Det største ønske

Sender masse babystøv deres vei og håper dette blir deres pp! :)
 
:Heartred

Sender en klem ❤ Vi får håpe at april er vår mnd :) Er på cd 2 selv.
Takk :Heartred April må det bli :)

Er så leit at det ikke skal gå for dere, unner deg så mye å få ønsket oppfylt ❤️❤️
Tusen takk :Heartred Èn dag skal vi få ønsket oppfylt :Heartred

En god klem til deg.
Takk :Heartred

God klem.
Håper så inderlig det er deres tur snart altså
Takk :Heartred De må jo skje en dag så like greit at det skal skje nå ;)

Æsj altså [emoji29] Men jeg har reservert plass til oss på april/mai [emoji173]️
Godt du har reservert plass, nå må bare kroppene høre etter så vi får flyttet inn i terminforum :Heartred

Stor klem kjære deg, måtte pp32 bære frukter[emoji173] [emoji173]
Takk :Heartred Håper inderlig det :)
 
Går bra :Heartred Klar for ny runde med prøving :D

Hvordan går det med deg? Var det nå i august dere skulle starte prøvinga?
Jeg er fortsatt like imponert over positiviteten din ❤️ Håper så inderlig for dere ❤️
Håpet å begynne nå i disse dager, har el rundt nå, men nå er jeg redd det drøyer ut mye lengre pga mer utredning osv :/
 
PP32 - CD3

Da ser det ut til at TR er på vei til å dra, håper jeg. Ikke hatt de typiske krampene denne gangen som jeg bruker, men det kjennes :p Har kjent kramper lenger opp på en måte som brer seg utover og ilinger i eggstokkene. Oppblåst har jeg også vært og det er veldig vondt. Nå er det bare å forberede meg på ny pp. Har begynt å drikke te, lakris te og salvie blir det. Håper jeg blir kvitt noe av vannet i kroppen med det også :p Har gått opp 1,8kg på to uker. God mat med familien og TR på besøk har skylden :D Håper det renner av med å kutte ned på snop og spise sunnere.
Fit for fight! og håper denne pp blir den siste!
 
Så synd at det ikke klaffet :(
Ny pp snart da, håper virkelig dette er din mnd :Heartred
 
PP32 - CD8

Har vært litt stille fra meg den siste uka eller to. Har ikke vært helt i form så bare vært mest innom for å holde meg oppdatert på det som skjer. Jeg som bruker å være blant topp 3 ligger nå på plass 30+noe på Topp 100 lista for denne måneden :eek:
I helga nøs jeg noen ganger og fikk veldig vondt i høyre eggstokk. Aldri opplevd det før. De siste dagene har jeg fått en hodepine på kvelden og i går begynte jeg å bli kvalm også. Mistenker kanskje at jeg var/er litt dehydrert, for det har vært veldig varmt her de siste dagene, så mannen kjøpte væskeerstatning på apoteket i dag så håper det hjelper på :) I dag begynte jeg å få litt vondt i halsen så lurer på om det er noen som ligger å ulmer som ikke slår helt ut. Håper jeg ikke blir dårligere nå når det nærmer seg EL, har ikke tid til sånt tull da :p Er også veldig sliten og trøtt. Ikke hele tiden men går i bølgedaler.

Er på tredje dag med monitoren og den står på lav. Lurer på om det blir en ny pp hvor den går fra lav til max eller om jeg får høy også. Tempen er stabil så langt. Hvilepulsen har nådd bunn og er på en sakte vei opp mot EL. Kjenner at eggstokkene jobber litt. Like spennende hver måned nå om hvilken dag EL kommer på. Blir det en "lang" eller "kort" syklus. Ikke mange dagene som skiller heldigvis. Håper som hver pp at denne blir det siste. Nå må det jo snart gå rett vei for meg også syns jeg ;) :Heartred
 
Last edited:
PP32 - CD10

Monitoren sier fortsatt lav, og det vises ingen økning på testen. Enda :) I morgen eller søndag begynner jeg med strimlene også bare for å ikke bli helt overrumplet hvis testen går fra lav til max. Tempen droppet i dag og der får den holde seg til etter EL :) Ellers ingen tegn på at EL nærmer seg utenom litt stikking i eggstokkene.

AF67960C-F375-445F-B3A8-A74F6E9D4F7A.jpeg



Bestilte et par koseposer jeg skal strikke fra bluum, og de kom i morges :) Gleder meg til jeg skal begynne å strikke på de :)

09E76533-4C24-4154-B578-A8A85497032C.jpeg
 
PP32 - CD10

Monitoren sier fortsatt lav, og det vises ingen økning på testen. Enda :) I morgen eller søndag begynner jeg med strimlene også bare for å ikke bli helt overrumplet hvis testen går fra lav til max. Tempen droppet i dag og der får den holde seg til etter EL :) Ellers ingen tegn på at EL nærmer seg utenom litt stikking i eggstokkene.

Vis vedlegget 267512


Bestilte et par koseposer jeg skal strikke fra bluum, og de kom i morges :) Gleder meg til jeg skal begynne å strikke på de :)

Vis vedlegget 267513
I morgen starter jeg EL-testinga [emoji1]
 
Back
Topp