Vi skravler videre i august.

Jeg hadde kjøpt sånn ekstraskjerm til telefonen som skal gjør at skjermen ikke knuser om man mister den i gulvet. Tok den på i dag også mistet jeg telefonen i gulvet og der lå ekstraskjermen i 1000 knas... bortkastet penger...
Jeg har også knust en sånn skjerm, men så utelukkende på det som at det sparte meg for å knuse selve skjermen. Vel anvendte penger
 
Prøv å fest den der ikke mønsteret / motivet blir "ødelagt" [emoji85]
Mm, men det blir så langt nede. Jeg prøver meg uten for å se.

Ikke landet på deksel enda. Det som fulgte med har jeg en sånn ring fra DnB på litt på skrå. Sitter dønn fast.

Så kjøpte jeg noen med glitter, men de var så tykke også kjøpte jeg ringer som ikke satt fast der i det hele tatt.

Handler på wish.

Denne var pen da.
 
Liste for dagen

Handle til bursdag
IKEA
Rydde
Vaske klær maskin nr to i gang
Legge sammen klær Ferdig
Legge på plass klær Ferdig
Bære bøker vi skal ta vare på opp på loftet Ferdig
Bære opp vinterklær på loftet: Ferdig
Vaske
Tørke støv: Ferdig
Pynte litt
Rydde kjøkken
Male dropper det i dag siden mannen ikke er bra
Få bort malesakene: Ferdig
Luke ute
Rydde i paviljongen: Ferdig
Bære øverste del av vitrineskapet opp i 2 etasje
Begynner å hjelpe litt nå
 
Mm, men det blir så langt nede. Jeg prøver meg uten for å se.

Ikke landet på deksel enda. Det som fulgte med har jeg en sånn ring fra DnB på litt på skrå. Sitter dønn fast.

Så kjøpte jeg noen med glitter, men de var så tykke også kjøpte jeg ringer som ikke satt fast der i det hele tatt.

Handler på wish.

Denne var pen da.
Du finner ut av det [emoji28] får vi håpe [emoji85]plutselig så blir du fornøyd
 
Mm, men det blir så langt nede. Jeg prøver meg uten for å se.

Ikke landet på deksel enda. Det som fulgte med har jeg en sånn ring fra DnB på litt på skrå. Sitter dønn fast.

Så kjøpte jeg noen med glitter, men de var så tykke også kjøpte jeg ringer som ikke satt fast der i det hele tatt.

Handler på wish.

Denne var pen da.
Eller så får du kjøpe en sånn i annen variant enn med ring. Tenkte påneen som man popper ut ell skrur ut hvis du skjønner [emoji28] så kanskje du finner en med samme mønsteret som dekslet så "ødelegger" du ikke noe på motivet (på en måte) har ingen av delene selv så [emoji28][emoji85]
 
Sliten nå, det har vært en lang uke.
Nå skal det bli deilig mad helg, kanskje like greit at jeg glemte papirene på jobb som jeg egentlig hadde tenkt å få lest gjennom i helgang
 
Stappmett.

Sliten etter travel uke på jobb. Vel hjemme og taco til midsag. Mest lyst å kollapse på sofaen. Men faktisk skal yngste snart legges. Og huser vaskes. Jeg bør ta badet og mannen kjøkkenet tenker jeg. Så er det kino og handling og stua og baking i morgen og bursdag søndag.
 
En unge som sovna i bilen og en annen som dro den siste duppen alt for langt - to unger våkne og umulig å få lagt[emoji85] det var den fredagskvelden med gosj og serie[emoji28]
 
Back
Topp