⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Æsj, nå testet jeg meg med Make Sure og den var helt utrolig negativ:arghh: Vanskelig å finne i informasjonen på den om den kan brukes som tidligtest eller ei, synes det stod et sted at den kunne påvise graviditet allerede(?) en dag etter uteblitt mens? Noen her som har erfaringer med den? Forventer tr 20.08, men trodde det gikk denne gangen:( mista det litt nå
Må ikke miste motet før TR har kommet!!
 
Venter på tester så tok en EL-test:hilarious:
 

Vedlegg

  • 754FC865-379E-4459-9CF2-38EF80FAC7AD.jpeg
    754FC865-379E-4459-9CF2-38EF80FAC7AD.jpeg
    521,9 KB · Visninger: 85
Denne ser jo positiv ut, er du gravid? :happy:
Har fått positive tester siden 10 dpo, samt positiv digital 11dpo. Testet sist i går, men syntes ikke det var noe stigning, derfor trodde jeg at det var kjemisk eller at jeg kom til å miste. Men TR har enda ikke kommet og jeg er tom for graviditetstester, så derfor tok jeg en EL-test, for HCG slår ut på den også. Ble ikke klokere:wacky:
 
Jeg er ganske håpløs i dag :laughing002 Var på butikken for å kjøpe bind siden TR har kommet.. glemte det helt og kjøpte altfor mye godteri i stedet :laughing005
 
Tenkte at jeg heretter ikke skal teste før ikm, og har rett og slett iherdig prøvd å bruke opp testene på denne syklusen.
Men hva var det jeg fant når jeg ryddet i kommodene på soverommet? Jo 30 babyplan tester!!!:facepalm:

Skjønner at vi har hatt prøvepause i lengre tid….vet hvordan de neste syklusene blir:banghead:
 
Tenkte at jeg heretter ikke skal teste før ikm, og har rett og slett iherdig prøvd å bruke opp testene på denne syklusen.
Men hva var det jeg fant når jeg ryddet i kommodene på soverommet? Jo 30 babyplan tester!!!:facepalm:

Skjønner at vi har hatt prøvepause i lengre tid….vet hvordan de neste syklusene blir:banghead:
Huff stor klem til deg :Heartpink
Hva er deres prøvehistorie?
 
Huff stor klem til deg :Heartpink
Hva er deres prøvehistorie?
Prøvd i 4 år. Har hatt et negativt IVF forsøk bak oss. Jeg har «sykehusskrekk», livredd sprøyter og div. Men klarte å gjennomføre IVF. Ganske stolt av det faktisk. Men baby ble det ikke.
Så nå har vi hatt en lang pause på ca et halvt år, og er i gang igjen nå. Hatt en kjemisk gravidtet av oss selv. Så vet jeg kan bli gravid. Men nå er det veldig lenge siden jeg så to streker på testene…..Vi er bare uforklarlige barnløse:sorry:
 
Prøvd i 4 år. Har hatt et negativt IVF forsøk bak oss. Jeg har «sykehusskrekk», livredd sprøyter og div. Men klarte å gjennomføre IVF. Ganske stolt av det faktisk. Men baby ble det ikke.
Så nå har vi hatt en lang pause på ca et halvt år, og er i gang igjen nå. Hatt en kjemisk gravidtet av oss selv. Så vet jeg kan bli gravid. Men nå er det veldig lenge siden jeg så to streker på testene…..Vi er bare uforklarlige barnløse:sorry:
Huff det må være tungt. Å ikke få noe forklaring på ting :( Har du sjekket alt og sendt inn mensprøver og sjekket for infeksjoner? Gått til spesialist? :Heartpink
 
Huff det må være tungt. Å ikke få noe forklaring på ting :( Har du sjekket alt og sendt inn mensprøver og sjekket for infeksjoner? Gått til spesialist? :Heartpink
Ja skal ikke legge skjul på at det er tungt:(
Har sjekket mye, har ikke sendt inn mensprøve. Ellers er vel alt sjekket. I tillegg operert for å sjekke endometriose og skylt egglederne. Har tatt privat IVF, så har sjekket alt der. De burde jo kunne sine saker, tenker jeg.
 
