• Drømmen om lillebrøster •

følger med
 
Sender over babystøv
 
Som jeg gleder meg til en liten skatt kan bruke dette ❤️ Mangler bare sokker nå, og bli ferdig med mor signe teppet i samme farge. Fint å ha noe sånt å henge fingrene i mens man venter :)

6AED55AC-75D2-420D-BD1E-96034CF4C90C.jpeg
 
Så søt den er! og så flink du er!!!!
Koselig å ha laget noe sånn til denne etterlengtede da.

Sender over babystøv og håper den snart kan komme i bruk
 
Så søt den er! og så flink du er!!!!
Koselig å ha laget noe sånn til denne etterlengtede da.

Sender over babystøv og håper den snart kan komme i bruk
Tusen takk ❤️ Har hatt den liggende i snart 6 mnd, men først idag fikk den seg knapper :p

Får håpe den kommer til nytte snarest ❤️
 
Tusen takk ❤️ Fint med sånne småprosjekter :)
Iallefall når du er så flink! Jeg kan kun strikke sånn veldig basic klær eller tepper.
Nå har jeg ikke rørt strikketøyet siden jeg lå på føden :inpain:
 
Som jeg gleder meg til en liten skatt kan bruke dette [emoji173]️ Mangler bare sokker nå, og bli ferdig med mor signe teppet i samme farge. Fint å ha noe sånt å henge fingrene i mens man venter :)

Vis vedlegget 249705

Nydelig[emoji7]
Nå må det bare komme en liten en som passer i det snart[emoji173]️ Sender over babystøv herfra også!
 
Ja, det må absolutt komme en liten en til dere snart ja.
 
PP 18 - CD 24
5 dpo allerede, synes dagene flyr, selvom det ble sen el denne runden. De siste dagene har det murra noe voldsomt, nesten sånn menssmerter til tider, og det som er veldig rart er at puppene ikke har blitt ømme enda. Det blir de somregel rundt 2 dpo og varer til tanta kommer. Nesten så jeg frykter jeg ikke har hatt el, men det er jo bekreftet både med temping og jeg kjenner det på kroppen. Tempen har også vært rar siste tre dagene, da den ikke har forandra seg i det hele tatt. Kroppen er rar, det er det eneste som er sikkert :p

E1EB15A5-CF3C-4E3D-9F09-68EF441E34E2.jpeg
 
Du har rett i det. Ikke galt om tempen holder seg da, men godt dagene går fort. En dag nærmere målet!
 
Du har rett i det. Ikke galt om tempen holder seg da, men godt dagene går fort. En dag nærmere målet!
Nei den kan godt holde seg der altså, kan gjerne stige enda litt til også ;) Det er helt sant ❤️
 
Bukett ble jo gravid etter lap etter mange måneders prøving så det er absolutt håp for deg også! :)
 
Kanskje det er et godt tegn at kropp og temp er rar?? Lov å håpe:) og kan jo hende lap har gjort susen :) nydelig romper du har strikket. Snart skal det komme en liten tass som skal få ha på seg den!:)
 
Back
Topp