✿ IKM uke 21 ✿

Det er godt å høre :)
Håper på mange fine tester her altså, og håper virkelig alle spirene blir værende ut tida ♡♡♡

Vi tok en liten "test" her hjemme nå. EL er forventet tidligst lørdag egentlig, så vi hadde ubeskytta sex akkurat en uke før [emoji14]
Har gjort det en gang tidligere, men da hadde vi også sex dagen etter EL da, og da ble jeg gravid...

Ooh! Kanskje det blir uten at dere prøver? ;)
 
Fisk84 - pp1(prøvde halvveis i høst) - barn nr 2 - EL 7/5(?) - IKM 21/5

I følge womanlog har jeg IKM slutten av uke 20 men veldig ustabil syklus så større sjans for uke 21 tror jeg [emoji5]

21.05 er søndagen i uke 20, så du skulle egentlig ha vært i "IKM uke 20", men jeg kan sette deg opp på mandagen her hos oss? :)
 
Takk, snupp! Kan hende noen (forhåpentligvis alle!) joiner deg herfra. ;)

Nice profilepic BTW! Skjønte nada først, hvem f@#% er dette?!? :hilarious:
Haha. Tenkte at det var noen som kom til å lure på det profil bildet ja :hilarious::hilarious:
Men det er bare meg :cool::cool:

Alle er hjertelig velkommen inn til oss i Januar:)
 
Haha. Tenkte at det var noen som kom til å lure på det profil bildet ja :hilarious::hilarious:
Men det er bare meg :cool::cool:

Alle er hjertelig velkommen inn til oss i Januar:)

Ingenting som glir ubemerket forbi mitt falkeblikk! :hilarious:

Det blir på hengende F-håret at folk entrer Januar herfra - men det blir! ;)
 
Ooh! Kanskje det blir uten at dere prøver? ;)
Det vil tiden vise, men har mine tvil. Håper egentlig ikke det heller, selv om det sikkert hadde vært lettere mtp jobb om jeg ble gravid nå [emoji14] haha
 
21.05 er søndagen i uke 20, så du skulle egentlig ha vært i "IKM uke 20", men jeg kan sette deg opp på mandagen her hos oss? :)

Bare sett mandag 21/5 ja [emoji6] som jeg skreiv så er syklusen så ustabil og føler ikke womanlog tar heilt hensyn til det så tror sjansen er størst for IKM i uke 21 [emoji5]
 
Hei igjen!

Supert at du har fått laget deg et nick. :) Usikker på hvilken IKM-dato jeg skal føre opp på deg, men setter deg opp på lørdagen i første omgang.
Torsdag 25 er nok den mest riktige dagen Venter ikke en dag lengre. For det er dag 26
 
Du har entret en spennende verden med temping! Blir å glede seg til å sovne og våkne opp til julaften hver morgen, spent på hva tempen og grafen blir! :D Tror det passer deg fint og blir bra for deg å tempe. FF du plotter inn tempen på, eller?

Lykke til og hold oss oppdatert! ;)

Ja jeg plotter inn der:) blir spennende å se fremover, spesielt i Dpo! Takk!;) Ikke lenge til våre fertile dager er i gang nå!! Woopwoppp
 
Denne pp har jeg et dilemma. Grunnet forsinket tr så ender jeg opp med ikm senere enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Blir 30 år og skal feire dagen min med venninner , er da 8-10 Dpo. Jeg vil jo egentlig ikke drikke i tilfelle, MEN tenker igjen at jeg ikke kan sette livet på vent og man blir faktisk bare 30 en gang.... så jeg tenker om jeg ikke har fått positiv test så drikker jeg... men trenger ikke overdrive inntaket da..så jeg har egentlig svar på mitt eget spm men lurer på hva dere andre tenker?:)
 
Denne pp har jeg et dilemma. Grunnet forsinket tr så ender jeg opp med ikm senere enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Blir 30 år og skal feire dagen min med venninner , er da 8-10 Dpo. Jeg vil jo egentlig ikke drikke i tilfelle, MEN tenker igjen at jeg ikke kan sette livet på vent og man blir faktisk bare 30 en gang.... så jeg tenker om jeg ikke har fått positiv test så drikker jeg... men trenger ikke overdrive inntaket da..så jeg har egentlig svar på mitt eget spm men lurer på hva dere andre tenker?:)

Eg tenkte det samme som deg sist gang eg prøvde. Negativ test lørdag, fest på kvelden (1/2 flaske vin) og uka etterpå fekk eg positivtest med 2-3 uker. Det ente godt og ho er ei super aktiv jente i dag ;)
 
Hva er lakris og salvie te bra for? Jeg selv prøver på grapefruktkjerne ekstrakt og wild yam for andre gang. Funker ikke det denne gangen heller, gidder jeg ikke å bruke mere penger på alle kjerringråd hehe
 
Anbefaling til dere som liker å høre på podcast: søk opp podcasten "Ingefær" og bla til episode 35. Den handler om fertilitet. For oss som er opphengt i sånt om dagen[emoji6]
 
Back
Topp