Kanskje kommer nr3?

Det gikk veldig fint på ultralyden ❤️ et lite menneske med bankende hjerte!

Men har fått uvi da, så antibiotakur måtte tas.

Hadde time med jm også igår etter ul (første gang) og hun var veldig klar på at vi måtte lage en plan, sende søknad og få meg inn på samtale etter oul. Hun er også jm på sykehuset og trodde de ville hensynta sommerstengt.

I tillegg har jeg hatt truende premature rier med begge (eldste fra uke 26, 6 uker på sykehus) men begge har kommet til termin. Tross dette mente hun vi måtte ha en mye tettere oppfølging og flere ul gjevnlig fra levedyktig.

Følte virkelig hun forsto alle mine tanker og redsler og hadde «jernhånd» for å gjennomføre de. alt i alt, veldig deilig å få en sånn jordmor ❤️

Så bra du er godt ivaretatt og blir tatt på alvor❤️ Uff, har du vondt eller svir det? God bedring❤️
 
Nei gjorde ikke det i de andre svangerskapene og det endte i premature rier (gikk til nyrebekkenbetennelse) så er litt ekstra obs! Men jeg forsto på min gyn at det kunne ende i sa om man ikke behandlet det. Så kjente det satt et lite støkk i meg og!

Ojj, såpass? :wideyed: det visste jeg virkelig ikke. Godt du nå får behandling❤️
 
Ojj, såpass? :wideyed: det visste jeg virkelig ikke. Godt du nå får behandling❤️
Ikke jeg heller, men virker jo logisk hvis det kan gi premature rier ut i svangerskapet så kan det gi «rier» tidlig som ender i sa. Ble uansett ganske sjokkert, men all kunnskap kan jo hjelpe, og fint å dele her inne ❤️ hvordan går det med deg? Har vært så lite her inne de siste ukene.
 
Ikke jeg heller, men virker jo logisk hvis det kan gi premature rier ut i svangerskapet så kan det gi «rier» tidlig som ender i sa. Ble uansett ganske sjokkert, men all kunnskap kan jo hjelpe, og fint å dele her inne ❤️ hvordan går det med deg? Har vært så lite her inne de siste ukene.

Ja, når man ser slikt på det, så gjør det jo det. Bra du får behandling, så det ikke utgjør noen fare❤️ Er kjempefint du deler det her inne også❤️ Går greit her. 4 dpo, så får vi se. Første test ryker på tirsdag :smiley-bounce012
 
Ja, når man ser slikt på det, så gjør det jo det. Bra du får behandling, så det ikke utgjør noen fare❤️ Er kjempefint du deler det her inne også❤️ Går greit her. 4 dpo, så får vi se. Første test ryker på tirsdag :smiley-bounce012
Så spennende! Godt kroppen ordnet opp «fort» når det først av gikk den veien❤️ havner du i september eller oktober da? Har mistet fullstendig oversikt :hilarious:
 
Så spennende! Godt kroppen ordnet opp «fort» når det først av gikk den veien❤️ havner du i september eller oktober da? Har mistet fullstendig oversikt :hilarious:

Har evt termin 3 oktober, tror jeg!? Men skal ha pks 3 uker før termin, så bebis kommer da i september❤️ Ja, er glad det gikk uten komplikasjoner og at kroppen ordnet opp selv❤️
 
Var det ikke du som ville ha septemberbaby da? ❤️ hadde jo vært helt perfekt. Krysser fingre og tær for deg :love7

Haha, nei, har to som er født i september ifra før, men bare glad om jeg blir gravid igjen❤️ Takk for det, kjære du✨❤️
 
13+0 ❤️
kjenner faktisk at tiden flyr, til tross for at man bare er hjemme hele dagen.

Sofa+dyne+labrador er liksom blitt min dagligdagse plass :p

Bekkenet er fremdeles «ille» og svimmelheten sådan. Nå har halsbrannen og kommet så dette går fremover.

