⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Det frister ikke i det hele tatt men hold deg for nesa og drikk alt i engang og suppler med noe god drikke atmed :) funker det !

Jeg drakk 1 stort glass hver dag,kanskje to om dagen om jeg ville det :)

Går fint å drikke det helt til denne bitterheten kommer etterpå. Men nå er et helt glass styrtet :D
 
EL nærmer seg allerede til tross for prevensjonslutt for to uker siden. Ser ut som at kroppen normaliserer seg fortere enn jeg trodde [emoji4][emoji1][emoji111]
 

Vedlegg

  • 20180613_160419.jpg
    20180613_160419.jpg
    14,4 KB · Visninger: 36
EL nærmer seg allerede til tross for prevensjonslutt for to uker siden. Ser ut som at kroppen normaliserer seg fortere enn jeg trodde [emoji4][emoji1][emoji111]
Ser kanskje ut som det er en bitteliten stund til EL. Eller bruker du å ha helt blanke EL tester hvis det ikke nærmer seg EL? Man har alltid LH i kroppen så som regel får man alltid to streker på EL testene. Men håper at El ikke er så langt unna :)
 
Ser kanskje ut som det er en bitteliten stund til EL. Eller bruker du å ha helt blanke EL tester hvis det ikke nærmer seg EL? Man har alltid LH i kroppen så som regel får man alltid to streker på EL testene. Men håper at El ikke er så langt unna :)
Jeg har hatt helt blanke tester i fem dager før denne, men ja vet at det ikke er heeelt enda. Men det nærmer seg [emoji4]
 
Jeg har hatt helt blanke tester i fem dager før denne, men ja vet at det ikke er heeelt enda. Men det nærmer seg [emoji4]
Ja men da begynner det å nærme seg :) Lykke til!
 
Her er mine EL tester foreløbig.

De to nederste er tatt i går CD 10. Og den øverste i dag tidlig. Et stykke igjen før de er positiv men gøy å følge med om de stiger snart :) Litt spent denne syklusen når jeg får EL. Pleier å ha sykluser alt fra 32 til 36.
IMG_20180614_1.png
 
Vil si den er positiv ja... :)
Hopp i høyet :)
Men om den er negativ i morgen feks da er det for sent ikke sant? Mannen kommer ikke hjem før sent i kveld/natt så er så redd for å miste denne sjangsen. Nå har vi ikke kost på flere dager så da har han fått spart opp litt og :). Forrige periode hadde vi hver dag og det fungerte dårlig Hehe
 
Men om den er negativ i morgen feks da er det for sent ikke sant? Mannen kommer ikke hjem før sent i kveld/natt så er så redd for å miste denne sjangsen. Nå har vi ikke kost på flere dager så da har han fått spart opp litt og :). Forrige periode hadde vi hver dag og det fungerte dårlig Hehe
Den dagen du har negativ er EL dagen ..så du har god tid enda :)
 
Image1529054443.310633.jpg


Nå begynner jeg å bli utålmodig [emoji20] Fikk beskjed om å teste fra CD12. Appen viser at eggløsning burde vært i går. Jeg har normalt sykluslengde 28 dager.

Hva tror dere?
 
Back
Topp