Det største ønske

Ser dessverre ikke lovende ut.
Men fy søren det er deres tur nå altså!
 
Jeg ser noe jeg! Håper morgendagen blir klarere❤️
I wish, men ser ikke ut til at det går den veien denne pp ❤️

Jeg ser ingenting desverre:/
Ikke så mye å se egentlig ❤️

Jeg ser heller ikke noe, blir så lei meg på dine vegne :(
Frustrerende når det tar sånn tid men en dag skal det klaffe ❤️

sender deg god klem <3
Takk ❤️

Jeg ser dessverre heller ingenting :(
Det var egentlig ikke så mye å se ❤️
 
Ser ingenting jeg heller
emoji17.png
Men om ikke det gjemmer seg en liten luring får du heller bli med meg til april/mai
emoji173.png
Tror ingen luring ligger der så blir gjerne med deg inn i april/mai ❤️

❤️❤️❤️

Ser dessverre ingenting :( :Heartred
❤️❤️

Ser dessverre ikke lovende ut.
Men fy søren det er deres tur nå altså!
Ser ut som det ikke går veien denne gangen.
Takk ❤️ Én dag skal det bli vår tur ❤️

What she said!!
Takk ❤️❤️
 
Så utrolig kjipt at det ser ut til å ikke gå veien :( Krysser fingrene for neste pp [emoji173]️
 
Da ser det kanskje ut til at PP31 nærmer seg sin ende og at PP32 begynner i morgen. Kom litt rosa på papiret nå i kveld. Så får bare forberede meg på ny PP og håper at det klaffer denne gangen da :) Så det ble i pp16 jeg ble gravid første gang og håper nå at når jeg nå kommer i pp16 etter kjemisk/SA at det skal klaffe og at det nå skal sitte hele veien ❤️❤️ Får jobbe litt mer med vektnedgangen og nå mine delmål :)

Jeg så en salgsannonse av en barnestol som er lik som jeg hadde når jeg var lita. Tenkte å "feire" en eventuell positiv test med å kjøpe den i dag, eller i morgen. Håper noen har den til salgs når jeg får en positiv test senere :)

Og siden det ikke går veien denne gangen så sjekket jeg hvilepulsen, den er på vei ned. Den har vært høy, to dager med 74, og forrige gang den var så høy var pp før jeg ble gravid i fjor.

03883F62-E731-43A0-B8A7-6DD96C190EEC.jpeg
2BA830B3-757B-4844-BE2E-6B26D03B92D3.jpeg
 
Last edited:
Så utrolig kjipt at det ser ut til å ikke gå veien :( Krysser fingrene for neste pp [emoji173]️
Takk ❤️ Ikke noe kjekt men gir aldri opp selv om det er tungt.
 
Takk [emoji173]️ Ikke noe kjekt men gir aldri opp selv om det er tungt.
Det forstår jeg godt [emoji173]️ Du har helt sikkert skrevet om det før, men er IVF et alternativ for dere?
 
Det forstår jeg godt [emoji173]️ Du har helt sikkert skrevet om det før, men er IVF et alternativ for dere?
Vi ha blitt henvist, men må jobbe med vekta først. Håper jo at vi klarer det selv da med litt vektnedgang :)
 
PP32 (PP16 etter kjemisk/SA) - CD1

Da er pp31 offisielt over og vi er inne i pp32. Krampene begynte like før midnatt, men det er en annen type krampe føles det ut som. Ikke en krampe i hele livmoren men føles som den sitter helt på toppen, akkurat der jeg fikk menskrampe når jeg fikk skylling. Ikke noe behagelig. Ikke de store blødningene enda men det kommer tidsnok :p Like spennende som alltid det siste året er om når EL kommer og hvor lang LF og syklus jeg får. Ikke mange dagene som skilles da :)
 
God klem.
Håper så inderlig det er deres tur snart altså
 
Æsj altså [emoji29] Men jeg har reservert plass til oss på april/mai [emoji173]️
 
Back
Topp