Fortalte sjefen det i forrige uke og hun tok det merkverdig bra! Syns det var veldig koselig nyhet og litt «morsomt» siden jeg egentlig har vært veldig klar på at vi er ferdig :p

På fredag skal vi på tidlig ordinær ultralyd og kjenner jeg grugleder meg! Dette er første ul som samboer er med på, så blir stort for han da <3

Ha en superflott dag alle ❤️
 
Tidlig ordinær ultralyd idag ble flyttet frem så er 13+6 idag!

Så en sprelsk liten bebis❤️ alt så fint ut så det var veldig deilig! Hun antydet gutt, men jeg har drømt så mye jentedrømmer i det siste at jeg sliter med å tro det:p ikke for det altså, vi er fornøyd uansett kjønn❤️
 

Vedlegg

  • 4658E804-7089-494D-B6A4-383077830EE6.jpeg
    4658E804-7089-494D-B6A4-383077830EE6.jpeg
    453,8 KB · Visninger: 46
Så herlig med TOUL :Heartpink :happy119 :Heartpink Så deilig å vite lille har det bare fint inni der:love7
 
15+0 idag!

Tiden nærmer seg saaaaakte, men sikkert mot ordinær ultralyd (den 8/3).

Foreløpig er bekkenet i sjakk, men kun hvis jeg er helt i ro. Noe jeg er grunnet svimmelheten uansett så
Ellers kjenner jeg små-romstering, men mye høyere opp enn jeg selv hadde trodd! Magen er skikkelig annerledes denne gang, ikke lik noen av de andre. Kanskje det er for man er blitt eldre :hilarious:
Kvalmen har nesten fullstendig gitt seg og det er så godt å SPISE igjen! Sånn skikkelig god mat. Takler fremdeles ikke søtsaker, men frukt og grønt er en god venn. Og ja BK også:facepalm::dead:
Nå skal vi krongle oss opp av senga og dra i barnebursdag x2! Heftig lørdag! Og etter det skal vi bare slappe av og kose oss med tv og god mat ❤️
 
17+5❤️

Nå går faktisk tiden ganske fort altså.
Men av nye symptomer så har kynnerne altså meldt sin ankomst! Det var veeeeldig tidlig syns jeg, men men!

Idag bår jeg lå på sofaen så kjente jeg lillebølle magen og jaggu klarte jeg å SE bevegelsene på utsiden av magen :love7 det var en deilig følelse! Nå kjenner jeg liv daglig❤️

Imorgen braker en ny milepæl løs, nemlig ORDINÆRE ultralyden. Blir spennende å se lille igjen. I tillegg fikk en venninne av meg baby igår og ligger på sykehuset så kanskje man går tatt en sniktitt ❤️ nå ble alt mer virkelig.
Vi skal faktisk ha en BABY til! Dette blir nok siste, så har lovt meg selv å nyte alt så godt jeg kan!
 
Så gøy å kjenne og se bevegelser! Gleder meg til å gjøre det også :love017 Blir nok lenge til mtp at morkaka er på fremveggen…
Så spennende med OUL! Ser ut som gutt på nub’en på det forrige bildet du la ut :happy: Så blir jo spennende hva de sier i morgen! ❤️ Håper du oppdaterer her:love017
 
Vipps, 18+3!
Ultralyden idag gikk supert og ble flyttet noen dager frem❤️ alt sto bra til med lille. Hun kunne hverken bekrefte eller avkrefte kjønn ettersom den lille lå så gjemt og krøket til:oops:
Så her må vi bare vente å se.

Må tilbake igjen på en kontroll ettersom morkake ligger litt nært livmorhals og selve livmorhalsen er litt kort. Ettersom jeg har en historikk med premature rier og dette påvirket livmorhalsen, blir det tett oppfølging denne gang!

Men det beste var jo at terminen ble flyttet slik at hun trodde jeg skulle få KS før sommerstengt slik at jeg får være i nærheten❤️
 

Vedlegg

  • 2027B5BF-A10A-4CBE-AA94-FCA0E9436474.jpeg
    2027B5BF-A10A-4CBE-AA94-FCA0E9436474.jpeg
    2 MB · Visninger: 20
Back
Topp