Ønsket om ett barn <3

Har hatt kort protokoll 3 gg nå og alltid startet opp med sprøyter på cd 2. Det er vel kanskje noen få jeg har hørt om som har startet opp på cd3.....
Så hvis ikke du tar sprøyter i dag eller i morgen, så er det vel lang protokoll du skal ha evt oppstart på neste mens vil jeg tro?
Jeg vet ikke jeg da, kanske jeg og starter opp neste mens..
jeg vet jo ikke noe for jeg har vært på kontroll da til uken :p
Jeg vet bare hva de har sagt så langt til meg
 
Da blir det ul kontroll i morgen..
og som legen sa.. så blir det sannsynligvis kort protokoll og jeg måtte være klar til og begynne i morgen på medisiner sa sykepleieren jeg snakket med..

Så fikk jo nesten litt panikk pga må overføre penger :p:laughing001

Men da krysser jeg fingrene for at det blir sånn og at jeg slipper og ta nesespray
 
Da blir det ul kontroll i morgen..
og som legen sa.. så blir det sannsynligvis kort protokoll og jeg måtte være klar til og begynne i morgen på medisiner sa sykepleieren jeg snakket med..

Så fikk jo nesten litt panikk pga må overføre penger :p:laughing001

Men da krysser jeg fingrene for at det blir sånn og at jeg slipper og ta nesespray

Så rart....aldri hørt om oppstart på cd4 kort protokoll....Heller aldri hørt om ul før oppstart med mindre det er noe særskilt de skal sjekke ( feks se etter cyste).
Kan jeg spørre hvilken klinikk du bruker?

Jeg er nå ikke lege, så hva vet jeg. Syns bare det virker så merkelig og uvanlig.
Hvilke medisiner og doser skal du bruke da?
 
Så rart....aldri hørt om oppstart på cd4 kort protokoll....Heller aldri hørt om ul før oppstart med mindre det er noe særskilt de skal sjekke ( feks se etter cyste).
Kan jeg spørre hvilken klinikk du bruker?

Jeg er nå ikke lege, så hva vet jeg. Syns bare det virker så merkelig og uvanlig.
Hvilke medisiner og doser skal du bruke da?
Jeg vet bare hva hun sa i tlf , men hun spurte meg om jeg var klar for og kjøpe inn medinsieneni morgen , men skal jo først på en ul i morgen da så vet jo ikke helt sikkert om det er sånn det blir..

Men ja skal jo være ening at jeg syns det hørtes litt rart ut etter det jeg har lest andre steder her inne, jeg står og på en veldig høy dose og som jeg forstod , men jeg stoler jo på det de sier da ;)
Hører til Haukeland . Og står på gonal f
 
Last edited:
Jeg vet bare hva hun sa i tlf , men hun spurte meg om jeg var klar for og kjøpe inn medinsieneni morgen , men skal jo først på en ul i morgen da så vet jo ikke helt sikkert om det er sånn det blir..

Men ja skal jo være ening at jeg syns det hørtes litt rart ut etter det jeg har lest andre steder her inne, jeg står og på en veldig høy dose og som jeg forstod , men jeg stoler jo på det de sier da ;)
Hører til Haukeland . Og står på gonal f

Ja, det er jo DE som er ekspertene helt klart!

Vil ønske deg så mye lykke til! Håper du får ut noen gullegg og at du blir ruger snart!
 
Ja, det er jo DE som er ekspertene helt klart!

Vil ønske deg så mye lykke til! Håper du får ut noen gullegg og at du blir ruger snart!
Ja håper jo det blir litt mer enn 2 egg som sist :(
Men syns det er og litt rart om jeg skal starte i morgen pga trodde man skulle ta sprøytene om morningen??
 
Lykke til med UL i morgen. Spør de om du lurer på noe ifht dosering osv, så slipper du å lure :)
Nå er du snart i gang! Håper på bedre fangst denne gangen!
 
Lykke til med UL i morgen. Spør de om du lurer på noe ifht dosering osv, så slipper du å lure :)
Nå er du snart i gang! Håper på bedre fangst denne gangen!
Takk :joyful:
Ja må bare vente og se hva legen sier i morgen..
 
