• Drømmen om lillebrøster •

Så utrolig godt det må være å endelig vite for sikkert tingenes tilstand inni der [emoji28] Herlig med litt nytt håp om at dere kan få det til på egen hånd da [emoji173]️ Krysser alt jeg har for det!
Ja vet du, det er en ren lettelse! Syklusene er stabile som aldri før, jeg vet med sikkerhet at jeg har el hver bidige mnd, og nå veet jeg at jeg faktisk kan bli gravid naturlig! En tett eggleder skal ikke få stoppe oss ;) Tusen takk ❤️
 
gratulerer med vel overstått undersøkelse!
Godt å få klarhet. Krysser fingrene for at skyllingen gjorde underverker og det blir en ventespire!
Tusen takk ❤️ Ja nå får vi bare håpe at venstre eggleder tar til seg egget fra høyre eggstokk, det er jo ikke umulig ;)
 
Godt operasjon gikk bra! Kjedelig med en tett eggleder, men veldig bra at en er åpen og at det faktisk er håp for å klare det uten IVF. Håper luftsmertene gir seg raskt. :Heartred
Ja veldig kjedelig, men uansett mye bedre enn forventet! Så jo for oss at alt var vridd og sammenvokst osv, så en liten tett eggleder får ikke ta fra oss håpet ;) Det håper jeg og! Luftsmerter er jaggu ikke behagelig! Satser på en bedre dag i morgen :)
 
håper luftsmertene gir seg snart og at gullegget plukkes opp av den åpne egglederen
 
håper luftsmertene gir seg snart og at gullegget plukkes opp av den åpne egglederen
Fortsatt en del smerter idag, måtte ta med meg hotellputen og den vanlige puten på sofaen inatt for å bygge opp litt :p Og ser ut som jeg er gravid i 19. mnd, så får håpe det gir seg snart gitt! Men det får vi bare krysse fingrene for ❤️
 
Fortsatt en del smerter idag, måtte ta med meg hotellputen og den vanlige puten på sofaen inatt for å bygge opp litt :p Og ser ut som jeg er gravid i 19. mnd, så får håpe det gir seg snart gitt! Men det får vi bare krysse fingrene for ❤️
Det gjør vi.
Også håper vi at det ikke er så alt for lang tid nå før du er gravid på ordentlig
 
Så greit å ha lap unnagjort og å vite sikkert hva status er! :) Deilig å ikke måtte spekulere mer i det. Og så bra at det fremdeles er håp for å få det til på egenhånd! Håper at litt skylling gjør susen :)
 
Så greit å ha lap unnagjort og å vite sikkert hva status er! :) Deilig å ikke måtte spekulere mer i det. Og så bra at det fremdeles er håp for å få det til på egenhånd! Håper at litt skylling gjør susen :)
Ja det gjorde godt å endelig få et svar :) Vi får krysse fingrene for at smertene forsvinner snart, så har vi en sjanse denne ppen også ;) Frister lite med sengevals med denne formen :p
 
Oi, så bra at ting ikke står så dårlig til som først antatt!!! Det gir jo nytt håp! Da satser vi på ventespire altså:) Sender over masse positive tanker! God bedring :)
 
Oi, så bra at ting ikke står så dårlig til som først antatt!!! Det gir jo nytt håp! Da satser vi på ventespire altså:) Sender over masse positive tanker! God bedring :)
Ja virkelig! Var jo sikker på at alt bare var krøll inni der, men det er det altså ikke :) Takk for det ❤️❤️
 
Kjære dagbok
Jeg er oppblåst fra en annen verden, har mye luftsmerter, spesielt i høyre skulder, jeg tisser blått og blør. For å toppe dette har jeg fått masse elslim, såklart blanda med masse blod, og har el i anmarsj. Hvordan få til en runde i høyet? Kan jo ikke la sjansen gå ifra oss, samtidig som det er fullstendig turnoff for mannen, og jeg finnes ikke istand til sengevals :hilarious:
 
Frister ikke mye da nei, da kan man definitivt snakke om pliktsex...
 
Håper du våkner opp noe bedre i formen og med en villig mann :hilarious:;)
 
Utblåsning..
Har reflektert litt i det siste, og veien til barn er jaggu ikke enkel! Jeg slutta på piller i april 2014, og hadde allerede vært klar i noen år, men mannen ville vente. Det skulle ta 15 måneder, med mange undersøkelser, blodprøver og til slutt en pergokur før jeg endelig ble gravid. I svangerskapet ble det en ekstrem halsbrann, bekkenløsning og begynnende svangerskapsforgiftning og opp 21 kg, for det meste vann. Hadde veldig mye vondt og ble til slutt sykmeldt. Fødselen ble satt igang pga svangerskapsforgiftningen, og det hele endte i katstrofesnitt, pga en navlestreng på bare 30 cm. Gutten kunne i verste fall dødd, og det samme kunne jeg da morkaken begynte å rivne. Ammingen ble ikke som jeg hadde håpt, og endte i to heftige brystbetennelser med innlagt dren og i det hele tatt..

Vi begynte aldri på prevensjon igjen, da vi var redd det skulle ta like lang tid med nr 2. Håpet var jo to tette, og vi så ikke noen grunn til at det ikke skulle skje, da vi hadde fått det til en gang før, kun ved hjelp av pergo. Nå sitter vi her, 18 mnd etter jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, nettopp vært igjennom en laparoskopi, og har mange ultralyder, letrozol- og pergokurer bak meg, og ivf i vente..

Kjenner psyken min har fått en real knekk etter disse snart 4 årene. Hadde aldri trodd det skulle være så altoppslukende å prøve å få barn. Andre forstår ikke hvordan dette er, da de fleste blir gravide uten problem.. Hvorfor meg? Hvorfor skal det være så vanskelig? Det er jo det mest naturlige som finnes, og alle andre rundt meg får det jo til på første forsøk.. Er bare så lei av at man skal gjennomgå så vanvittig mye, og ikke en gang vite om premien finnes i enden..
 
Føler med deg. Det er blytungt å gå gjennom og vanskelig for andre å forstå hvor altoppslukende det kan være.
Det hadde vært lettere om man visste at man kom til å lykkes en gang, men likevel.

Jeg forstår det er kjempetungt. tenker likevel at det er kun opp til dere når nok er nok. For min del ville det viktigste vært å sitte i ettertid å vite at vi prøvde så langt som det var forsvarlig ift å ivareta og nyte den man har og at forholdet ikke tas knekken på...
 
Føler med deg. Det er blytungt å gå gjennom og vanskelig for andre å forstå hvor altoppslukende det kan være.
Det hadde vært lettere om man visste at man kom til å lykkes en gang, men likevel.

Jeg forstår det er kjempetungt. tenker likevel at det er kun opp til dere når nok er nok. For min del ville det viktigste vært å sitte i ettertid å vite at vi prøvde så langt som det var forsvarlig ift å ivareta og nyte den man har og at forholdet ikke tas knekken på...
Ja hadde man bare visst helt sikkert at premien venter i enden..

Ja vi gir det noen sykluser til, så blir det å kontakte st.olavs igjen :) Nå er det jo påske og mange helligdager i mai som står for tur, så det hadde nok ikke blitt noe med det første likevel, og i tillegg har de feriestengt hele juli, så vi får bare se hvordan det blir :)
 
En dag av gangen, plutselig må det jo være deres tur!
 
Back
Topp