⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

13 dpo o_O
 

Vedlegg

  • 5F1D37E5-2FFC-4BE3-BF6C-ACE253CB2DC5.jpeg
    5F1D37E5-2FFC-4BE3-BF6C-ACE253CB2DC5.jpeg
    907,8 KB · Visninger: 112
  • F2512798-8BDA-4CB5-A4D3-DC7EA235AEC1.jpeg
    F2512798-8BDA-4CB5-A4D3-DC7EA235AEC1.jpeg
    871,8 KB · Visninger: 114
Nydelig med 2-3 :love7

Har en god følelse for deg :wav

Her derimot. Kunne såvidt skimte noe på makesure. Liten blødning imorges. Oppkast og kvalme igjen imorges. Testene skulle vært mye sterkere nå hvis jeg er gravid. Kjempe bekymret for kroppen jeg nå. Skjønner ingenting. Så får bare vente å se om mensen kommer nå eller om det er kjemisk eller hva som skjer :dontknow

Dette er litt i overkant spennende! Så rart med oppkast og kvalme i tillegg, du må jo være gravid fremdeles vel?! Spent på de neste dagene. Tester du i morgen eller lørdag om ikke tr kommer?
 
Dette er litt i overkant spennende! Så rart med oppkast og kvalme i tillegg, du må jo være gravid fremdeles vel?! Spent på de neste dagene. Tester du i morgen eller lørdag om ikke tr kommer?
Ja kroppen er helt på tur iallefall!! Det er sikkert og visst... Har Googlet meg IHJEL idag!!! :bookworm: Har heldigvis en veeeldig rolig mann som fikk roet meg ned et par hakk. :hilarious: Det er bare så kjedelig å ikke vite hvorfor kroppen er så plaget. Men får vel vite snart uansett. Så fortsetter å teste hver morgen til evt mensen kommer :happy: Føles som den kommer HELE tiden siden det murrer så sinnsykt.

Hva er din status da? :happy: Venter du i spenning?
 
Jeg kan settes på TR:shifty: Fordelen er at syklusen er den samme etter første vaksinedose, og jeg får tatt vaksinedose 2 uten at jeg trenger å bekymre meg for en liten spire:happy:
Hopper over til neste IKM-gruppe. Gratulerer og lykke til til alle med positiv test:love7
 
Ja kroppen er helt på tur iallefall!! Det er sikkert og visst... Har Googlet meg IHJEL idag!!! :bookworm: Har heldigvis en veeeldig rolig mann som fikk roet meg ned et par hakk. :hilarious: Det er bare så kjedelig å ikke vite hvorfor kroppen er så plaget. Men får vel vite snart uansett. Så fortsetter å teste hver morgen til evt mensen kommer :happy: Føles som den kommer HELE tiden siden det murrer så sinnsykt.

Hva er din status da? :happy: Venter du i spenning?

Håper veldig at du er gravid:Heartred
Jeg har IKM i dag, tok digital: ikke gravid:sorry:
 
Hei gjengen,

Jeg har fulgt med på gruppen her en stund nå og vil gjerne kaste meg på i siste liten. For en fin gjeng dere er som støtter og heier på hverandre :)

Fjellgeita94 - 27 - PP15 (2 x MA) - B1 - EL 7.9 - IKM 21.9

Tok en test i går kveld, 10 dpo og ble positivt overrasket over testen. Men tok ny i dag tidlig, 11 dpo og ble litt bekymret :/ Noen som har erfaring med mye svakere strek dagen etter?
hvordan går det med deg?
Ser du har IKM i morgen.
 
Ja kroppen er helt på tur iallefall!! Det er sikkert og visst... Har Googlet meg IHJEL idag!!! :bookworm: Har heldigvis en veeeldig rolig mann som fikk roet meg ned et par hakk. :hilarious: Det er bare så kjedelig å ikke vite hvorfor kroppen er så plaget. Men får vel vite snart uansett. Så fortsetter å teste hver morgen til evt mensen kommer :happy: Føles som den kommer HELE tiden siden det murrer så sinnsykt.

Hva er din status da? :happy: Venter du i spenning?
Hvordan står det til? Fått mensen eller positiv test? :D
 
Hvordan står det til? Fått mensen eller positiv test? :D
Mensen kom for fullt idag :( Fikk såvidt en mini strek på en babyplan jeg fikk i posten igår. Så vet ikke om det er kjemisk eller hva. Iallefall skuffet. Har ikke orket å teste idag.. :shifty:

Så får vi se om vi går inn med fullt mot etterhvert, må bare la skuffelsen gå over av en kropp som har vært helt ute. :depressed: Kvalm idag og!!! Men kjente at jeg plutselig hadde mer overskudd igår. Var helt merkelig følelse. Blir spennende å se om det blir en vanlig mens eller rar mens, siden jeg har spottet i noen dager nå. :woot: Ikke godt å si lenger.

Skal ut å kjøpe grapefruktkjerneekstrakt iallefall :)

Positive sidene: Blir fullvaksinert på Mandag! Kan drikke i bryllup neste helg! Og i fin form i praksis forhåpentligvis :hilarious:
 
Mensen kom for fullt idag :( Fikk såvidt en mini strek på en babyplan jeg fikk i posten igår. Så vet ikke om det er kjemisk eller hva. Iallefall skuffet. Har ikke orket å teste idag.. :shifty:

Så får vi se om vi går inn med fullt mot etterhvert, må bare la skuffelsen gå over av en kropp som har vært helt ute. :depressed: Kvalm idag og!!! Men kjente at jeg plutselig hadde mer overskudd igår. Var helt merkelig følelse. Blir spennende å se om det blir en vanlig mens eller rar mens, siden jeg har spottet i noen dager nå. :woot: Ikke godt å si lenger.

Skal ut å kjøpe grapefruktkjerneekstrakt iallefall :)

Positive sidene: Blir fullvaksinert på Mandag! Kan drikke i bryllup neste helg! Og i fin form i praksis forhåpentligvis :hilarious:
Ånei, så kjedelig :sorry: håper det klaffer neste PP :rolleyes: godt du klarer å se det positive i det, men håper virkelig det klaffer snart :love7
 
Har ventet på mens fra i går, men enda ingen tegn til den.. tenkte å ta en test imorgen hvis den ikke er kommet. Hatt veldig ustabil syklus siden dose to av vaksinen i mai, men da har den kommet 3-4 dager for tidlig. Kjenner jeg er spent. Hadde fraskrevet hele denne pp, men nå er jeg litt usikker likevell..:bored:
 
Back
Topp