Ønsker meg spire nr 2<3

15dpo, og ingen blod i sikte :D jeg er ganske så kvalm og svimmel, men blir nok enda mer påvirket av lite søvn pga klokkestilling! Liker det ikke.
Uff, håper denne arbeidsdagen går fort!
 
15dpo, og ingen blod i sikte :D jeg er ganske så kvalm og svimmel, men blir nok enda mer påvirket av lite søvn pga klokkestilling! Liker det ikke.
Uff, håper denne arbeidsdagen går fort!

Hurra! :) Det blir desember på deg? Håper vi kan gå dit sammen :D
 
Du har ikke testet igjen i dag, eller? :)
Jeg testet! :eek: så at jeg kanskje burde ha fått mer enn 1-2 på digital hvis kalkulator på bv er riktig. Nå satte den termin til 2.des, og 4+4 på vei. Men det er økning fra igår til idag, ikke sant? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • _20170326_181303.JPG
    _20170326_181303.JPG
    486,9 KB · Visninger: 97
Kjempe fin stigning :D [emoji173][emoji173][emoji173] jeg er så glad på dine vegne! [emoji7][emoji7]
 
Kjempe fin stigning :D [emoji173][emoji173][emoji173] jeg er så glad på dine vegne! [emoji7][emoji7]
Tusen takk :) haha,tar helt av på testingen, måtte bare prøve en el-test og en ebay g-test. Ikke veldig imponerende strek, men er nå kommet strek på ebay-testen :p Tester du etter el to ganger om dagen eller en gang nå?:)
 

Vedlegg

  • _20170326_203257.JPG
    _20170326_203257.JPG
    441,3 KB · Visninger: 90
Tusen takk :) haha,tar helt av på testingen, måtte bare prøve en el-test og en ebay g-test. Ikke veldig imponerende strek, men er nå kommet strek på ebay-testen :p Tester du etter el to ganger om dagen eller en gang nå?:)

Hehe! Se der ja! Man må jo ta av med testingen når man først får den etterlengtede streken :p
Hadde tenkt å teste to ganger fra i dag, men glemte å ta den i kveld når jeg tisset, så få starte med det i morgen :p
 
Back
Topp