Ønsker meg spire nr 2<3

Det har du all grunn til å være :D Gratulerer igjen :) Bra oppfinnelse den der digitale, så slipper man å tyde streker hele tida ;)
Ja, den er fantastisk. Litt dyr, men verd hver krone :D samboer vet det egentlig ikke, for det siste jeg har sagt er at jeg blødde litt (han forstår ikke spotting:p) da jeg var på jobb den kvelden. Og nå er han på jobb, ser han ikke før imorgen :eek:
 
Uff, jeg eier ikke selvkontroll! Jeg klarte bare ikke la være. Jeg måtte skikkelig tisse og bestemte meg for å se hvor konsentrert den var. Den var litt konsentrert, men ikke veldig. Likevel klarte jeg ikke la være å ta den digitale :eek:
Iiih! Gratulere!!:D
 
Så deilig å få det på den digitale! :D nå må bare spiren klore seg fast! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så masse :Heartred
 
Uff, jeg eier ikke selvkontroll! Jeg klarte bare ikke la være. Jeg måtte skikkelig tisse og bestemte meg for å se hvor konsentrert den var. Den var litt konsentrert, men ikke veldig. Likevel klarte jeg ikke la være å ta den digitale :eek:

Hurra :D

Jeg vil ikke teste selv men elsker at andre tester så nå er jeg fornøyd ;)
 
Ja, den er fantastisk. Litt dyr, men verd hver krone :D samboer vet det egentlig ikke, for det siste jeg har sagt er at jeg blødde litt (han forstår ikke spotting:p) da jeg var på jobb den kvelden. Og nå er han på jobb, ser han ikke før imorgen :eek:

Skal du holde det for deg sjøl til i morra? :D
 
Iiih! Gratulere!!:D
Så deilig å få det på den digitale! :D nå må bare spiren klore seg fast! [emoji173][emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye :D
Hurra! Gratulerer så mye ❤
Gratulerer!!!! [emoji2][emoji2][emoji2]
Gratulerer [emoji16][emoji16][emoji173] så utrolig artig [emoji16]
Hurra :D

Jeg vil ikke teste selv men elsker at andre tester så nå er jeg fornøyd ;)
Gratulerer så masse :Heartred
Gratulerer [emoji173]
Gratulerer :D !!
Herlighet så deilig det må være å se den testen. Da slipper du mer strek tyding.

Da roper jeg det høyt:
GRATULERER
Tusen hjertelig takk, dere gode damer :Heartred Nå håper jeg spira holder seg på plass, nervepirrende periode nå :confused:
 
Magefølelsen min fikk rett igjen, da ;)
Har fått med meg dette at du mange ganger har hatt en magefølelse for noen, og at den har vært rett;) men nå vil jeg veldig gjerne at magefølelsen din tar feil overfor deg selv, jeg vil at du skal få to streker når du skal teste :Heartred
 
Back
Topp