• Drømmen om lillebrøster •

Huff, nei det er nesten verre! Skjønner jo at det er vanskelig for andre å sette seg inni det, men litt forståelse hadde ikke skadet.. Det er helt sant! Får ofte høre at det er jo bare å gjøre sånn eller slik, for det gjorde de..

Tusen takk ❤️
 
Tusen takk ❤️ Ja nå kjenner jeg jeg er spent! Drømte faktisk om det i natt, og det var bare egglederne som var tette, men de fikk åpna de, så håper jeg er sannsdrømt!
Håper på det altså! Deg og flere jeg vil ha i termingruppe med terminspire nå
 
Masse lykke til i morgen, kjære du [emoji173]️ Håper dere får noen svar.
 
Håper på det altså! Deg og flere jeg vil ha i termingruppe med terminspire nå
❤️❤️

Kan faktisk ikke se for meg meg selv som gravid lenger.. Husker jo nesten ikke hvordan det var, og tror ikke på at jeg noen gang kommer til å bli det igjen.. Håper de tankene har snudd i morgen!
 
Laparoskopi
Da var lapen unnagjort, og jeg føler meg sånn halvveis som et menneske igjen :p Ble plutselig sykt nervøs, så glad mannen var der helt frem til vi gikk inn på operasjonsstua. Sist jeg hadde narkose var det jo under mye alvorligere omstendigheter, så hadde en fin opplevelse med det hele heldigvis :)

Selve inngrepet tror jeg tok rundt en times tid, så lå jeg på oppvåkningen i en times tid også før jeg fikk komme nedigjen på mottak og fikk ringt mannen. Rimelig oppblåst allerede da. Sårene merker jeg ikke, men lufta gjør vondt altså! Fikk meg litt mat etterhvert, og måtte akutt kaste opp så løp på do, men heldigvis slapp jeg unna. Turen hjem varte i en halv evighet, og jeg gikk rett til sengs med alle klær på, og ligger her enda, trøtt som ei strømpe :rolleyes:

Men til resultatet! Vi trodde jo at venstre eggstokk var vridd og hadde vokst sammen med den høyre, det hadde den heldigvis ikke! Alt så igrunnen helt fint ut, alt ligger der det skal, bare at eggstokkene ligger litt langt oppe, og er litt «avlange» noe som visstnok er normalt. Ingen sammenvoksninger, og arrvevet etter ks er akkurat slik det skal. Heldigvis! Vi trodde som sagt det var venstre eggstokk som var problemet, men etter skylling med blåfarge viser det seg altså at høyre eggleger er tett, mens venstre er helt åpen. Merkelige greier. Menmen, det betyr iallefall at vi har gode sjanser for å få det til naturlig likevel ❤️❤️ Hun så et egg på høyre eggstokk som sikkert slipper snart, så da får vi krysse fingrene for at venstre eggleder plukker det opp. Om ikke blir det pergo igjen neste syklus, så får vi rett og slett sette ivf på vent noen sykluser til.

Det er iallefall fantastisk å endelig vite hva det er! Det er veldig kjedelig at egglederen er tett, men vi har fortsatt muligheten til å få det til ❤️ Håper skyllingen gjorde susen nå, og at det blir full klaff neste syklus ❤️
 
Dette hørtes jo oppløftende ut! God bedring!
 
Så utrolig godt det må være å endelig vite for sikkert tingenes tilstand inni der [emoji28] Herlig med litt nytt håp om at dere kan få det til på egen hånd da [emoji173]️ Krysser alt jeg har for det!
 
gratulerer med vel overstått undersøkelse!
Godt å få klarhet. Krysser fingrene for at skyllingen gjorde underverker og det blir en ventespire!
 
Godt operasjon gikk bra! Kjedelig med en tett eggleder, men veldig bra at en er åpen og at det faktisk er håp for å klare det uten IVF. Håper luftsmertene gir seg raskt. :Heartred
 
Back
Topp