Vi skravler videre i august.

Sånn som gjør at den kan stå, eller greit å stikke fingeren i for meg som ikke er vant til så stor telefon, og ikke så lett å miste den.

Sånne
a5c980ae41da48fdf500b3dbf6bf48cc.jpg
Er det ikke bare å feste den bakpå dekslet? [emoji849]
 
Åh ja, er dere ikke med hele dagen?
Hos oss var det foreldremøte de to timene skolen varte den dagen
Det hadde vi første prøveskoledag. I mai. Første skoledag var vi der så lenge vi ville men de fleste gikk etter at de hadde vært i gymsalen og blitt presentert og fått rose og vært ute i plana og tatt bilder. Så var de på skolen vanlig lengde på dagen og mine har også vært litt på Sfo
 
Det hadde vi første prøveskoledag. I mai. Første skoledag var vi der så lenge vi ville men de fleste gikk etter at de hadde vært i gymsalen og blitt presentert og fått rose og vært ute i plana og tatt bilder. Så var de på skolen vanlig lengde på dagen og mine har også vært litt på Sfo
Vi hadde det før sommeren også men i tillegg første skoledag sp vi var i nærheten, ingen på sfo fra klassen til kengubarnet den dagen. De fleste gjorde som oss, ut å spise
 
Liste for dagen

Handle til bursdag
IKEA
Rydde
Vaske klær maskin nr to i gang
Legge sammen klær Ferdig
Legge på plass klær Ferdig
Bære bøker vi skal ta vare på opp på loftet Ferdig
Bære opp vinterklær på loftet: Ferdig
Vaske
Tørke støv: Ferdig
Pynte litt
Rydde kjøkken
Male dropper det i dag siden mannen ikke er bra
Få bort malesakene: Ferdig
Luke ute
Rydde i paviljongen: Ferdig
Bære øverste del av vitrineskapet opp i 2 etasje
 
Last edited:
Vi hadde det før sommeren også men i tillegg første skoledag sp vi var i nærheten, ingen på sfo fra klassen til kengubarnet den dagen. De fleste gjorde som oss, ut å spise
Mange var på Sfo her både med eldste og mellomste. Ut og spise er ikke noen tradisjon jeg har hørt at mange her i området har, og vi har jo ikke fri.
 
Jeg hadde kjøpt sånn ekstraskjerm til telefonen som skal gjør at skjermen ikke knuser om man mister den i gulvet. Tok den på i dag også mistet jeg telefonen i gulvet og der lå ekstraskjermen i 1000 knas... bortkastet penger...
 
Mange var på Sfo her både med eldste og mellomste. Ut og spise er ikke noen tradisjon jeg har hørt at mange her i området har, og vi har jo ikke fri.
De fleste her tok fri for å lage noe stort ut av det å starte på skole, relativt vanlig rundtomkring har jeg skjønt
 
Back
Topp