⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Velkommen skal du være :Heartred

Veldig vondt med kjemisk men se på det positive, da er kjangsen for ny spire større å den graver seg mer fast denne gangen :love7
Håper virkelig det stemmer her:Heartred
 
du klare jo å bli gravid så planen din vikret men kanskje ikke siden du mistet:silent
håper den sitter nå da, mange sier jo at spiren sitter bedre etter en kjemisk for da er kroppen klar for ny runde :love2
ellers så er jeg helt med på at tiden går sakte nå i vente tiden.... skal jeg ta en test i dag.... nei for tidelig.... skal jeg ta en i dag.... eeee nei for tidelig å somm går det for oss med LAAANNNG syklus :salut
men igjen da plutselig er vi i dpo land å da er det det som er LEEENNNGGE å vente til vi kan teste etter HCG :banghead::laughing005

ja, først vente til EL og så den lange ventingen i dpo.. :arghh: men så, er det 9 mnd venting da o_O (forhåpentligvis)
 
Kom hjem til pakke i posten så rydda i testeska samtidig, 54 el tester. Håper virkelig det holder til det klaffer:dead: veldig spent på temping denne runden:hilarious: Bestilte termometer fra babyplan, håper det er godt nokk.
2EB471A0-671E-4628-8755-7B96DA8478B7.jpeg
 
Kom hjem til pakke i posten så rydda i testeska samtidig, 54 el tester. Håper virkelig det holder til det klaffer:dead: veldig spent på temping denne runden:hilarious: Bestilte termometer fra babyplan, håper det er godt nokk. Vis vedlegget 361632
Herlig! Kom også hjem fra ferie med pakke i posten fra Amazon. 50 EL og 20 g-tester fra easy@home. Har vel noen EL fra før fra babyplan, så her skal det testes :cool05
 
Herlig! Kom også hjem fra ferie med pakke i posten fra Amazon. 50 EL og 20 g-tester fra easy@home. Har vel noen EL fra før fra babyplan, så her skal det testes :cool05
Herlig:joyful:❤️ måtte du betale noe toll?:joyful: Har veldig lyst til å teste graviditetstestene:D hørt mye bra om de:joyful:
 
Jeg melder meg inn :)

Totlaaa - 30 - PP2 - B2 - EL ca 06.08 - ca IKM 20.08

håper på full klaff denne gang :D
 
Kom hjem til pakke i posten så rydda i testeska samtidig, 54 el tester. Håper virkelig det holder til det klaffer:dead: veldig spent på temping denne runden:hilarious: Bestilte termometer fra babyplan, håper det er godt nokk. Vis vedlegget 361632
Oioioi dette vil jeg tro holder her har jeg tatt første EL test, selfølgelig 2 veldig tydelige streker men skal vente til den tørker for å se det bedre da... kommer med bilde kanskje i morgen på testgalskapen min:laughing001
har hørt at temp med 2 desimaler er best altså (35.45) type test 4 blir det vell egentlig men... ja :smiley-ashamed004
 
Herlig:joyful:❤️ måtte du betale noe toll?:joyful: Har veldig lyst til å teste graviditetstestene:D hørt mye bra om de:joyful:
Nja, husker ikke. Men det var ikke så ille. Kjøpte andre ting også som koster litt. Betalte totalt 500 kr :) kom i løpet av 1 uke
 
Har foreløpig ikke testet etter EL denne runden, men Flo sier vi er inne i fertil periode. Så nå håper vi mini sover godt når vi er på hytta:angelic:
 
Back
Topp