***skravletråden for JUNI***

Pakke er ikke lett. Bagen til guttungen er full, og enda er ikke toalettsaker og medisin kommet oppi. Det går vel med et nødskrik, men skoene til uniformen er ikke pakket. Jeg må nok ha en større bag enn jeg hadde tenkt. Jeg har bare begynt å samle ting jeg. Ikke faktisk pakke.

Men jeg dropper den greie bagen med et par lommer jeg hadde tenkt å pakke i. Og går for det relativt store droget. Der får jeg i alle fall plass. Ikke den største. Men én som er større enn jeg hadde tenkt. Mulig guttungen må pakke om
Åh jeg må kjøpe bag til Kengubarnet kom jeg på nå
 
Høres fryktelig kjent ut [emoji14]
Guttungen er pakket om og da går det vel. Han er svært lite engasjert selv og det stresser meg innmari. Han synes vi har god tid, vi drar jo ikke før i morgen .

Jobb i morgen. Skole i morgen. Tømme garderoben hans i morgen.

Men, ting faller på plass. Må huske fjør og kniv. Skrive ut båtbilett og lage krysseliste, tenkte å gjøre det på jobb før jeg gikk hjem men glemte det. Satt på alarm i morgen.

Det tar stor plass når man skal ha med sengetøy og laken og håndklær. Sparer penger på det mot å låne ja, men det tar plass! Må huske et par sko å veksle på, og solbrillene som ligger i bilen.

Skal dusje når jeg har lagt lillemor så er det gjort for i morgen rekker jeg det ikke. Derved ikke pakket de sakene enda.
 
Den delen av kroppen jeg hater aller mest på meg, fikk jeg i dag innvilga operasjon på [emoji1] Så til høsten blir det bukplastikk [emoji4]

Foruten den delen har dagen vært med min søster i byen med ikea shopping, kjøpt en gul jakke ( [emoji23][emoji169] ) , noen fine merkelapper jeg kan gi med strikkegaver og god mat x2 faktisk for vi var så lenge i byen.

Søstra mi var min støtte som måtte sitte på venterommet på Aleris da [emoji23] Var så nervøs der og var redd om de sa nei at jeg kom til å gråte og syns det ble så flaut da. Heldigvis gikk det min vei [emoji169]

Gratulerer, så flott for deg![emoji2][emoji173]️
 
Nå er jeg såpass stressa at jeg merker det. Så jeg må bare skrive det litt. Regne på tid og komme logisk frem til noe som går opp.

På hjemmebane er det å få pakket i morgen, og ja tid til middag og matpakke og kos og hade med jentene. Handle med nestleder innen 19, oppmøte og pakking av buss torsdag.
Få skrevet ut biletten til ferga og krysseliste og program.

På jobb har jeg to dager igjen. 6,75 timers dager pga 90% stilling, og helst ikke for lange dager pga alt på hjemmebane.
En rapport. Eller, 33 rapporter jeg skrev 5 av dem på en liten time i dag. Vi er to som deler på det så på tre timer bør det være gjort. Pluss printe brevene og sende det ut. Men min medarbeider er ikke like stresset, så det kan hun ta.

Så må jeg ta noen avklaringer med vikarer for ferien og varsle kunder om ferie og vikar. Det tar nok en halvtimes tid. Så har jeg en bunke bankbilag å føre, en halvtime der også. En liste med småting jeg har lovet å fikse før ferien, halvtime til en time. Og rundt 90 mail jeg må ta meg av. Noen (få) er bare å arkivere. Noen er flere om samme sak, og noen er faktureringer, bilag å føre, ting å finne ut av. Purringer å behandle. Dette tar mange timer. Fort en hel dag.

Det bør kunne gå. Gitt at jeg ikke går så lei en de mailene ser jeg blir for ineffektiv.

Jeg håper det er flere enn jeg husker som er "bare å lagre" eller slette. Men de som er det tar jeg stort sett underveis sånn at det er de jeg må gjøre med med som ligger der. Det renner nok også inn 20-30 nye før jeg tar ferie er jeg redd.

Håper virkelig du blir ferdig med det du skal[emoji4]
Ingen god følelse å stresse!
 
I morgen kommer mine foreldre og skal hjelpe til med å rydde og vaske her. Jeg gruer meg litt, for mamma må alltid komme med kommentarer, og så sukker hun og så ditten og datten. Jeg skulle ønske jeg klarte alt selv, så slapp jeg dette. Jeg har bedt om hjelp, for jeg trenger det innimellom, og det er ille nok det. Trenger ikke å høre på sukkingen heller. Det gjør alt bare verre. Jeg har lite energi, å kjenne på dårlig samvittighet og en følelse av å være mindreverdig hjelper meg ikke!

Har du prøvd å si det til henne?[emoji4] eller funker ikke det?
Håper det har gått greit idag[emoji173]️
 
Hei og hopp.
Skjer det noe her i kveld?
 
Back
Topp