***skravletråden for JUNI***

Sara har glemt en liten ting eller to

Sara pleier å melde fra om at hun selv ikke tåler peanøtter. Har ikke faktisk påvist allergi, men klødde i halsen i mange timer sist jeg bet i og ikke spiste et kjeks med peanøttfyll.

Det går nå likevel trolig helt fint.

Sara har også glemt å lokalisere og pakke epipen til sin sønn
Har husket å melde nøtteallergi på ham da, egentlig bare valnøtt men det er nå så. Men ikke husket den pennen/sprøyta i det siste for det går jo helt fint å holde seg unna.
 
Begynt å rydde ut av låven og inn i salgstelte ...seriøst mye ting som skal selges blir helt matt.... Må også løse gåta med bord for det har vi ikke mye av.....
 
Begynt å rydde ut av låven og inn i salgstelte ...seriøst mye ting som skal selges blir helt matt.... Må også løse gåta med bord for det har vi ikke mye av.....
Mimrer når du sier gård. Oppvokst på det
 
Sara har glemt en liten ting eller to

Sara pleier å melde fra om at hun selv ikke tåler peanøtter. Har ikke faktisk påvist allergi, men klødde i halsen i mange timer sist jeg bet i og ikke spiste et kjeks med peanøttfyll.

Det går nå likevel trolig helt fint.

Sara har også glemt å lokalisere og pakke epipen til sin sønn
Har husket å melde nøtteallergi på ham da, egentlig bare valnøtt men det er nå så. Men ikke husket den pennen/sprøyta i det siste for det går jo helt fint å holde seg unna.
Fort gjort å glemme
 
Fort gjort å glemme
Lurer på om vi kanskje i "trenger dem aldri" kan ha glemt å hente nye. Jeg fant bare noen som gikk ut på dato i vinter. Hmm.

Snart. Snart oppmøte. Spent. Det kribler. Gleder meg. Gruer meg til å dra fra ungene. Og så evig lenge på bussen. Grusomt lenge på bussen. Bra det er muligheter til å lade. Jeg har mye data. Får skravle med dere
 
Lurer på om vi kanskje i "trenger dem aldri" kan ha glemt å hente nye. Jeg fant bare noen som gikk ut på dato i vinter. Hmm.

Snart. Snart oppmøte. Spent. Det kribler. Gleder meg. Gruer meg til å dra fra ungene. Og så evig lenge på bussen. Grusomt lenge på bussen. Bra det er muligheter til å lade. Jeg har mye data. Får skravle med dere
Hvor lenge blir dere vekke fra hverandre ?:) ja skravle er bra
 
Joda, men det går sakte framover. Hun tenker ikke over det, og har ikke de beste sosiale antennene. Hun mener det jo vel, men jeg tror ikke hun forstår meg så godt.

Da er det bare å prøve og overhøre det[emoji4] om du klarer[emoji85]
 
Gm
damer :) her har far reist på jobb og eldste spiser havregrøt. Frøkna sover enda. Levere de sent i dag. Fri. Få unna en del ærend i dag. Hvor får man fint avlastingbord/konsollbord tro?

Deilig å kunne levere sent[emoji1]
Funnet bord?
 
Tidlig hjem i dag, egen avtale med sjefen om å gå tidligere når jeg har tidligvvakt , så håper jeg det hjelper nok til at jeg klarer å jobbe uten å bli sm.
Sov i 2 t etter jeg kom hjem.

Fikk nettshoppet litt når jeg lå på sofaen også.
Nå er det snsrt pizza og kamp
 
Back
Topp