Ønsket om et bøllefrø i magen

Åh, men heldigvis mye håp enda ettersom du bare er 8DPO og det ikke er tidligtest :smiley-angelic003 Har du mye erfaring med de stavene til babyplan? Har aldri prøvd de før, men har vurdert det flere ganger :joyful:
Nei,første gang jeg prøver de,så er spendt på hvordan de er,men en så lenge ser jeg ikke skygger,så får håpe at hvis jeg først ser noe,så er det ekte:)
 
Åh, men heldigvis mye håp enda ettersom du bare er 8DPO og det ikke er tidligtest :smiley-angelic003 Har du mye erfaring med de stavene til babyplan? Har aldri prøvd de før, men har vurdert det flere ganger :joyful:
Nå fikk jeg en skygge på en stav,men vet jo ikke enda om det er skygge eller begynnende strek.
6A46E244-B800-4500-92DA-28B490F50522.jpeg
 
PP3 CD25(9dpo)
C29FE7F9-E58B-44F8-9921-D75640457343.jpeg

Tempen falt i dag,men kan jo kanskje være festedipp?:smiley-angelic001
C827EC43-26FF-4A23-87EB-C4AD6DB93421.jpeg

Og streksynet mitt har kommet tilbake for fult denne runden også:hilarious:
 
Tok den siste testen min nettopp(bilde oppfor her),og ser strek der også!:woot:
 
Jeg er gal:hilarious: Var å kjøpte mer tester,som jeg snek inn på badet uten at de andre merket det. Utrolig hvor ninja man kan være når man ikke vil noen skal vite:hilarious: Nå kjøpte jeg Makesure fra Meny i et helt annet fylke en hvor de andre er kjøpt,så viser disse noe,så må det jo stemme:cool:
Tok en test med veldig utvannet urin,så den er ikke så tydelig som den forrige,men ser noe mer en jeg pleier til vanlig,så håååper!:happy: Gleder meg til testing i morgen:D
8597E1C3-C7D0-44F6-ABF9-91EA6E2CEC74.jpeg
 
Jeg spammer,men det er min bok,så jeg har lov:angelic:
Tok test nr.4,og synes jeg ser stigning fra den på morgenen til nå:)
783CB9D0-F96B-44C9-9748-9537721666FD.jpeg


Håper så inderlig at den lille klamrer seg godt fast der inne!

Litt spennende å være på hyttetur nå,må gjemme testing osv. og jeg sitter å sender bilder til mannen i mens de andre ikke vet noen ting :joyful: En hemmelighet bare vi to har:Heartred
 
Jeg spammer,men det er min bok,så jeg har lov:angelic:
Tok test nr.4,og synes jeg ser stigning fra den på morgenen til nå:)
Vis vedlegget 360122

Håper så inderlig at den lille klamrer seg godt fast der inne!

Litt spennende å være på hyttetur nå,må gjemme testing osv. og jeg sitter å sender bilder til mannen i mens de andre ikke vet noen ting :joyful: En hemmelighet bare vi to har:Heartred
Herremin, så utrolig koselig!! Altså, her er det jo ikke tvil:D Ber for at den lille skal klamre seg fast jeg også:smiley-angelic001
 
Jeg spammer,men det er min bok,så jeg har lov:angelic:
Tok test nr.4,og synes jeg ser stigning fra den på morgenen til nå:)
Vis vedlegget 360122

Håper så inderlig at den lille klamrer seg godt fast der inne!

Litt spennende å være på hyttetur nå,må gjemme testing osv. og jeg sitter å sender bilder til mannen i mens de andre ikke vet noen ting :joyful: En hemmelighet bare vi to har:Heartred
Sier gratulerer jeg altså! :woot: Måtte den klamre seg fast <3
 
Gratulerer!! Fin strek!! :Heartred:Heartred
 
Back
Topp