15 dpo i dag, fortsatt ikke sett TRo_O heller ingen annen blødning eller smerter…
Verker i korsryggen, stikker i puppene og litt «bobling» i livmor-området.
Har litt troen innimellom:rolleyes:
 
Ja skal ikke legge skjul på at det er tungt:(
Har sjekket mye, har ikke sendt inn mensprøve. Ellers er vel alt sjekket. I tillegg operert for å sjekke endometriose og skylt egglederne. Har tatt privat IVF, så har sjekket alt der. De burde jo kunne sine saker, tenker jeg.
Stor klem til deg :Heartpink

Har hørt om noen som har brukt hjemmeinseminering med stort hell. Da får man gjerne sprøytet sæden langt opp uten å bruke mye annet dill dall. Et lite tips hvis du vil lese om det og prøve ut litt forskjellig :Heartpink
 
15 dpo i dag, fortsatt ikke sett TRo_O heller ingen annen blødning eller smerter…
Verker i korsryggen, stikker i puppene og litt «bobling» i livmor-området.
Har litt troen innimellom:rolleyes:
Når får du mer tester? :D
 
Har nettopp laget meg en dagbok her inne:)

Flere av dere som har det eller?
Hyggelig å kunne følge hverandre på reisen, for å heie på hverandre, støtte hverandre og gi litt oppmuntrende ord når veien blir litt tung innimellom:Heartred
 
Jeg fortsetter å teste, og jeg kan såvidt se økning.. er 13dpo i dag, og tester med tidligtester (har en igjen til i morgen) :) er selvfølgelig meganervøs og gruer meg til digital i morgen, da jeg er redd jeg bare får 1-2 i stedet for 2-3 som jeg håper!

jeg vet jeg ER gravid, men skulle ønske testene var mye sterkere :nailbiting: Nå har jeg blitt sånn testetøs som jeg ikke skulle bli, som tester og synser for mye:eek::oops:

har fortsatt 5-6 vanlige babyplan igjen, en tidligtest og 2 digital :shy:
 

Vedlegg

  • 17E3E158-38D0-4970-A5E6-9934C8A35337.jpeg
    17E3E158-38D0-4970-A5E6-9934C8A35337.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 89
Hei gjengen,

Jeg har fulgt med på gruppen her en stund nå og vil gjerne kaste meg på i siste liten. For en fin gjeng dere er som støtter og heier på hverandre :)

Fjellgeita94 - 27 - PP15 (2 x MA) - B1 - EL 7.9 - IKM 21.9

Tok en test i går kveld, 10 dpo og ble positivt overrasket over testen. Men tok ny i dag tidlig, 11 dpo og ble litt bekymret :/ Noen som har erfaring med mye svakere strek dagen etter?
 

Vedlegg

  • 5BA53042-C579-4981-A9D2-38ECEC2C9C23.jpeg
    5BA53042-C579-4981-A9D2-38ECEC2C9C23.jpeg
    588,6 KB · Visninger: 83
Last edited:
Jeg fortsetter å teste, og jeg kan såvidt se økning.. er 13dpo i dag, og tester med tidligtester (har en igjen til i morgen) :) er selvfølgelig meganervøs og gruer meg til digital i morgen, da jeg er redd jeg bare får 1-2 i stedet for 2-3 som jeg håper!

jeg vet jeg ER gravid, men skulle ønske testene var mye sterkere :nailbiting: Nå har jeg blitt sånn testetøs som jeg ikke skulle bli, som tester og synser for mye:eek::oops:

har fortsatt 5-6 vanlige babyplan igjen, en tidligtest og 2 digital :shy:
Som jeg skulle skrevet det selv, ingenting tyder på at jeg ikke er gravid, men skulle ønske testene ble sterkere. Om jeg får tester i dag, så bør det være en tydelig økning fra forrige test som jeg tok 13 dpo. Er det ikke det, så får jeg be om en time på sykehuset, for da vil jeg tro at det noe galt:sorry:
 
Som jeg skulle skrevet det selv, ingenting tyder på at jeg ikke er gravid, men skulle ønske testene ble sterkere. Om jeg får tester i dag, så bør det være en tydelig økning fra forrige test som jeg tok 12 dpo. Er det ikke det, så får jeg be om en time på sykehuset, for da vil jeg tro at det noe galt:sorry:
Håper du får markant økning på neste test :angelic: jeg burde egentlig kvittet meg med testene eller fått samboer til å gjemme dem bort :hilarious: er bare helt tullerusk å teste mer egentlig, for enten går det bra eller så begynner jeg å blø :nailbiting:
 
Håper du får markant økning på neste test :angelic: jeg burde egentlig kvittet meg med testene eller fått samboer til å gjemme dem bort :hilarious: er bare helt tullerusk å teste mer egentlig, for enten går det bra eller så begynner jeg å blø :nailbiting:
Jeg ser økning hos deg, håper det holder til termin:happy:
 
Back
Topp