⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Jeg fortsetter å teste, og jeg kan såvidt se økning.. er 13dpo i dag, og tester med tidligtester (har en igjen til i morgen) :) er selvfølgelig meganervøs og gruer meg til digital i morgen, da jeg er redd jeg bare får 1-2 i stedet for 2-3 som jeg håper!

jeg vet jeg ER gravid, men skulle ønske testene var mye sterkere :nailbiting: Nå har jeg blitt sånn testetøs som jeg ikke skulle bli, som tester og synser for mye:eek::oops:

har fortsatt 5-6 vanlige babyplan igjen, en tidligtest og 2 digital :shy:
Fin fin økning :love7 Heia spire :wav
 
Hei gjengen,

Jeg har fulgt med på gruppen her en stund nå og vil gjerne kaste meg på i siste liten. For en fin gjeng dere er som støtter og heier på hverandre :)

Fjellgeita94 - 27 - PP15 (2 x SA) - B1 - EL 7.9 - IKM 21.9

Tok en test i går kveld, 10 dpo og ble positivt overrasket over testen. Men tok ny i dag tidlig, 11 dpo og ble litt bekymret :/ Noen som har erfaring med mye svakere strek dagen etter?
Hei hei velkommen i gjengen:happy:

Hvilken tester har du brukt? Ingen erfaring med det. Men har ikke vært testegal før nå. :hilarious:
Håper noen andre kan gi godt svar :love7
 
3 dag med oppkast etter barnehagelevering. Heldigvis zoom møte idag :hilarious:

Svak rosa strek på Rfsu. Men stoler ikke helt på de etter rykter her. Begynner å mistenke at jeg er 11 dpo og ikke 12. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet :wtf:

Skulle ønske jeg hadde mange babyplan tester :shy:
 
Hei gjengen,

Jeg har fulgt med på gruppen her en stund nå og vil gjerne kaste meg på i siste liten. For en fin gjeng dere er som støtter og heier på hverandre :)

Fjellgeita94 - 27 - PP15 (2 x MA) - B1 - EL 7.9 - IKM 21.9

Tok en test i går kveld, 10 dpo og ble positivt overrasket over testen. Men tok ny i dag tidlig, 11 dpo og ble litt bekymret :/ Noen som har erfaring med mye svakere strek dagen etter?
Velkommen skal du være :Heartred
jeg har hørt at stigningen er høyere på kveld enn på morgen men ingen erfaring dessverre.
men masse lykke til :hello2
setter deg opp på lista enn så lenge til den blir mer posetiv:Heartred:Heartred
 
Som jeg skulle skrevet det selv, ingenting tyder på at jeg ikke er gravid, men skulle ønske testene ble sterkere. Om jeg får tester i dag, så bør det være en tydelig økning fra forrige test som jeg tok 13 dpo. Er det ikke det, så får jeg be om en time på sykehuset, for da vil jeg tro at det noe galt:sorry:

Kjenner bekymringene dine smitter :sorry: Har tre positive tester, inkl 1 digital og er 16 dpo i dag. Skulle gjerne sett 2-3 på den digitale som jeg tok i går, men prøver å tenke positivt likevel. Trøster meg med at jeg hadde negativ tidligtest 11 dpo, så tror ikke jeg kunne fått positiv test noe før enn 13 dpo. IKM i morra. Burde testene vært sterkere siden du mener du skal dra på sykehuset? :oops:
 
Jeg fortsetter å teste, og jeg kan såvidt se økning.. er 13dpo i dag, og tester med tidligtester (har en igjen til i morgen) :) er selvfølgelig meganervøs og gruer meg til digital i morgen, da jeg er redd jeg bare får 1-2 i stedet for 2-3 som jeg håper!

jeg vet jeg ER gravid, men skulle ønske testene var mye sterkere :nailbiting: Nå har jeg blitt sånn testetøs som jeg ikke skulle bli, som tester og synser for mye:eek::oops:

har fortsatt 5-6 vanlige babyplan igjen, en tidligtest og 2 digital :shy:
Kan jeg sette deg på GRAVID?
 
Kjenner bekymringene dine smitter :sorry: Har tre positive tester, inkl 1 digital og er 16 dpo i dag. Skulle gjerne sett 2-3 på den digitale som jeg tok i går, men prøver å tenke positivt likevel. Trøster meg med at jeg hadde negativ tidligtest 11 dpo, så tror ikke jeg kunne fått positiv test noe før enn 13 dpo. IKM i morra. Burde testene vært sterkere siden du mener du skal dra på sykehuset? :oops:
Jeg hadde første positive 10 dpo(ikke tidligtest), liten/ingen økning til 13dpo og tenker alltid worst case scenario. Om testene mine ikke har økt nå ber jeg om henvisning til sykehuset for å utelukke exu eller ma, ja. Men det handler om min historikk.
Husk at alle har sine grunner:happy:
 
Endelig :love7:love7:love7
 

Vedlegg

  • 113E38B3-F64B-4ED6-90EF-A0AC1FC8BB3F.jpeg
    113E38B3-F64B-4ED6-90EF-A0AC1FC8BB3F.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 81
Jeg hadde første positive 10 dpo(ikke tidligtest), liten/ingen økning til 13dpo og tenker alltid worst case scenario. Om testene mine ikke har økt nå ber jeg om henvisning til sykehuset for å utelukke exu eller ma, ja. Men det handler om min historikk.
Husk at alle har sine grunner:happy:

Krysser fingrene for at du har sterkere tester :Heartpink

Så skal jeg ta meg en god kopp te og roe meg ned :shy: Vi har jo alle våre grunner, som du skriver så fint. Så skal jeg vurdere en blodprøve hos fastlegen. Det skader jo ikke det heller.
 
Back
Topp