• Drømmen om lillebrøster •

Hei, nå har jeg lest gjennom nesten hele dagboka di, og ser at her er det iallfall mange tanker jeg kjenner meg igjen i. Vår første var riktignok en overraskelse, men jeg ble fort klar for en til. Ønsket to tette, men så tok det 15 mnd før mensen kom tilbake.. Også har vi prøvd, og prøvd, og prøvd.. Alle jeg kjenner som fikk sin første på samne tid som meg har fått nummer to, eller er høygravide as we speak.

Jeg har hatt (og har) så mange vonde følelser rundt dette, og jeg ser at du skriver om veldig mye av det samme. Jeg vil bare vise at vi er flere som vet hvor tøft dette er, hvor uendelig stort ønsket om nummer to kan være, og hvor vondt det er når ting bare ikke går. Og forståelsen fra folk rundt stort sett er null. Nå fikk vi det plutselig til i pp19, etter å ha satt i gang mølla både offentlig og privat, så jeg er 5+3 og livredd for at det ikke skal gå bra. Hvis det går bra får vi 3,5 år mellom våre to, selvfølgelig er det viktigste at vi får et barn til, men det er noen drømmer som ble borte.

Håper du fikk med mannen på en runde pliktsex (det kan bli unger av det og), og at det klaffer av seg selv for dere nå. Følger med videre :)
 
Hei, nå har jeg lest gjennom nesten hele dagboka di, og ser at her er det iallfall mange tanker jeg kjenner meg igjen i. Vår første var riktignok en overraskelse, men jeg ble fort klar for en til. Ønsket to tette, men så tok det 15 mnd før mensen kom tilbake.. Også har vi prøvd, og prøvd, og prøvd.. Alle jeg kjenner som fikk sin første på samne tid som meg har fått nummer to, eller er høygravide as we speak.

Jeg har hatt (og har) så mange vonde følelser rundt dette, og jeg ser at du skriver om veldig mye av det samme. Jeg vil bare vise at vi er flere som vet hvor tøft dette er, hvor uendelig stort ønsket om nummer to kan være, og hvor vondt det er når ting bare ikke går. Og forståelsen fra folk rundt stort sett er null. Nå fikk vi det plutselig til i pp19, etter å ha satt i gang mølla både offentlig og privat, så jeg er 5+3 og livredd for at det ikke skal gå bra. Hvis det går bra får vi 3,5 år mellom våre to, selvfølgelig er det viktigste at vi får et barn til, men det er noen drømmer som ble borte.

Håper du fikk med mannen på en runde pliktsex (det kan bli unger av det og), og at det klaffer av seg selv for dere nå. Følger med videre :)
Så hyggelig at du tok deg tid til det ❤️ Her er vel ca 99% negativitet :oops: Huff.. Det er en mager trøst at vi er flere i denne fæle båten..

Takk for fine ord ❤️ Så fantastisk at dere fikk det til på egenhånd da! Er det jeg også har et aller siste håp om nå, før vi kontakter st.olavs igjen. Alt skal jo i teorien ligge til rette for at det skal gå, sett bort fra den ene egglederen da, så vi får bare krysse fingrene :)
 
PP 18 - CD 15
4 dager siden operasjonen idag, og har endelig sluttet å blø og tisse blått :hilarious: Fikk ikke med meg mannen på sengevals her om dagen, men i følge tempen og kroppen har ikke egget sluppet enda. Tempen er helt på bærtur, da jeg ikke har sovet eller har sovet vanvittig dårlig disse nettene pga luftsmerter, men vi får se hvordan den blir i dagene fremover.

Fikk ikke sykmelding av legene, men valgte å bruke egenmeldingsdag i dag og i morgen, og har jeg fri på onsdag, så får henta meg litt inn igjen til arbeidshelg :)

Nå er jeg bare spent på hva som skjer de neste månedene, og lurer på når vi kommer til å ta steget mot ivf. Håper sånn vi slipper, men det er desverre lite trolig med min flaks..
 
