✿ IKM uke 21 ✿

Da kom dessverre TR..nærmeste jeg har vært et håp ihvertfall! Gratulerer igjen til alle det klaffet for denne gangen og bedre lykke neste gang til oss andre:)
 
TR har kommet fem dager for tidlig...eller er det en festeblødning!? Litt usikker enda, men jeg har hatt det ved de to andre graviditetene. Flere som har hatt det? Når kom det i forhold til EL?


Da var det tydeligvis en festeblødning jeg hadde. Men føltes akkurat som tr. Fikk i dag svært positiv test. Og har ikke prøvd i mellomtiden.. litt i sjokk her, men var så sinnsykt trøtt hele tid og måtte ha mat, mat, mat. Var derfor nødt å ta en test[emoji6]
 
Da var det tydeligvis en festeblødning jeg hadde. Men føltes akkurat som tr. Fikk i dag svært positiv test. Og har ikke prøvd i mellomtiden.. litt i sjokk her, men var så sinnsykt trøtt hele tid og måtte ha mat, mat, mat. Var derfor nødt å ta en test[emoji6]
Gratulerer [emoji2]
 
Da var det tydeligvis en festeblødning jeg hadde. Men føltes akkurat som tr. Fikk i dag svært positiv test. Og har ikke prøvd i mellomtiden.. litt i sjokk her, men var så sinnsykt trøtt hele tid og måtte ha mat, mat, mat. Var derfor nødt å ta en test[emoji6]

Gratulerer, så herlig! :D
 
Da var det tydeligvis en festeblødning jeg hadde. Men føltes akkurat som tr. Fikk i dag svært positiv test. Og har ikke prøvd i mellomtiden.. litt i sjokk her, men var så sinnsykt trøtt hele tid og måtte ha mat, mat, mat. Var derfor nødt å ta en test[emoji6]
Gratulerer
 
Jeg kan fjernes fra gravid, det gikk ikke denne gangen heller. Har glemt å oppdatere [emoji85]
 
Back
Topp