te bra for? Jeg selv prøver på grapefruktkjerne ekstrakt og wild yam for andre gang. Funker ikke det denne gangen heller, gidder jeg ikke å bruke mere penger på alle kjerringråd hehe

Ska lakris funke og? Eg tenke å kutte alt sukker denne pp, det skal ha god effekt[emoji16] (hadde sukkerstreik sist gravididet og) i tillegg prøve eg meg no på grapefrukt. Men fekk sykt lyst på lakris når eg så det her [emoji85]
 
Hvordan ligger dere an i løypa? Jeg er på CD 11 og rund sirkel (negativ) med el tester :p
 
Bare sett mandag 21/5 ja [emoji6] som jeg skreiv så er syklusen så ustabil og føler ikke womanlog tar heilt hensyn til det så tror sjansen er størst for IKM i uke 21 [emoji5]

Ble mandag 22.05 IKM uke 21. ;) Da har vi IKM på samme dag! :D
 
Denne pp har jeg et dilemma. Grunnet forsinket tr så ender jeg opp med ikm senere enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Blir 30 år og skal feire dagen min med venninner , er da 8-10 Dpo. Jeg vil jo egentlig ikke drikke i tilfelle, MEN tenker igjen at jeg ikke kan sette livet på vent og man blir faktisk bare 30 en gang.... så jeg tenker om jeg ikke har fått positiv test så drikker jeg... men trenger ikke overdrive inntaket da..så jeg har egentlig svar på mitt eget spm men lurer på hva dere andre tenker?:)

Følg magefølelsen din og KOS deg! :D
 
Ska lakris funke og? Eg tenke å kutte alt sukker denne pp, det skal ha god effekt[emoji16] (hadde sukkerstreik sist gravididet og) i tillegg prøve eg meg no på grapefrukt. Men fekk sykt lyst på lakris når eg så det her [emoji85]
CD 4 her, og TR begynner å dabbe av [emoji1305] prøver å forberede mannen på at denne pp blir det kos annakvar dag [emoji23]

Hehe, tror det er stoffet anis som funker, og ikke lakrisgodteri. :p Men grapefrukt er jo sunt og ikke minst godt da! Ante ikke at kutt av sukker var bra jeg, like greit vi ikke spiser særlig sukker i huset. ;)

Mannen din jubler vel for kos annenhver dag? :cool14
 
CD 4 her, og TR begynner å dabbe av [emoji1305] prøver å forberede mannen på at denne pp blir det kos annakvar dag [emoji23]

Heeeey! Jeg skjønte forresten ingenting når du hadde skrevet her, for jeg mente bestemt at du var gravid! Helt til jeg kom på at jeg hadde drømt det... BV følger meg i drømmeland sjø, sier litt om hvor stor påvirkning BV har på meg i RL. :hilarious:

Men vit at jeg er tidvis sanndrømt, så hvem vet! :excited001
 
Hehe, tror det er stoffet anis som funker, og ikke lakrisgodteri. :p Men grapefrukt er jo sunt og ikke minst godt da! Ante ikke at kutt av sukker var bra jeg, like greit vi ikke spiser særlig sukker i huset. ;)

Mannen din jubler vel for kos annenhver dag? :cool14

Han vil helst ha daglig [emoji23]
Sukker danner feil miljø for dei små svømmerne ;)
 
Cd betyr det dager fra når mensen starter? I såfall cd 5 hehe. Har korte sykluser, så prøvingen starter allerede til helgen
 
Har den i koppen nå faktisk :) Bare la ned bli litt kaldere først, så skal jeg oppdatere ;)

Sweet!

Det er så dødt her i kveld, skjønner ikke hva som skjer jeg, og hvor alle er. Det er vel det fine været som nytes. :)

Derfor tar jeg tidlig kveld og koser med mannen i stedet! ;) Update på teen i morgen da.
 
Jeg venter fortsatt på TR som jeg trodde skulle ha begynt...så tror egentlig at jeg ender opp med IKM i uke 22.
Jeg er med her en stund til, og ser hvordan det blir med TR:happy:
 
Sweet!

Det er så dødt her i kveld, skjønner ikke hva som skjer jeg, og hvor alle er. Det er vel det fine været som nytes. :)

Derfor tar jeg tidlig kveld og koser med mannen i stedet! ;) Update på teen i morgen da.
Ja, veldig stille i går og i dag. Kan være været ja :) Kos deg med mannen du ;) Lykke til ;) hihi
 
Jeg venter fortsatt på TR som jeg trodde skulle ha begynt...så tror egentlig at jeg ender opp med IKM i uke 22.
Jeg er med her en stund til, og ser hvordan det blir med TR:happy:

Hmm... Du har testet, ikke sant? Synes absolutt du skal være her hos oss inntil videre hvertfall. :)
 
Back
Topp