***skravletråden for JUNI***

6 klasse arrangerer 7 trinns avsøutning, mannen skulle møte 20.45 for rydding, vel de begunte omtrent akkurat på desserten så det blir en stund til de får startet..
Kengubarnet har ene klassekompisen her å hab blir da heller iike hentet for begge foreldrene er servitører..
 
Håper virkelig du blir ferdig med det du skal[emoji4]
Ingen god følelse å stresse!
Jobb ganske god kontroll heldigvis.
Hjemme en del stress men pakka det meste så det går nok greit.
 
På plass i senga. Jeg har dusja. Jeg må pakke toalettsaker etter morgenstellet og et par sko, og litt annet, så det er greit å ikke komme så sent hjem fra jobb. Men jeg tror vi er under kontroll. Medaljer festet med et lite sting på uniformsbeslaget, sko og sokker pakket
uniformen skal bare fraktes i posen

Må ha navnelapper på ting men ellers rimelig grei kontroll. Heldigvis.
 
Bue og piler???
Ja jeg skal lære meg å skyte piler fra hesteryggen...stor drøm... skal lære opp merra mi siden hun står tom i vinter... ( skal ri henne inn samtidig *ler) håper på mye snø [emoji14]

Men har bare hatt langbue. Veldig upraktisk på hesteryggen. Så nå har jeg fått taki noe billig men en bra bue:)
 
Har du prøvd å si det til henne?[emoji4] eller funker ikke det?
Håper det har gått greit idag[emoji173]️

Joda, men det går sakte framover. Hun tenker ikke over det, og har ikke de beste sosiale antennene. Hun mener det jo vel, men jeg tror ikke hun forstår meg så godt.
 
Jeg har plutselig blitt logget ut på mobilen (sjokk, på bv liksom? :p ) så jeg har ikke kommet meg inn i hele kveld. Og nå er lillejenta litt urolig, så jeg må legge meg med henne. Dette blir en lang kveld! Får bruke tiden på å prøve ut ulike passord da :rolleyes:
 
Joda, den var grei. Jeg kom meg ut i skogen, og det er der tok jeg 20min intervalltrening før jeg tuslet hjem. Det ble 1 time til sammen. Jeg merker at 2 min hardkjør er litt mye for meg, så jeg skal prøve meg på 1 min hardkjør og 30 sekund pause istedenfor. I alle fall nå som jeg har en dårlig periode. Har ikke så mye å gi nå.

1 minutt høres absolutt nok ut ja[emoji1]
 
I går fikk jeg hvite at stutteriet jeg bruker har blitt stengt pga salmonella utbruddet på høyskolen i Oslo. Grunnen til at jeg fikk vite var at jeg var der med hesten min dagen før.

Nå skal det mye til at hesten min fikk det. Men siden hun ble sluppet ut på beite med to mammaer med føll blir det litt kjip følelse.


Og viss stutteriet ikke får klarert seg neste uke med prøvene som ble tatt. Så blir det heller ikke føll på meg neste år. Og beite blir satt i karantene[emoji848]

Grunnen til at jeg poster det her er at mange ikke har fått det med seg at dette er veldig smittsomt og at dere burde droppe å hilse på hester disse dager.

Dette smitter ikke over på dere, men på dyr og andre hester. Og ha respekt for evt skilting ang smitte.

Løpet av 10 dager er 36 staller i karantene 1 føll er dø. Og dette har spredd seg fra veterinærhøgskolen. Og dette brenner fortere en ilden:/ siden mange ikke har forstått alvorligheten med smitte og renslighet!

Så trist![emoji20] ingen fare for at jeg skal hilse på hester da[emoji38]
Krysser fingre for deg!
 
God morgen! :)
 
Back
Topp