⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Siden jeg fikk negativ test i går har jeg mista helt troen her. Synes det er så unødvendig med stikkende pupper, hodepine hver dag, og mensmurringer i ukesvis (siden el) om det ikke skal komme noe godt ut av det:hungover: Orker ikke ta ny test og bli skuffa mer, venter på tr i stedet og skyndter meg å tisse i do så jeg ikke rekker å ta ny test fremover. Det er planen.
 
Siden jeg fikk negativ test i går har jeg mista helt troen her. Synes det er så unødvendig med stikkende pupper, hodepine hver dag, og mensmurringer i ukesvis (siden el) om det ikke skal komme noe godt ut av det:hungover: Orker ikke ta ny test og bli skuffa mer, venter på tr i stedet og skyndter meg å tisse i do så jeg ikke rekker å ta ny test fremover. Det er planen.
Jeg heier på deg :rolleyes: fremdeles håp helt til TR forhåpentligvis ikke dukker opp:angelic:
 
Siden jeg fikk negativ test i går har jeg mista helt troen her. Synes det er så unødvendig med stikkende pupper, hodepine hver dag, og mensmurringer i ukesvis (siden el) om det ikke skal komme noe godt ut av det:hungover: Orker ikke ta ny test og bli skuffa mer, venter på tr i stedet og skyndter meg å tisse i do så jeg ikke rekker å ta ny test fremover. Det er planen.
Kjedelig at du går rundt sånn! :banghead: Håper at du er gravid, bare at kroppen din produserte veldig sent HCG:Heartred
 
Tusen takk:Heartred!!
Veldig kjedelig :bag: Går litt i dvale her med trege dager frem mot tr og en kropp som holder på med sitt. Håper veldig at jeg tar feil, og at det kan gå veien likevel..
Håper for deg jeg uansett :Heartred
 
Gratulerer med positiv test til dere som har fått det, må alle være terminspirer som klamrer seg fast:love7
Til dere som har fått besøk av TR, krysser fingrene for at det klaffer neste PP:signs003
Her håper jeg timene går fort til fredag og IKM. Her var det negativ test både 9 DPO og 11 DPO, om EL var når jeg trodde. Gir ikke opp før TR har ankommet, men har lite tro på at det har klaffet, så nå vil jeg bare ha en avklaring:confused004 Har en plan om å ikke teste mer nå, heller vente å se. Men er usikker på om jeg klarer å la være:dance018
 
10 DPO, venting er et mareritt og jeg fyrer av tester som jeg uansett vet ikke vil gi utslag så tidlig:sorry:
Kjenner m
Tusen takk:Heartred!!
Veldig kjedelig :bag: Går litt i dvale her med trege dager frem mot tr og en kropp som holder på med sitt. Håper veldig at jeg tar feil, og at det kan gå veien likevel..
Kjenner meg igjen i deg ja. En kropp som sender ut en haug med signaler, så blir man oppgitt av å gå rundt å føle seg dritt for ingenting evt!!!

Itillegg hadde jeg litt brun spotting på truseinnlegget og rosa på papir. Følte at nå kom mensen plutselig 3 dager for tidlig. Fikk jo et lite mentaltsammenbrud for har lyst å gi opp hele greien. Fikk litt trøst av samboer, som nå har tatt på seg rollen som klovn for å få meg i godt humør igjen..:hilarious:

Så var jeg på do igjen. Ingenting på papiret!! Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. For en berg og dalbane på en syklus:nailbiting:
 
Har nettopp laget meg en dagbok her inne:)

Flere av dere som har det eller?
Hyggelig å kunne følge hverandre på reisen, for å heie på hverandre, støtte hverandre og gi litt oppmuntrende ord når veien blir litt tung innimellom:Heartred


Det tror jeg faktisk jeg skal gjøre jeg også!! Kommer (forhåpentligvis) til å bli gøy å se tilbake på :angel8 men hvordan gjør man det? :angelic:
 
Ikm i dag, og litt deilig å få 2-3 på digital:woot: håper virkelig dette går veien :angelic:
 

Vedlegg

  • 8F4B2F19-68DD-4EAA-B8DC-3ECA64BB05B1.jpeg
    8F4B2F19-68DD-4EAA-B8DC-3ECA64BB05B1.jpeg
    909,4 KB · Visninger: 69
Kjenner m

Kjenner meg igjen i deg ja. En kropp som sender ut en haug med signaler, så blir man oppgitt av å gå rundt å føle seg dritt for ingenting evt!!!

Itillegg hadde jeg litt brun spotting på truseinnlegget og rosa på papir. Følte at nå kom mensen plutselig 3 dager for tidlig. Fikk jo et lite mentaltsammenbrud for har lyst å gi opp hele greien. Fikk litt trøst av samboer, som nå har tatt på seg rollen som klovn for å få meg i godt humør igjen..:hilarious:

Så var jeg på do igjen. Ingenting på papiret!! Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. For en berg og dalbane på en syklus:nailbiting:
Har du testet i dag? :woot::nailbiting:
 
Ikm i dag, og litt deilig å få 2-3 på digital:woot: håper virkelig dette går veien :angelic:
Nydelig med 2-3 :love7

Har en god følelse for deg :wav

Her derimot. Kunne såvidt skimte noe på makesure. Liten blødning imorges. Oppkast og kvalme igjen imorges. Testene skulle vært mye sterkere nå hvis jeg er gravid. Kjempe bekymret for kroppen jeg nå. Skjønner ingenting. Så får bare vente å se om mensen kommer nå eller om det er kjemisk eller hva som skjer :dontknow
 
Back
Topp