Godt med mulighet for å ta det litt med ro. Håper på en ventespire altså.
kan kanskje være greit å ringe inn litt utpå våren sånn at det blir satt av plass til dere dersom dere skulle trenge det..
 
Så hyggelig at du tok deg tid til det [emoji173]️ Her er vel ca 99% negativitet :oops: Huff.. Det er en mager trøst at vi er flere i denne fæle båten..

Takk for fine ord [emoji173]️ Så fantastisk at dere fikk det til på egenhånd da! Er det jeg også har et aller siste håp om nå, før vi kontakter st.olavs igjen. Alt skal jo i teorien ligge til rette for at det skal gå, sett bort fra den ene egglederen da, så vi får bare krysse fingrene :)

Vet du, det er jamen ikke mange som klarer å være positive når prøvingen drar ut, så akkurat det skal du ikke tenke på. Krysser fingrene for dere!
 
Godt med mulighet for å ta det litt med ro. Håper på en ventespire altså.
kan kanskje være greit å ringe inn litt utpå våren sånn at det blir satt av plass til dere dersom dere skulle trenge det..
Ja nå kom elsmertene i kveld, så har fått overtalt mannen til en runde i høyet før han drar på jobb i morgentidlig :)

Får gjøre det! Tenker å se det an nå denne ppen, og neste (da har jeg el på riktig side), så får vi ringe :)
 
Vet du, det er jamen ikke mange som klarer å være positive når prøvingen drar ut, så akkurat det skal du ikke tenke på. Krysser fingrene for dere!
Nei det er nok ikke det.. Hadde man bare visst hvilken følelsesmessig berg- og dalbane det skulle bli når man begynte prøvingen! Tusen takk for det ❤️
 
PP 18 - CD 18
Som om ting ikke er ille nok fra før, så skal syklusen begynne å tulle? Hva skjer? Var sikker på jeg hadde el smerter på dag 15, men tempen synker jo bare.. De høyeste tempene er ikke helt reelle da, etter noen netter på sofaen og dårlig søvn pga smerter, men likevel.. Hvor blir el av? Hva skjer? Lenge siden jeg har gått så lenge uten el..

7F53AC61-BE7C-45C5-95C5-859E01AA0650.jpeg
 
PP 18 - CD 18
Som om ting ikke er ille nok fra før, så skal syklusen begynne å tulle? Hva skjer? Var sikker på jeg hadde el smerter på dag 15, men tempen synker jo bare.. De høyeste tempene er ikke helt reelle da, etter noen netter på sofaen og dårlig søvn pga smerter, men likevel.. Hvor blir el av? Hva skjer? Lenge siden jeg har gått så lenge uten el..

Vis vedlegget 248956

Kan lap ha klusset til ting?
 
Vet ikke. Mitt beste gjett er litt kluss etter lap...
 
Da håper vi på det!
 
Så kjedelig :( Det kan jo tyde på at lap har surret det til. Har du pausemåned nå?
Det kan se slik ut ja :arghh: Mest trolig er jeg 2 dpo idag da, tempen er helt på jorde, men får kryss om jeg legger inn temp for i morgen, så krysser fingrene :) Pause fra hva? Vi har prøvd denne mnd også, men pergo er jeg på andre mnd uten, men blir det igjen neste syklus :)
 
PP 18 - CD 22
Endelig er jeg og FF enige, så idag er jeg 3 dpo :) Tror nok egget prøvde å slippe da rett etter lap, men fikk det nok ikke til, så det prøvde igjen nå og da gikk det heldigvis. Stemmer med alle kroppslige tegn, så nå får vi bare se hvordan det gikk, i og med det var el fra feil side denne runden. Kjedelig at syklusen blir lenger denne runden, men så lenge det ble el er jeg fornøyd :)

Mest rotete grafen jeg har sett iallefall :p
C86AFBE4-887E-4EAF-97D1-A3FFD09397B9.jpeg
 
Back
Topp