Det største ønske

Dagens tester kommer nå :)

Syns jeg ser noe på de strimlene i virkeligheten men ikke på stavtesten (tidligtest), men syns ikke de vises på bildene. De testene som ble tatt på lørdag var på ettermiddagen og disse ble tatt nå på morgenen. Nye tester i morgen hvis ikke tanta har kommet :)
Gir ikke opp håpet enda :)

Vis vedlegget 266061

Vis vedlegget 266060

Vis vedlegget 266062

Jeg synes jeg skimter noe på den rosa fra babyplan. Godt du holder motet oppe !
 
Synes jo ikke det ser så lovende ut. Men i morgen er datoen for min positive test i fjor, og det var vel da vi var enige om at din skulle komme også?!
 
Kan skimte noe på babyplan, men hadde håpet på tydelige streker nå. Godt du ikke mister håpet.
Fortsetter å krysse fingrene for dere
 
Jeg synes jeg ser noe på den ene altså :Heartred
Guri så spennende.

Jeg fikk jo megasvak på 12 dpo og sterkere på 13 dpo :Heartred Krysser for at du får det også :love7
 
Jeg synes jeg skimter noe på den rosa fra babyplan. Godt du holder motet oppe !
Kan jo ikke gi opp enda. Håp så lenge tanta ikke har kommet :)

Synes jeg kan skimte noe på de øverste! Spennende! Heia heia heia
Takk :)

Kan se noe på alle om jeg legger godviljen til, krysser alt jeg har nå! ❤️❤️
Takk :Heartred Var ikke så gode tester i dag så håper på bedre i morgen, og bedre lys når jeg tar bilde.

Spennende dag(er) fremover kjenner jeg :)
 
Ser ingenting, jeg :-/ Kan enda komme strek iløpet av de neste dagene :)
Så vidt jeg ser noe i virkeligheten så ikke så lett å se det på bilde. Fremdeles litt "tidlig" selv om jeg skulle ønske de var sterkere nå hvis det er noe der :)

Jeg kan dessverre ikke se noe på noen av testene, men det er fortsatt tid! Lykke til!
Fremdeles ikke over :)
 
Synes jo ikke det ser så lovende ut. Men i morgen er datoen for min positive test i fjor, og det var vel da vi var enige om at din skulle komme også?!
Skulle jo ønsket at det var tydelig strek på testene hvis det var noe der, men håper kroppen følger avtalen og popper frem en tydelig strek i morgen ;)

Kan skimte noe på babyplan, men hadde håpet på tydelige streker nå. Godt du ikke mister håpet.
Fortsetter å krysse fingrene for dere
Enig med deg, skulle ønske den var sterkere i dag siden jeg fikk en tydeligere strek i mai i fjor 12dpo. Men gir ikke opp helt enda :) Takk :Heartred

Jeg synes jeg ser noe på den ene altså :Heartred
Guri så spennende.

Jeg fikk jo megasvak på 12 dpo og sterkere på 13 dpo :Heartred Krysser for at du får det også :love7
Veldig spennende :) Takk :Heartred
 
PP31 - CD29 - 13DPO
Dag ? Med crinone og babyklister

Føler på meg at alt håp er ute for denne pp, men likevel så klamrer jeg meg til det lille håpet jeg har igjen. Jeg vil bare ha et tydelig svar... Fikk en liten mensfølelse etter at jeg hadde tatt testene men det er borte nå. Brystene er ikke noe særlig ømme som de bruker å være i dpo land.
Ikke noe å skryte av testene i dag. Ikke noe konsentrert urin testene ble tatt på. Føler på meg at hvis det hadde vært noe så skulle testene ha vært tydelige. Vet at mange ikke får strek før ikm eller etter. Og det at jeg fikk positiv test 12dpo i fjor betyr jo ikke at det skjer denne gangen. Men forbereder meg på at tanta kommer så får jeg heller bli overrasket hvis hun ikke kommer :)

Syns jeg kan skimte noe på babyplan men det er ikke bra nok.

230415A2-751B-4AF5-BC68-880D7304B66E.jpeg


EC433EB9-94D0-4A73-8835-44AB904A481C.jpeg
 
Last edited:
Jeg ser ingenting desverre:/
 
Ser ingenting jeg heller [emoji17] Men om ikke det gjemmer seg en liten luring får du heller bli med meg til april/mai [emoji173]️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp