Ønsket om ett barn <3

Klarer nesten ikke vente :laughing001
Når man har allerede fått resept på nye medisiner, og så har man ikke fått noe i posten så man vet hva som skjer ...

Har jo bare lyst og ringe i morgen og høre:p
Men det må jo og bety at jeg får en ny sjangs i det offentlige... :joyful:

Trodde de hadde og en sånn aldersgrense ved ivf på det offentlige :rolleyes:
 
Fikk hele ivf planen i posten i dag :D
Føles jo som en evighet og vente i 2 mnd..:p

Må forsøk nr 2 funke :smiley-angelic001
Også etter innsett skal vi i dåp så alt MÅ gå etter planen sånn som det gjore sist gang :p
Så håper jeg på at en Danmark tur etter innsett gjør susen :p:laughing002 :smiley-angelic001
 
Kjenner begynner og grue meg til neste forsøk ..
Begynner og tenke på at jeg må nok igjennom ett forsøk Til som ikke funker :(
Prøver og tenke positivt men av til er ikke det så lett...
og er jo bare 4 uker til ca
Kanske tankene er litt mer positive til da :shy:
 
Det er en berg og dalbane av tanker dette ivf styret.
Kan ikke annet enn å gå hvert forsøk i møte med godt mot så får dere premien til slutt :Heartred

Så bra du fikk nytt forsøk. Det telles vel ifra når oppstart er, alderen da, vil jeg tro. :sign17:sign19
 
Det er en berg og dalbane av tanker dette ivf styret.
Kan ikke annet enn å gå hvert forsøk i møte med godt mot så får dere premien til slutt :Heartred

Så bra du fikk nytt forsøk. Det telles vel ifra når oppstart er, alderen da, vil jeg tro. :sign17:sign19
Ja er en Berg og dalbane :confused:
 
Hvordan går det ?snart nytt forsøk ? :happy:
 
Joda det nærmer seg nytt forsøk..
men skjer ikke noe før kontroll ca 6 april
Og håper at ting er i orden så jeg kan få en kort protokoll
Det er jo ikke så lenge til da!
Har du fått forespeilet noe ifra klinikken ?
 
Det er jo ikke så lenge til da!
Har du fått forespeilet noe ifra klinikken ?
Hva tenker du på?
Må egentlig bare vente og se hva legen sier om hvordan det ser ut på kontrollen ;)
 
Hva tenker du på?
Må egentlig bare vente og se hva legen sier om hvordan det ser ut på kontrollen ;)
Joda, det er jo legen som må si noe på kontrollen, men siden du skriver at du håper alt går i orden og du får kort protokoll, bare lurte jeg på om du var blitt forespeilet noe :happy:
 
Joda, det er jo legen som må si noe på kontrollen, men siden du skriver at du håper alt går i orden og du får kort protokoll, bare lurte jeg på om du var blitt forespeilet noe :happy:
Ååå nei er jo ikke det ;) men om jeg får kort protokoll så kan jeg være ruger når jeg tar ferie...
eller så må alt forskyves en mnd.. og vil jo helst ikke det da :p
 
Ååå nei er jo ikke det ;) men om jeg får kort protokoll så kan jeg være ruger når jeg tar ferie...
eller så må alt forskyves en mnd.. og vil jo helst ikke det da :p
Åh, da skjønner jeg godt du ønsker det! Krysser fingrene for det:happy:
 
Sa kom den månedlige :) så da blir det vell kontroll på tirsdag eller onsdag, får jo ikke ringt før tirsdag uansett pga helligdagene no..
men litt glad for den kom tidligere enn forventet :p
 
Så da rekker du det før ferien din? :happy:
 
Må bare spørre! Hvorfor skal du på kontroll må midt i TR? Du får vel ikke snakka med dem før tirsdag pga påskestengt! Får du time for kontroll den dagen du ringer? Om du skal ha kort protokoll, så må du vel egentlig starte på sprøyter imorra?
 
Har hatt kort protokoll 3 gg nå og alltid startet opp med sprøyter på cd 2. Det er vel kanskje noen få jeg har hørt om som har startet opp på cd3.....
Så hvis ikke du tar sprøyter i dag eller i morgen, så er det vel lang protokoll du skal ha evt oppstart på neste mens vil jeg tro?
 
Må bare spørre! Hvorfor skal du på kontroll må midt i TR? Du får vel ikke snakka med dem før tirsdag pga påskestengt! Får du time for kontroll den dagen du ringer? Om du skal ha kort protokoll, så må du vel egentlig starte på sprøyter imorra?
Ja hun sa jeg om jeg Fikk mensen feks lørdag eller søndag så måtte jeg ringe tirsdagen så skulle de prøve og ta meg inn da, vist ikke ble det onsdagen.. jeg gjør bare som de sier jeg da :p
 
Back
Topp