Ønsket om ett barn <3

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Så begynner det og nærme seg...
Har no gått 3 uker på medisiner, 2 på nesespray og en uke på sprøyter.

I morgen tirsdag 28.11-17 skal jeg på min første ul kontroll , gleder meg men samtidig litt skummelt..
så får vi se hva dag jeg får innsett på :)
 
Dagen før første ul kontroll , jeg kjenner at dette faktisk er en tung tid :(
I dag har jeg sånn en dårlig dag og jeg kan begynne og grine av den minste ting, føler bare for og ligge i sengen i hele dag..
og jeg har vanskelig med og tenke positivt på dette forsøket vi har fått :(
Men vil jo så gjerne mer enn noe annet..

Syns alle dagene siden jeg begynte på synarella nesespray at mine dagene har vært veldig opp og ned, pluss alle tanker rundt hele ivf opplegget

Tenk om bare den spiren kunne feste seg så jeg kan få slappet av og fått tankene på annet
Og gjerne prøve og tenke litt mer positivt enn det jeg gjør i dag
 
Så starter desember måned med ul kontroll nr 2..
så få jeg håpe på at det blir siste og at jeg får denne timen til innsett tirsdag 5 DES. Som de snakket om på første ul kontroll.

Ja dette var vell egentlig bare for og oppdatere litt på dagboken :rolleyes:
 
Krysser fingrene for at alt ser bra ut imorgen og at uttak og innsett går som planlagt til uken[emoji5]
 
Masse lykke til imorra! Håper du snart får uttak og innsett[emoji7]
 
Lykke til i dag :)
 
Så var nr 2 ul kontroll ferdig
Og det gikk supert :joyful:
Eggposene hadde vokst seg store og fine, og det blir uttak mandag morgen :D
Så spennene og skummelt på samme tid, endelig skal det liksom skje det som man har ventet på sååå lenge..

Også må vi krysse fingrene for at egg blir befruktet og at den lille spiren blir der i 9 mnd
 
Så var nr 2 ul kontroll ferdig
Og det gikk supert :joyful:
Eggposene hadde vokst seg store og fine, og det blir uttak mandag morgen :D
Så spennene og skummelt på samme tid, endelig skal det liksom skje det som man har ventet på sååå lenge..

Også må vi krysse fingrene for at egg blir befruktet og at den lille spiren blir der i 9 mnd
Blir veldig spennende! Håper du får mange gode egg ut på mandag!
 
Så bra[emoji5][emoji5]
 
Så var det en dag uten noen medisiner ..
tok eggløsning sprøyte (otrivelle) i går lørdag kl 23.30..
så i morgen mandag er det tid for uttak :D

Kjenner dette er en veldig spenndene og skummel uke vi går inn i no, er jo så redd for og ikke lykkes :( :oops:

Men få gå i samboer sin tro, har har jo full tro på at denne gangen så blir det en spire som vokser seg stor og fin :joyful:
 
Lykke til imorra[emoji173]️
 
Lykke til i morgen! Er så spennende disse dagene.
 
Back
Topp