Ønsket om ett barn <3

Kjenner ikke til den desverre! På puregon var det det bare å sette på den plasthetta igjen og skru spissen av!
Jeg få prøve igjen, var litt lettere stresset og når man får beskjed om at man skal begynne i dag på medisiner, man blir aldri helt forberedt i dette ivf sirkuset :wacky::p
 
Tenk om det hadde d her og :joyful:
Takk
Men får ikke av sprøyte spissen , man skal jo ikke bruke samme 2 ganger

Står vel ganske godt forklart i heftet som medfølger mener jeg å huske?

Du bare tar den plasthetta sprøytespissen satt i og setter på igjen og så skrur man den tilbake.
Man må ta vare på spissene og levere dem enten på apoteket eller på sykehuset. Skal ikke i vanlig søppel.
 
Står vel ganske godt forklart i heftet som medfølger mener jeg å huske?

Du bare tar den plasthetta sprøytespissen satt i og setter på igjen og så skrur man den tilbake.
Man må ta vare på spissene og levere dem enten på apoteket eller på sykehuset. Skal ikke i vanlig søppel.
Har prøvd men syns den sitter bom fast hehe
 
Så bra du fikk oppstart nå[emoji173]️ nå skal det skje ting!
Ja og var akkurat i tide til kort protokoll :p
Ble nese spray og gonal f , så det var og hente på apoteket og løpe på do og ta en sprøyte og nese spray :laughing001

Så er det bare og krysse fingrene for at det værtfall er 3 fine egg , for da få jeg sette inn 2 ved innsett :D
Så få krysse fingrene for at jeg får ut noen fine egg ved uttak
 
Ja og var akkurat i tide til kort protokoll :p
Ble nese spray og gonal f , så det var og hente på apoteket og løpe på do og ta en sprøyte og nese spray :laughing001

Så er det bare og krysse fingrene for at det værtfall er 3 fine egg , for da få jeg sette inn 2 ved innsett :D
Så få krysse fingrene for at jeg får ut noen fine egg ved uttak

Krysser fingrene med deg for flere flotte egg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Begynte i går på sprøyter og spray..
og er helt ødelagt i dag allerede :(
Så sliten og trøtt, må jo være medisinene som gjør det for jeg pleier ikke være sånn..

Er så trøtt at jeg klarer nesten ikke stå oppreist, har bare lyst og legge meg ned, og kjenner jeg bare vil begynne og grine og ..

Er det normalt at kroppen reagerer allerede på midisinene?? :bored:
 
Begynte i går på sprøyter og spray..
og er helt ødelagt i dag allerede :(
Så sliten og trøtt, må jo være medisinene som gjør det for jeg pleier ikke være sånn..

Er så trøtt at jeg klarer nesten ikke stå oppreist, har bare lyst og legge meg ned, og kjenner jeg bare vil begynne og grine og ..

Er det normalt at kroppen reagerer allerede på midisinene?? :bored:

Har ikke hørt om spray på kort regime, men det er sikkert riktig eller noe nytt?

Jeg begynte på gonal- f på cd 2 på to av mine forsøk og elonva på cd 2 på mitt tredje.
Etter noen dager ( tror d var cd 5) startet jeg opp på sprøyte, orgalutran, for å hindre eggløsning.

Jeg har alt ok hos meg, vi har mannlig infertilitetproblem, men jeg har fått samme prosedyre som mange andre likevel. Dosen har vært individuelt tilpasset.
Jeg ble ikke dårlig av kort regime, tvert i mot.
Men fryseforsøk og de medisinene ble jeg kvalm av og fikk hodepine av.
 
Har ikke hørt om spray på kort regime, men det er sikkert riktig eller noe nytt?

Jeg begynte på gonal- f på cd 2 på to av mine forsøk og elonva på cd 2 på mitt tredje.
Etter noen dager ( tror d var cd 5) startet jeg opp på sprøyte, orgalutran, for å hindre eggløsning.

Jeg har alt ok hos meg, vi har mannlig infertilitetproblem, men jeg har fått samme prosedyre som mange andre likevel. Dosen har vært individuelt tilpasset.

Jeg skal gå på spray morgen og kveld , og sprøyte om morningen ..
er vist noen som bruker spray på kort

Jeg begynte og 4 dagen på mens og , er vist ikke vandlig det heller..
men jeg skal være heldig at jeg fikk mens søndagen og ikke lørdagen for da kunne jg ikke begynt no [emoji12]
 
Jeg skal gå på spray morgen og kveld , og sprøyte om morningen ..
er vist noen som bruker spray på kort

Jeg begynte og 4 dagen på mens og , er vist ikke vandlig det heller..
men jeg skal være heldig at jeg fikk mens søndagen og ikke lørdagen for da kunne jg ikke begynt no [emoji12]

Håper det gir deg et flott resultat uansett metode .
Når har du neste ul?
 
Plutselig bare 3 dager til ny ul kontroll, syns tiden plutselig går så fort, har gått på medisiner i 5 dager allerede..

Så må jeg bare krysse fingrene for at det er vokst seg store nok her til og få ett uttak over helgen..
og forhåpentligvis innsett og med noen gull egg :D
Kan jo ikke gjøre annet enn og håpe på det, selv om mine følelser ikke er helt på den positive siden fortiden :bored:
 
Plutselig bare 3 dager til ny ul kontroll, syns tiden plutselig går så fort, har gått på medisiner i 5 dager allerede..

Så må jeg bare krysse fingrene for at det er vokst seg store nok her til og få ett uttak over helgen..
og forhåpentligvis innsett og med noen gull egg :D
Kan jo ikke gjøre annet enn og håpe på det, selv om mine følelser ikke er helt på den positive siden fortiden :bored:

Krysser fingrene for deg.

Kort protokoll går fort i alle fall.
 
Hvordan går det med deg? Føler du deg mindre trett nå?
 
Plutselig bare 3 dager til ny ul kontroll, syns tiden plutselig går så fort, har gått på medisiner i 5 dager allerede..

Så må jeg bare krysse fingrene for at det er vokst seg store nok her til og få ett uttak over helgen..
og forhåpentligvis innsett og med noen gull egg :D
Kan jo ikke gjøre annet enn og håpe på det, selv om mine følelser ikke er helt på den positive siden fortiden :bored:
Så spennende! Leste at du føler deg trøtt og fæl på medisinene ? Hvordan går det nå?

Har du fått mer teken på sprøytene ?

Så bra at du får satt inn to :smug:
 
Back
Topp