Blir spennende da. Går du alene eller er mannen med ?
Akkurat i morgen går jeg alene , han er på jobb og ..han trenger jo heller ikke være med på disse kontrollene heller egentlig , tar jo bare 15-20min :p
 
Akkurat i morgen går jeg alene , han er på jobb og ..han trenger jo heller ikke være med på disse kontrollene heller egentlig , tar jo bare 15-20min :p
Helt sant det.. blir jo endel fravær om de skal være med på alt sammen. Synes du det er greit å gå alene eller tar du med noen andre ?
 
Helt sant det.. blir jo endel fravær om de skal være med på alt sammen. Synes du det er greit å gå alene eller tar du med noen andre ?
Går helt greit og gå alene, og jeg skal på jobb rett etter og..
men sef har jo lyst at han skal bli med da , men syns det blir dumt og ta fri fra jobb for en kontroll som tar så kort tid :p

Men ved uttak og innsett skal han være med :)
 
Går helt greit og gå alene, og jeg skal på jobb rett etter og..
men sef har jo lyst at han skal bli med da , men syns det blir dumt og ta fri fra jobb for en kontroll som tar så kort tid :p

Men ved uttak og innsett skal han være med :)
Mye man har lyst til, men ikke alt som lar seg gjøre nei.. Har du time tidlig på morgenen?
Sikkert greit å gå på jobb etterpå og tenke på noe annet :happy:

Det er jo det viktigste han blir med på,da.

Min var ikke med på UL for p sjekke follikkelvekst men alt annet. (Utenom en ekstra ul) og vi hadde mange kontroller og ul. Men sjefen hans har vært borti det samme så vi greide trikse det til.:oops:
 
Mye man har lyst til, men ikke alt som lar seg gjøre nei.. Har du time tidlig på morgenen?
Sikkert greit å gå på jobb etterpå og tenke på noe annet :happy:

Det er jo det viktigste han blir med på,da.

Min var ikke med på UL for p sjekke follikkelvekst men alt annet. (Utenom en ekstra ul) og vi hadde mange kontroller og ul. Men sjefen hans har vært borti det samme så vi greide trikse det til.:oops:
Fikk time kl 14 ..
ja uttak og innsett er de viktigste ja, jeg har ikke hatt mange kontroller sånn sett da.. men de få jeg har vært på er det ikke mye vits i at sambo blir med nei ..
men no er det ikke så mye med meg , uten om at jeg mangler begge egglederene mine, ellers er alt topp det nede :laughing002 :p
Ja og uten om at min alder og da, er mer bekymret for den oppi dette og eggene mine..
greit at de to egg de fikk ut sist var perfekt som de sa, men om jeg hadde bare fått 4 egg ut denne gang :oops:

Om det skjer og de ser fin ut vil jeg spørre om og få sette inn 2 ..
 
Fikk time kl 14 ..
ja uttak og innsett er de viktigste ja, jeg har ikke hatt mange kontroller sånn sett da.. men de få jeg har vært på er det ikke mye vits i at sambo blir med nei ..
men no er det ikke så mye med meg , uten om at jeg mangler begge egglederene mine, ellers er alt topp det nede :laughing002 :p
Ja og uten om at min alder og da, er mer bekymret for den oppi dette og eggene mine..
greit at de to egg de fikk ut sist var perfekt som de sa, men om jeg hadde bare fått 4 egg ut denne gang :oops:

Om det skjer og de ser fin ut vil jeg spørre om og få sette inn 2 ..
godt du tenker sånn :)
Så bra da, da er sjangsen ganske stor for at det vil gå din vei :) Tror jeg har lest et sted at ved en viss alder og klinikk vil de sette inn 2 pga dette, har du hørt med sykehuset ditt ?
 
godt du tenker sånn :)
Så bra da, da er sjangsen ganske stor for at det vil gå din vei :) Tror jeg har lest et sted at ved en viss alder og klinikk vil de sette inn 2 pga dette, har du hørt med sykehuset ditt ?
Ja sånn så vidt.. men tenkte og høre med de i morgen og Ang det.. Så få se i morgen :)
 
Lykke til[emoji173]️

Satt på 2. Ferskforsøk her![emoji7]
 
Lykke til[emoji173]️

Satt på 2. Ferskforsøk her![emoji7]
Tenk om det hadde d her og :joyful:
Takk
Men får ikke av sprøyte spissen , man skal jo ikke bruke samme 2 ganger
 
Back
Topp